diablo 2 koodit

PäläPälä

Kertokaa diablo 2 koodeja

olen jo 3 maailmassa ja olen levelillä 26
kuolin travinical cityssä jotaki tehtävän vastusta vastaan ja menetin aseeni ja rahat
enkä halua mennä tappamaan sitä vastusta kuolen aika varmasti vaikka minulla on 150000 rahaa
ja kun kuolin menetin vähän yli 130000 joten kertokaa koodeja pliiiiiiiiiiiisssssss

19

7815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CAZOX

No Tää ei oo koodi mutta pelin bugi jos kuolet nii mene sen jälkeen exit ja pois pelistä mene takaisin peliin ja kylässä jossa oletkun pääset peliin on jossain kuolleen ukkosi ruumis kaiken muun saat takaisin paitsi rahat..

• CONEX

niii ja jos pelaat diabloa battle netissä niin kirjoita habmack niii ukosta tuloo 99lvl mut en oo iha varma oliko se habmack vai hatmac vai habmac no ainaki joku noist...

• Happo

Mistä sais botteja diablo 2 lodiin? :D :D
        Tarvisin kipeesti pindle tai baal bottii mut muutkin käy... Vastatkaa :)

• joku vaa

EI ees toimi se koodi on huijjausta!

• suomen kauhu

etis kuule googlesta jamellas diablo2 editor...
      sillä voit tehä äijäs 99lvl ja mitä vaan kamaa esim. teet short swordista aseen jonka str plus on 999

• veteraani123

Boloon mitää vitun koodeja oo... nonii jos pelaa jotain lässyn lässyn single player johon kuka tahansa naapo voi tehä 127 lvlisen jätkän iteleen. Tein itelleni paladinin joka oli ensinnäki näkymätön, toisekseen se tappo kaikki pelkästään ku käveli ohi et ~~. Se on battle.net jossa pelataan.

• henriko1

Käväise ostamassa, kakkos maasta kaveri kehitä sitä muutama leveli ja koeta uudestaan sellainen jonka alla lukee kombat se on tosi tehokas. Mutta voithan tehdä niin että menet vähän väliä kaupunkiin palauttamaan enut.

• mgfjhghjghj

mitä helveti järkee o jossai tyhmis koodeis... ite ten editoril jonku samperi huono 127 level homon ja ei muuta ku kävelin vastustajien ohi ja ne vaa veti delat... oks siin ees mitää järkee? sit ei oo yhtää haastetta siin pelis... kyl ite pelaan battle.netis ku sie ei voi cheatata..

• päläpälän kamu

sano siinä level 99 niin susta pitäis tulla 99 levelinen päläpälä siinä diablo 2

• päläpälän kamu

toinen koodi jos haluut rahaa siinä niin sano gold väli ja joku numero niin sulle pitäis tulla sen verran rahaa mikä se numero on

• päläpälän kamu

sano siel viel et waypoints 1 niin en osaa selittäää mitä sit tapahtuu et varmaan tarvi tätä koodii mut kerron sen nyt vaan päläpälä

• päläpälän kamu

en pääse ite millään durielii entiä miks päläpälä

• toope12345678910

LOL et pääse oikeesti durielii ekalla LOL vedin ite ekalla niin ku kalju8

• päläpälän kamu

katoin sit youtubest noi koodit päläpälä

• Nyt on vuosi 2012, kohta ilmestyy Diablo 3! (15.5.2012)
      Heittäkää nyt jo se Diablo 2 menemään, sen on aikoja sitten pilannut tavaroiden myynti ja automaatti botit.

• diablo 2 tyyppi

mun diablo 2 koodit ei toiminu ainakaan mulla

• tbrygsz

oon jo 5 maassa

• kalju8

lol päläpälän kamu LOL! et pääse durielii läpi ite LOL! pelin toiseks helpointa bossia vedin ite Durielin ekalla LOL!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4381
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      98
      3936
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      50
      3446
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      22
      2693
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      25
      2532
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2393
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2237
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1877
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47