Maanantain aamulla köyhät taas töihinsä menossa.
Työviikko
31
388
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä käy töissä, vaan töitä olen hakenut. Dyykkaamalla pitää elää, kun en nosta kelan tai työkkärin tukia.
- Anonyymi
Parempi olla töissä mitä ilmaiseksi harrastuksien kanssa.
- Anonyymi
En ymmärrä tätä logiikkaa, ennemmin olen himassa kuin ilmaiseksi töissä muita palvelemassa.
- Anonyymi
Aina olen tehnyt kovasti töitä ja sillä rikastunut, 5 vuotta enää ja olen miljonääri eläkeläinen.
- Anonyymi
Jaa, sinä se sitten otat ilmaiseksi työkkäristä 1,5vuodeksi 9euron päiväpalkalla ihmiset töihin vai?
- Anonyymi
Elääkö sillä rahalla sanovat ettei elä
- Anonyymi
Maaseudulle tässä pitää takaisin muuttaa Suomessa työn tekemisestä on tullut kannattamatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maaseudulle tässä pitää takaisin muuttaa Suomessa työn tekemisestä on tullut kannattamatonta.
Huonosti kannattavaa on tullut rahalla elämisestä monet ovat lopettaneet rahalla elämisen ja tämä suuntautuu yleistyy tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Ei rahaa tarvi elämistä varten.
- Anonyymi
Maanantaiaamuna*
- Anonyymi
Van ei tämä 45 vuoden työuralla tienattu neljän tonnin bruttoeläke ihan hassulta tunnu kuitenkaan.
- Anonyymi
38 vuotta elänyt toimeentulotuella, 5v karenssi työkkäristä vaan siltikin olen onnellisempi kuin 98% ihmisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
38 vuotta elänyt toimeentulotuella, 5v karenssi työkkäristä vaan siltikin olen onnellisempi kuin 98% ihmisistä.
...ja köyhä
- Anonyymi
...ja laiskakin vielä
- Anonyymi
Mikä köyhä se siellä huutelee?
- Anonyymi
Pakkohan se, kun köyhä on ja kun alkaiskin aina maanantaista ja päättyis perjantaihin vaan ei..
- Anonyymi
Totta kai, rikkaathan eivät töitä tee.
- Anonyymi
Juu, nauratti aamulla kun näin taas rupuperseiden pataljoonan vaeltavan orjatyöpaikoilleen.
- Anonyymi
Kajaanissa vapaa ajan minä on sen identiteetti ja persoona.
- Anonyymi
Ei ole yhtään sen kummempi mitä Kauniit ja rohkeat Ridge Forrester
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yhtään sen kummempi mitä Kauniit ja rohkeat Ridge Forrester
Ei kannata laittaa suhteita vapaa -ajan piikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata laittaa suhteita vapaa -ajan piikkiin.
Ihmisillä ei ole vapaata turha semmoisesta on haaveilla.
- Anonyymi
Olin myös sunnuntaina , 3-kertaisella palkalla.
- Anonyymi
Jaa, oliko sunnuntaina pyhäpäivä?
- Anonyymi
Join keppanaa sunnuntaina kotisohvalla, kelan rahoilla. Naurahdin itsekseni, kun ajattelin jonkun käyvän sunnuntaisinkin töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Join keppanaa sunnuntaina kotisohvalla, kelan rahoilla. Naurahdin itsekseni, kun ajattelin jonkun käyvän sunnuntaisinkin töissä.
Ymmärrän katkeruutesi, johonkin laiskuus ja alkoholisoitunut elämä on verhoiltava ja itselleen selviteltävä
- Anonyymi
4 x. Vero iskee päälle Orpoa
- Anonyymi
Minäkin ihmettelen aamukahvilla mihin ihmeeseen ne ihmiset näin varhain naama totisena menevät?
Ehkä hyödyttämään ja mahdollistamaan työnantajan rikastumista?- Anonyymi
Hokasin, että sehän on tänään tilipäivä. Taas jokunen dona pankkitilille. No ei haittaa, kyllä rahalle käyttöä keksitään, kun aikasa mietitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hokasin, että sehän on tänään tilipäivä. Taas jokunen dona pankkitilille. No ei haittaa, kyllä rahalle käyttöä keksitään, kun aikasa mietitään.
Minulle tulee marraskuussa sijoituksista korkoa muutama tonni.
Sitten keväällä osakkeista osingot.
Pääomatuloilla voi olla ja elellä kotona.
- Anonyymi
Orjat maksaa katon pään päälle ja saa vielä käyttörahaakin. Tämä riittää minulle, sillä minusta ei ole työkaveriksi, koska olen vihainen, eikä työntekijäksi, sillä sairastelen jatkuvasti ja juon viinaa ahdistukseen viikonloppuisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1623556Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t213489Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo412911Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel112834HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1262733Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?1081818Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k851553Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi41518Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271396Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.211355