Kertokaa diablo 2 koodeja
olen jo 3 maailmassa ja olen levelillä 26
kuolin travinical cityssä jotaki tehtävän vastusta vastaan ja menetin aseeni ja rahat
enkä halua mennä tappamaan sitä vastusta kuolen aika varmasti vaikka minulla on 150000 rahaa
ja kun kuolin menetin vähän yli 130000 joten kertokaa koodeja pliiiiiiiiiiiisssssss
diablo 2 koodit
19
7815
Vastaukset
- CAZOX
No Tää ei oo koodi mutta pelin bugi jos kuolet nii mene sen jälkeen exit ja pois pelistä mene takaisin peliin ja kylässä jossa oletkun pääset peliin on jossain kuolleen ukkosi ruumis kaiken muun saat takaisin paitsi rahat..
- CONEX
niii ja jos pelaat diabloa battle netissä niin kirjoita habmack niii ukosta tuloo 99lvl mut en oo iha varma oliko se habmack vai hatmac vai habmac no ainaki joku noist...
- Happo
Mistä sais botteja diablo 2 lodiin? :D :D
Tarvisin kipeesti pindle tai baal bottii mut muutkin käy... Vastatkaa :) - joku vaa
EI ees toimi se koodi on huijjausta!
- jackback
http://www.consolecheatcodes.com/pc/diablo2cheats.html
http://www.gamewinners.com/DOSWIN/bldiablo2.htm
http://gr.bolt.com/games/codes/pc/diablo2.htm
Noin! Siinä pitäisi olla joitain koodeja! :D - suomen kauhu
etis kuule googlesta jamellas diablo2 editor...
sillä voit tehä äijäs 99lvl ja mitä vaan kamaa esim. teet short swordista aseen jonka str plus on 999 - veteraani123
Boloon mitää vitun koodeja oo... nonii jos pelaa jotain lässyn lässyn single player johon kuka tahansa naapo voi tehä 127 lvlisen jätkän iteleen. Tein itelleni paladinin joka oli ensinnäki näkymätön, toisekseen se tappo kaikki pelkästään ku käveli ohi et ~~. Se on battle.net jossa pelataan.
- henriko1
Käväise ostamassa, kakkos maasta kaveri kehitä sitä muutama leveli ja koeta uudestaan sellainen jonka alla lukee kombat se on tosi tehokas. Mutta voithan tehdä niin että menet vähän väliä kaupunkiin palauttamaan enut.
- mgfjhghjghj
mitä helveti järkee o jossai tyhmis koodeis... ite ten editoril jonku samperi huono 127 level homon ja ei muuta ku kävelin vastustajien ohi ja ne vaa veti delat... oks siin ees mitää järkee? sit ei oo yhtää haastetta siin pelis... kyl ite pelaan battle.netis ku sie ei voi cheatata..
- päläpälän kamu
sano siinä level 99 niin susta pitäis tulla 99 levelinen päläpälä siinä diablo 2
- päläpälän kamu
toinen koodi jos haluut rahaa siinä niin sano gold väli ja joku numero niin sulle pitäis tulla sen verran rahaa mikä se numero on
- päläpälän kamu
sano siel viel et waypoints 1 niin en osaa selittäää mitä sit tapahtuu et varmaan tarvi tätä koodii mut kerron sen nyt vaan päläpälä
- päläpälän kamu
en pääse ite millään durielii entiä miks päläpälä
- toope12345678910
LOL et pääse oikeesti durielii ekalla LOL vedin ite ekalla niin ku kalju8
- päläpälän kamu
katoin sit youtubest noi koodit päläpälä
Nyt on vuosi 2012, kohta ilmestyy Diablo 3! (15.5.2012)
Heittäkää nyt jo se Diablo 2 menemään, sen on aikoja sitten pilannut tavaroiden myynti ja automaatti botit.- diablo 2 tyyppi
mun diablo 2 koodit ei toiminu ainakaan mulla
- tbrygsz
oon jo 5 maassa
- kalju8
lol päläpälän kamu LOL! et pääse durielii läpi ite LOL! pelin toiseks helpointa bossia vedin ite Durielin ekalla LOL!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684381Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983936- 503446
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222693Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252532Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562393- 432237
- 391877
- 471868
- 301626