Osaisiko joku auttaa minua ylläolevalla ongelmalla, kun otan Galaxy A54 , puhelimellani kuvia, matkoiltani tai ihan mistä tahansa, kuvien siirto toki käy minulta näppärästi, jos kuvia on enemmän käytän silloin Puhelimen ( USB) latauspjohdinta ja saan kerralla kaikki haluamani valokuvat siirretyksi Acer, kannettavalla läppärilleni,
Kun kuvani olen siirtänyt Acer läppärilleni ja sen jälkeen menen läppärilleni katsomaan valokuviani, jotka siirsin,
( Hämmästyin ja yllätyin kovasti,) kaikki kuvat jotka siirsin olivain tummat ruudut, ja kuvan alla numerosarjoja, kun klikkasin sitä tummaa neliötä, ruudulle ei auennutkaan kuva vaan ensin numerosarja pienenä sen jälkeen pienellä kirjaimilla heic
Sitten teksiti jossa luki: Tämän tiedoston näyttämiseen tarvitaan HEVC - Video laajennus.
LATAA JA ASENNA SE NYT
Klikkasin sitä ja kun uusi sivusto aukesi vasemmalla ylhäälää luki Microsoft Store ja alempana
HEVC - Videolaajennukset
Työkalut ja Hyötyohjelmat
Voit toistaa HEVC- Muotoista videosisältöä millä tahansa videosavellutuksella Windous 10 ( Itselläni on Windous11 ohjelma )
Sitten sininen laatta ja 0,99 €
Eli kuvien katselemiseen tarvitaan erillinen ohjelma, tuon mukaan ( Maksullinen )
Kun ostin tämän kannettavan noin 3 v sitten, silloin kun siirsin kuvia kaikki toimi hyvin, en tiennyt mistään mitään, kunnes tämän kesän loppupuolella sain tiedoston et minun pitäisi uudistaa ohjelmani, tein työtä ja sen uudistus sujui hyvin, sen jälkeen tämä ongelma alkoi.
Toissa päivänä asensin ohjelman VLC- 3.0.21 ( Video ja kuvien avaus ) sitten pyydettiin asentamaan: Vidmore - Player
Kun asennukset olin suorittanut kokeilin kuvien avausta YKSIKÄÄN KUVA EI AUENNUT KO OHJELMILLA.
Poistin läppäriltäni ohjelmat pois, koska eivät auttaneet tilanteessani yhtään.
Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia, kuin minulla ?
Voisiko joku auttaa ongelmassani, olisiko ( ilmaista ohjelmaa jolla kuvien avaus sujuisi mutkitta )
Kiittos kaikkille ennakkoon jotka haluaisivat auttaa minua.
Galaxy A54 Bluetooth kuvien siirto Acer kannattavalle tuottaa ongelmia ?
13
113
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksi ihmeessä pitäsi BT siirtää kuvia?
- AnonyymiUUSI
Miksi käyttää puhelinta, jossa kuvat ei toimi?
- AnonyymiUUSI
Mikäkohän mahtaa olla vikana...? Onko kännykässä jotain asetusta, joka vaikuttaa kuvan "formaattiin" ? Et kertonut oletko aiemmin käyttänyt samaa puhelinta eli onko puhelin uusi ? Itse siirrän kuvat puhelimen DCIM kansiosta, kun olen kytkenyt kaapelin ja sallinut puhelimessa tiedonsiirron.
- AnonyymiUUSI
Wifin lapi henee helpommin.
Älä ikimailmassa kytke puhelita usb johdolla windowskoneeseen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Wifin lapi henee helpommin.
Älä ikimailmassa kytke puhelita usb johdolla windowskoneeseen.Mitä pahimmillaan tapahtuu jos kytkee puhelimen kaapelilla Windows 10/11 koneeseen ? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahimmillaan tapahtuu jos kytkee puhelimen kaapelilla Windows 10/11 koneeseen ? 🤔
Kone tunnistaa sen siirrettävänä massamuistina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahimmillaan tapahtuu jos kytkee puhelimen kaapelilla Windows 10/11 koneeseen ? 🤔
Defender myllää puhelimen muistin ja tuhoaa puhelimen.
Pahinta!
- AnonyymiUUSI
Mikäkohän mahtaa olla vikana...? Onko kännykässä jotain asetusta, joka vaikuttaa kuvan "formaattiin"
Galaxy A54 Puhelimen takuu aikakin päättyy ensikuussa, silloin puhelin tulee 2 v vanhaksi, jouduin puhelinta käyttämään huollossa noin vuosi sitten, ( NOLLASIN SILLOIN ELI TEHDASASETUKSILLE )
Huollossa oltiin asennettu siihen uusin ohjelma, jonka jäljiltä puhelin on.
Vaikka puhelimessani on SD- Kortti, en halua sitä kerätä täyteen, vaan ideanani on et kun puhelimeltani siirrän kuvia Acer- läppärilleni, siirrän läppäriltäni ne sitten USB- tikulleni,
jolloin eivät turhaan täytä, puhelimen muistia eivätkä läppärinkään.
Joku henkilö antoi ymmärtää et USB- Johdinta ei pitäisi käyttää, kuvien siirtoon, vaikka ESIM, Power, näin suosittelee tekemään.- AnonyymiUUSI
Itselläni on samainen Galaxy A54. Itse olen aina siirtänyt kuvat koneelle tai Google Driveen, käyttämällä USB-kaapelia. En ymmärrä sitä, että miksei USB:tä muka kannattaisi käyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on samainen Galaxy A54. Itse olen aina siirtänyt kuvat koneelle tai Google Driveen, käyttämällä USB-kaapelia. En ymmärrä sitä, että miksei USB:tä muka kannattaisi käyttää.
Täällä on linux-trolli joka tuota levittää. Kyllä voi käyttää USB-kaapelia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene hoitoon!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Airmore tai vastaava, paljon helpompi ja turvallisempi.
- AnonyymiUUSI
Mikset kopio puhelimesta suoraan USB tikulle?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141532
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Ihmettelen moderointia
Palstalta häviää ihan asiallisia keskusteluketjuja mutta tuon yleensä yhden kirjoittamat homoketju saavat olla ihan rauh2431007