Mukamas Suomi voitti toisen maailman sodan

Anonyymi-ap

eihän sillä ollut pommeja pilviä paukut teki ja nyt se kuvittelee et sillä olisi joku sekvenssi voittaa kilpa kumppaninsa naurattaa kovasti et suomiko teki selvää Venäjästä se on talous mahti tämän takia suomalaiset kuvittelee et se olis tarvinnut suomalaisten apua voittaa sota virka miehillä on ketun häntä kainalossa et Venäjä olis voittanut sodan suomalaisten avustuksella ja nyt porskutellaan Venäjää hyväksi käyttäen maailmalla et se olis voittanut sodan kattia kanssa Suomi ei voittanut toista maailman sotaa joten turha uhkailla et heillä olisi resursseja hävitä maailman kartalta Venäjän avulla Venäjän kiistaton voitto ei jätä ketään epä tietoiseksi kuka on tämän maailman valtias erheellisesti saa uskoa anteeksi mutta totuuden välttely ei ole joka miehen oikeus tarvitaa epä luuloa karistamaan varmimmat vaihto ehdot pois mielestä vihollinen tarvitsee vain pyssyn ja voitto kotiin tulee olemaan meidän alea jacta es tulin näin voitin sanonnat jäävät historiaan kun mieli on valttia

11

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän Suomi ole osallistunutkaan Maailmansotaan, ainoastaa sotimalla Neuvosto kommunismia vastaan säilyttäen itsenäisyytensä.

      • Anonyymi

        Talvisodassa joo.Jatkosota oliki ihan erijuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvisodassa joo.Jatkosota oliki ihan erijuttu.

        Karjalaa yritettiin palauttaa takaisi evakossa viha silmässä varsinkin pohjan maalla näitä arjalaisrotua katottiin pitkin nenän vartta puukko taskussa Mannerheim etu nenässä johti julmia kidutuksia venäläisiä sota vankeja ja karja lasta väestöä kohtaan jotka vetivät vertoja kannibaalien julmuuksiin joita nämä ihmiset syövät harjoittivat vain unelmia saanut Mannerheimin yli päällikön jalka lamppu oli tehty venäläisen sotilaan pää kallosta ja siksi se on säilynyt tuomio rovastin jää kaapissa niin kauan oikeasti jää kaappien valot on tehty ihmis silmistä ja niihin johdetaan suur jännite vietä joka saa vieläkin voimaan pahoin tämä julma perinne on jatkunut vuosi satoja ja viha mielisyys muita kohtaan on tämä suomalainen perinne jota nimitetään kateudeksi kun nähdään uusin silmin joku vieras maalainen kun siltä on loppunut leipä emmehän halua että synkkä menneisyytemme paljastuu ja joudumme ojasta allikkoon allikko tarkoittaa suo maata joka käytännössä merkitsee suon raivaa mistä asumis kelpoiseksi kun muualta loppuu elin tila


    • Anonyymi

      Lervikset tekee näitä asiattomia aloituksia. Tämä palsta on tarkoitettu tuomaan esille lervojen moitteetonta moraalia ja täten vahvistaa kelpo uskoa.

      • Anonyymi

        Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos

        Vaikkken huomaa siinä kiitoksen aihetta mutta asiallinen aloitus on aina toivottava siinä ei virhettä ole paitsi alussa kirjoitin yhden sanan väärin muuten yhdys sanat on kirjoitettu erilleen kuten asiaan kuuluu


    • Anonyymi

      Mainio huomautus. Asian vierestä voi laverrella vaikka ei olisi tarvetta.

      • Anonyymi

        Kiitos olen otettu tästä sympati asta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos olen otettu tästä sympati asta

        Olenhan saanut taivaallisen ihanan koti maan josta ei voi laverrella kirja kielellä muutoin kuin tukevassa nousu humalassa


    • Anonyymi

      Pahat pojat ilkkuu eivätkä pääse taivaaseen kun isänmaa heidät nielee.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe