Älkää jumalauta siihen numeroon soittako. Turha palvelu et saa edes neuvoa. En kirjoita siksi enkä syyttä ,että on mukava vittuilla hoitajille mäkyy siitäkin arvatenkin joku hoitoalan paska marosseen tästä facebookosta ,kun tulee negatiivista palautetta en ihmettele . Sairastan epilepsiaa sain kolme lievää kohtausta lyhyen.ajan sisällä kahden kphtauksen aikana soitin perkeleen turhaan palveluun kerrottuani asian ensimmäimen piti en muista järjestystä hulluna toisen kerran jälkeen juoppona. Se siitä. Apua ei tullut perkele annoin palautetta yhden puhelun verran käytin supraan sanoen vittuiluun. Sitten myöhemmin monta päivää myöhemmin soitti ilmeisesti joku vanha ämmä neurologian etikois lääkäri perkele sitäkin sai ofottaa kuusi tuntia olisin voiniy nukkua tuon ajan ämmän soittoa pfodellessa ja kirjoittaa itse mitä kysyi åaperille ja pari muuta ja vastata sen jälkeen kun tämä nekrolpgian erikois lääkäri MILLA SOITTI SOITIN 27
SEKUNTTIA KESTÄNEEN PUJELUN PERKELE KYSYIN MIKSI JOO KYLLÄ VASTASI JUMALAUTA KIITOS ETTEI OLTU SAMASSA HUONEESSA OLISIN. SYYLLISTYNYT HARKITTUUN MURHAAN OLISIN KURISTANUT TÄMÄN LUUÖTAVASTI HYVÄÄ VAUHTIA VANHUUDEN HÖÅRRÖN NEUROLOGIAN ERIKOISLÄÄKÄRI MILLAN RAASTI NIIN HITAASTI VARMASTI EI SUOLEEN OLISI JÄÄNYT LUSIKKAAKAAN PASKAA. VITUT TÄMÄ AKKA KUULUU HÖPERÖIDEN OSASTOLLE EI LÄÄKÄRIKSI. TOIVOTTAVASTI EI TAVATA JOS TAVATAAN OLEN ITSE HOITAJA JA VAIHDAN SINULLE TÄYTEEN PASKOTTUA VAIPPAA. E.R SAIRAAN HOITOPALVELUUN EN SOITA IKINÄ JOS SOITAN ENKÄ MUU AUTA OLEN LATTIALLA NELINKONTIN SOITAN 112 SIELLÄ OSATAAN.
Keski suomen päivysyävä sairaan hoito apu
Anonyymi-ap
1
130
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751729- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341102Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 75619
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36464
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398