Millasia ruokapaikkoja suosittelette?

Anonyymi-ap

Ekaa kertaa tulossa marraskuussa. Mikä teidän ehdoton suosikki ruokapaikka ja miksi. Itse tykkään yleensä buffet- lounaista, saa itse valita mitä haluaa.
Kiitti kun kerrotte!

13

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sorry, siis Fuengirolaan tulossa.

• Anonyymi

Jumalahan on auringon yllä jossain kaukana ellei vatsa ole se.

• Anonyymi

Missähän kyseinen paikka on Fugessa, ja millasta ruokaa tarjolla?

• Anonyymi

Ei taida buffetpaikkoja juurikaan olla.
      El Lobo Negrossa tuhtia ruokaa. paljon voita, kermaa ja suolaa.

• Anonyymi

Vanha keino saada ruoka hyvän makuiseksi, mutta olisko kovin terveellistä? Kai siell onjotain vihannespitoista myös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha keino saada ruoka hyvän makuiseksi, mutta olisko kovin terveellistä? Kai siell onjotain vihannespitoista myös?

Katso ruokalista. Heillä on ihan vanhanaikaiset nettisivutkin josta löytyy ruokalista. Paikka on lounasravintola. Hyvin suosittu paikka, melkein aina tungokseen asti täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso ruokalista. Heillä on ihan vanhanaikaiset nettisivutkin josta löytyy ruokalista. Paikka on lounasravintola. Hyvin suosittu paikka, melkein aina tungokseen asti täynnä.

Naamakirjakin tietysti löytyy, mutta kun en ole sen jäsen en pysty kuin vilkaisemaan. Siksi suosittelen nettisivuja.

• Anonyymi

Lobo Negro vaikuttaa hyvältä ja edulliselta ruokapaikalta, ruokalista kiva. Taitaa olla hyvinkin suosittu, ja usein täynnä asiakkaita, ainakin nettisivujen mukaan.
      Kiitti vinkistä! Ap.

• Anonyymi

Muutama hyvä kokemus myös Bahia nimisestä ravintolasta Los Bolichesin Pedro Cuevas aukiolla. Erittäin ystävällinen palvelu ja ruoka oli joka kerralla hyvää. Ei kaikkein halvin paikka. Kävimme isommalla porukalla ja espanjalaiseen tapaan laskua ei suostuttu jakamaan. Piti siis suurin piirtein laskea mitä kukin tilasi. Lähellä sitä mediapersoona Jethron Jetis Kebab. Tosin siinä en ole koskaan käynyt.

• Anonyymi

Jassoo, siis suomalainen lounaspaikka ykkönen koko kaupungissa.

• Anonyymi

Älä nyt vedä hätäisiä johtopäätöksiä, mutta kun asut siellä esim. puolisen vuotta tekee joskus mieli kunnon suomalaista kotiruokaa.
        Siellä on jos jonkinlaista ruokapaikkaa. Jokainen varmaan löytää sopivan, muistakin kuin suomalaisista.

• Anonyymi

Hänhän sanoi et muutama hyvä kokemus, eikä ykkönen koko kaupungissa.

• Anonyymi

Vielä yksi tai kaksikin naapuripitäjästä Benalmadenasta. Jos tykkäät lenguado kalasta eli merianturasta. aja junalla Benalmadenan keskustaan Arroyo de la Mieliin. Kävele aseman edustalta jalankulkijoiden liikennevalosuojatietä yli käänny vasempaan eli keskustan suuntaan. Kävele muutama kymmenen metriä ja lähde oikealle kapealle kävelykadulle jonka pinta on marmoria. Kävele tämä katu päähän asti ja ylitä vastaantuleva kapea katu. käänny vasempaan ja muutaman metrin päässä oikealla näet kerrostalon pihaan johtavan pienen portin. Jos se on auki on myös Restaurante El Mirador todennäköisesti auki. Portissakin on aukiolotiedot samoin ravintolan ovessa. Googlettamalla löytynee puhelinnumerokin ja pöytävaraus onnistunee myös englannilla. Heillä ei ole enää edes toimivaa facebookkia. Bravuurinumero on voissa paistettu meriantura. Se tullaan perkaamaan kypsänä pöydän viereen. On todella hyvää. Muitakin ruokia on saatavilla. Kannataa käydä ihan paikan päällä katsomassa aukioloajat ja ehkä varaamassa pöytä. Patatas de la casa on hyvä perunavaihtoehto. Ainakin kaksi vuotta sitten aukiolo oli hyvin rajoitettua. Mainittakoon vielä, että sisustus on ollut ainakin vuodesta 1999 täysin muuttumaton! Tämän ravintolan kohdilla kapea Blas Infante katu vaihtaa nimekseen Calle Andalucia ja kävele sitä edelleen vasemmalle kohti Garcia Lorca katua. Pian vasemmalla tulee Casa Rafael (Papa Erig). Se on erityisesti kaloihin ja äyriäisiin keskittynyt laadukas ravintola. Myös liharuokia jonkun verran tarjolla. Papa Erig taitaa juontua rantakadulta 90- luvun puolivälistä alkaneesta suomalaisesta ravintolasta. Olisikohan rva sitä perua? Heiltä löytyy facebook.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3037
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2644
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe