diablo 2 koodit

PäläPälä

Kertokaa diablo 2 koodeja

olen jo 3 maailmassa ja olen levelillä 26
kuolin travinical cityssä jotaki tehtävän vastusta vastaan ja menetin aseeni ja rahat
enkä halua mennä tappamaan sitä vastusta kuolen aika varmasti vaikka minulla on 150000 rahaa
ja kun kuolin menetin vähän yli 130000 joten kertokaa koodeja pliiiiiiiiiiiisssssss

19

7884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CAZOX

      No Tää ei oo koodi mutta pelin bugi jos kuolet nii mene sen jälkeen exit ja pois pelistä mene takaisin peliin ja kylässä jossa oletkun pääset peliin on jossain kuolleen ukkosi ruumis kaiken muun saat takaisin paitsi rahat..

    • CONEX

      niii ja jos pelaat diabloa battle netissä niin kirjoita habmack niii ukosta tuloo 99lvl mut en oo iha varma oliko se habmack vai hatmac vai habmac no ainaki joku noist...

      • Happo

        Mistä sais botteja diablo 2 lodiin? :D :D
        Tarvisin kipeesti pindle tai baal bottii mut muutkin käy... Vastatkaa :)


      • joku vaa

        EI ees toimi se koodi on huijjausta!


    • suomen kauhu

      etis kuule googlesta jamellas diablo2 editor...
      sillä voit tehä äijäs 99lvl ja mitä vaan kamaa esim. teet short swordista aseen jonka str plus on 999

    • veteraani123

      Boloon mitää vitun koodeja oo... nonii jos pelaa jotain lässyn lässyn single player johon kuka tahansa naapo voi tehä 127 lvlisen jätkän iteleen. Tein itelleni paladinin joka oli ensinnäki näkymätön, toisekseen se tappo kaikki pelkästään ku käveli ohi et ~~. Se on battle.net jossa pelataan.

    • henriko1

      Käväise ostamassa, kakkos maasta kaveri kehitä sitä muutama leveli ja koeta uudestaan sellainen jonka alla lukee kombat se on tosi tehokas. Mutta voithan tehdä niin että menet vähän väliä kaupunkiin palauttamaan enut.

      • mgfjhghjghj

        mitä helveti järkee o jossai tyhmis koodeis... ite ten editoril jonku samperi huono 127 level homon ja ei muuta ku kävelin vastustajien ohi ja ne vaa veti delat... oks siin ees mitää järkee? sit ei oo yhtää haastetta siin pelis... kyl ite pelaan battle.netis ku sie ei voi cheatata..


    • päläpälän kamu

      sano siinä level 99 niin susta pitäis tulla 99 levelinen päläpälä siinä diablo 2

    • päläpälän kamu

      toinen koodi jos haluut rahaa siinä niin sano gold väli ja joku numero niin sulle pitäis tulla sen verran rahaa mikä se numero on

    • päläpälän kamu

      sano siel viel et waypoints 1 niin en osaa selittäää mitä sit tapahtuu et varmaan tarvi tätä koodii mut kerron sen nyt vaan päläpälä

    • päläpälän kamu

      en pääse ite millään durielii entiä miks päläpälä

      • toope12345678910

        LOL et pääse oikeesti durielii ekalla LOL vedin ite ekalla niin ku kalju8


    • päläpälän kamu

      katoin sit youtubest noi koodit päläpälä

    • Nyt on vuosi 2012, kohta ilmestyy Diablo 3! (15.5.2012)
      Heittäkää nyt jo se Diablo 2 menemään, sen on aikoja sitten pilannut tavaroiden myynti ja automaatti botit.

    • diablo 2 tyyppi

      mun diablo 2 koodit ei toiminu ainakaan mulla

    • tbrygsz

      oon jo 5 maassa

    • kalju8

      lol päläpälän kamu LOL! et pääse durielii läpi ite LOL! pelin toiseks helpointa bossia vedin ite Durielin ekalla LOL!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe