Onko se sama asia kuin Jazz musiikki toiselta nimeltään
Hindu sanoi että kuuntelee klassista musiikkia
113
855
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kuuntelen 70 luvun 80 luvun musiikkia joskus myös 90 luvun mutta tosi harvoin. Nykyajan musiikkia en minä ymmärrä. Vaikka olen vasta 28 vuotias. Pidän sekalaisesta mutta rokkia en kuuntele enkä rap musiikkia
Tässä esin yksi 70 luvun funk kappale josta tykkään https://music.youtube.com/watch?v=BsrqKE1iqqo&si=SKFmWZR-qPQH_jK0 - Anonyymi
Huomenta hindut
- Anonyymi
Huomenta.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta.
Pureksija varmaan otti lääkkeet eilen illalla ja nukkuu pitkään ja tulee taas tänne lievittämään oireita
 - Anonyymi
Entisen adventistin osalta hindut ovat ottaneet hänet ystäväkseen.
 - Anonyymi
Täällä ei kaivata miesten vihaajia misandristejä.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entisen adventistin osalta hindut ovat ottaneet hänet ystäväkseen.
Miten niin? Sehän ärsyttää kaikkia täällä. Minua se ärsyttää eilen koko ajan
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei kaivata miesten vihaajia misandristejä.
Sivistyneisyyden puute tulee esiin myös rahvaanomaisen kielenkäytön muodossa; koulutetut ihmiset eivät käytä tällaista kieltä, rivoja sanoja.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin? Sehän ärsyttää kaikkia täällä. Minua se ärsyttää eilen koko ajan
Hän voi todellakin olla toisinaan melko ärsyttävä, epäadekvaatti, mutta tunnemme myötätuntoa häntä kohtaan, koska tapahtuman jälkeen hän yleensä katuu sitä, hindut eivät ole häntä vastaan. Hän pyytää anteeksi vuolaasti, joten meidän pitäisi olla myötätuntoisia, hän on jo tullut osaksi hindufoorumia.
 Anonyymi kirjoitti:
Pureksija varmaan otti lääkkeet eilen illalla ja nukkuu pitkään ja tulee taas tänne lievittämään oireita
Näen, että jälleen on sytytetty suitsukkeet Pureksijan nimeen.
Hassua, miten sama kaava toistuu: kun hiljaisuus käy liian suureksi, minut kutsutaan takaisin pitämään yllä tulta.
Ehkä te ette vihaakaan minua, vaan tarvitsette minua — ettei oma varjonne jäisi liian näkyväksi, kun valo sammuu.
Minä en tule riitelemään. Katselen vain, miten rituaali toistuu.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistyneisyyden puute tulee esiin myös rahvaanomaisen kielenkäytön muodossa; koulutetut ihmiset eivät käytä tällaista kieltä, rivoja sanoja.
/Sivistyneisyyden puute tulee esiin myös rahvaanomaisen kielenkäytön muodossa;"
Tämä on kyllä totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän voi todellakin olla toisinaan melko ärsyttävä, epäadekvaatti, mutta tunnemme myötätuntoa häntä kohtaan, koska tapahtuman jälkeen hän yleensä katuu sitä, hindut eivät ole häntä vastaan. Hän pyytää anteeksi vuolaasti, joten meidän pitäisi olla myötätuntoisia, hän on jo tullut osaksi hindufoorumia.
/Täällä ei kaivata miesten vihaajia misandristejä./
Ei niin. - Anonyymi
Voit olla välittämättä misandristien ja primitiivisten, huonotapaisista "ihmisten" viesteistä.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minua kohtaan pyytänyt mitään anteeksi. Ärsytti minua eilen koko päivän
T exaventisti
Kiusanhenki tuo on narsisti
Minä puhun hänestä jatkuvasti koska hän aiheuttaa ongelmia täällä - Anonyymi
Hän voi todellakin olla toisinaan melko ärsyttävä, epäadekvaatti, mutta tunnemme myötätuntoa häntä kohtaan.
Täällä puhuttiin ex-adventistista, ei Pureksijasta. - Anonyymi
Hän kannattaa persuja ja tätä hallitusta. Olen sanonut monta kertaa että ne ei sen asiaa aja
 - Anonyymi
Pureksija on sanonut että tämä hallitus on hyvä. Ei ole. Minä en saa enää edes ruokaa samalla tavalla kuin ennen nostivat ruuan hintaa
 - Anonyymi
Joten, kouluttamaton Pureksija opettaa ihmisille, mikä on filosofisesti oikea ja mikä väärä.
Hänen koko ”tietonsa” perustuu lasten televisio-ohjelmiin ja lastenkirjoihin; hän itse mainitsi joitakin satuhahmoja. Ilmeisesti hänen ”viisautensa” perustuu sarjakuvahahmoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten, kouluttamaton Pureksija opettaa ihmisille, mikä on filosofisesti oikea ja mikä väärä.
Hänen koko ”tietonsa” perustuu lasten televisio-ohjelmiin ja lastenkirjoihin; hän itse mainitsi joitakin satuhahmoja. Ilmeisesti hänen ”viisautensa” perustuu sarjakuvahahmoihin./Hän kannattaa persuja ja tätä hallitusta./
Mitä sitten odotit "viisaalta", joka "tieto"perustuu pelkästään lastenkirjoihin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/Hän kannattaa persuja ja tätä hallitusta./
Mitä sitten odotit "viisaalta", joka "tieto"perustuu pelkästään lastenkirjoihin?Litek peruskoulun voi edes lopettaa. Eikö suomessa ole laki että kaikkien täytyy suorittaa peruskoulu
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Litek peruskoulun voi edes lopettaa. Eikö suomessa ole laki että kaikkien täytyy suorittaa peruskoulu
/Eikö suomessa ole laki että kaikkien täytyy suorittaa peruskoulu/
Mitä hyötyä laista on, jos et voi opiskella mielenterveysongelmien vuoksi? Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minua kohtaan pyytänyt mitään anteeksi. Ärsytti minua eilen koko päivän
T exaventisti
Kiusanhenki tuo on narsisti
Minä puhun hänestä jatkuvasti koska hän aiheuttaa ongelmia täälläMinua ei haittaa vaikka jotkut kantavat kaunaa sukupuolestani, sinkkuudestani tai siitä, etten ole heidän kanssaan samaa mieltä.
 - Anonyymi
Jos hän lopettaisi minun kiusaamisen ja katuisi voisin antaa anteeksi unohtaa
- Anonyymi
Entinen adventisti, älä murehdi, hän ei pyydä sinulta anteeksia, ja jos pyytääkin, hän alkaa pian taas kiusata sinua.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen adventisti, älä murehdi, hän ei pyydä sinulta anteeksia, ja jos pyytääkin, hän alkaa pian taas kiusata sinua.
Ja muitakin.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo edes aikuinen vakuuttaa teiniltä. Mikä tuon ikä edes on
 - Anonyymi
Ei vaan minä exadventisti kysyin
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo edes aikuinen vakuuttaa teiniltä. Mikä tuon ikä edes on
/Muutama luokka ala-asteella, se ei ole edes sivistyksen alku./
Aivan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
/Muutama luokka ala-asteella, se ei ole edes sivistyksen alku./
Aivan.Yep.

- Anonyymi
Termi "klassinen musiikki" syntyi 1800-luvun alussa yrityksenä kohottaa Bachista Beethoveniin ulottuva aika musiikin kultakaudeksi. Sittemmin sen merkitys on laajentunut kattamaan myös 1800-luvun ja osittain 1900-luvun taidemusiikin. Nykyään suositeltu termi suomessa on "taidemusiikki". Jazz [jats] (harv. jatsi) on Yhdysvalloissa syntynyt musiikinlaji, johon kuuluu monia hyvin erilaisia tyylejä. Useimmille niistä on tyypillistä synkopoitu, keinuva rytmi sekä improvisaation tärkeys. Myös puhallinsoitinten keskeinen osuus on yksi jazzin leimaa-antava piirre.
Minä pidän myös musikaaleista, koska ne ovat niin jylhiä. Sellaisista kuin The bells of Notre Dame.
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Minä pidän myös musikaaleista, koska ne ovat niin jylhiä. Sellaisista kuin The bells of Notre Dame.
Voit myös sanoa, että pidät Newtonin tieteestä, mutta kukaan ei enää usko sinua.
 Anonyymi kirjoitti:
Voit myös sanoa, että pidät Newtonin tieteestä, mutta kukaan ei enää usko sinua.
Ei minua tarvitse uskoa.
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Ei minua tarvitse uskoa.
Kukaan ei enää usko, nyt kun on selvinnyt, millainen olet.
 Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei enää usko, nyt kun on selvinnyt, millainen olet.
Aivan:
Liekehtivän maan valtiatar
pelottavuuteen pukeutunut
tulenpunaisella vallalla ratsastava- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Aivan:
Liekehtivän maan valtiatar
pelottavuuteen pukeutunut
tulenpunaisella vallalla ratsastavaKyllä, tietysti, ja lisäksi Pureksija on varmasti joku egyptiläinen kuningatar tai rohkeiden amatsonien johtaja, prinsessa, sotaisa prinsessa-johtaja naissotureiden päällikkö.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, tietysti, ja lisäksi Pureksija on varmasti joku egyptiläinen kuningatar tai rohkeiden amatsonien johtaja, prinsessa, sotaisa prinsessa-johtaja naissotureiden päällikkö.
Liekehtivän maan valtiatar, eli kuningatar.
Hohhoijaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liekehtivän maan valtiatar, eli kuningatar.
Hohhoijaa.tulenpunaisella vallalla ratsastava
Amatsonien naissotureiden päällikkö siis.
Amatsonit ovat naissotureita antiikin Kreikan mytologiassa sekä historiallinen naisten sotilasjoukko,
Dagomeen amatsonit, joka oli olemassa Dagomeen kuningaskunnassa (Länsi-Afrikka) 1800-luvun loppuun asti. Näillä termeillä viitataan myös muihin naissotureihin eri kulttuureissa, esimerkiksi skifien ratsastajattariin, mikä on synnyttänyt kokonaisen myytin naissotureista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tulenpunaisella vallalla ratsastava
Amatsonit ovat naissotureita antiikin Kreikan mytologiassa sekä historiallinen naisten sotilasjoukko,
Dagomeen amatsonit, joka oli olemassa Dagomeen kuningaskunnassa (Länsi-Afrikka) 1800-luvun loppuun asti. Näillä termeillä viitataan myös muihin naissotureihin eri kulttuureissa, esimerkiksi skifien ratsastajattariin, mikä on synnyttänyt kokonaisen myytin naissotureista.Amatsonit — antiikin Kreikan mytologiassa kansa, joka koostui yksinomaan naisista, jotka eivät sietäneet miehiä, lähtivät sotaretkille kuningattarensa johdolla ja muodostivat erityisen sotaisan valtion.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amatsonit — antiikin Kreikan mytologiassa kansa, joka koostui yksinomaan naisista, jotka eivät sietäneet miehiä, lähtivät sotaretkille kuningattarensa johdolla ja muodostivat erityisen sotaisan valtion.
kansa, joka koostui yksinomaan naisista - eli miestenvihaajat.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amatsonit, antiikin Kreikan myyttiset naissoturit, ovat kiehtoneet tutkijoita jo pitkään. Vaikka niiden olemassaolo on edelleen kiistanalainen, ne ovat jättäneet pysyvän jäljen historiaan ja kulttuuriin.
Antiikin Kreikan amatsonit esiintyivät ensimmäisen kerran klassisessa kirjallisuudessa lähes 3 000 vuotta sitten. Luotettavien arkeologisten todisteiden puute tarkoittaa kuitenkin, että historioitsijat tietävät edelleen hyvin vähän näistä legendaarisista naissotureista, ja jotkut tutkijat väittävät, että he olivat puhtaasti myyttisiä olentoja, joita ei ole koskaan todella ollut olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amatsonit, antiikin Kreikan myyttiset naissoturit, ovat kiehtoneet tutkijoita jo pitkään. Vaikka niiden olemassaolo on edelleen kiistanalainen, ne ovat jättäneet pysyvän jäljen historiaan ja kulttuuriin.
Antiikin Kreikan amatsonit esiintyivät ensimmäisen kerran klassisessa kirjallisuudessa lähes 3 000 vuotta sitten. Luotettavien arkeologisten todisteiden puute tarkoittaa kuitenkin, että historioitsijat tietävät edelleen hyvin vähän näistä legendaarisista naissotureista, ja jotkut tutkijat väittävät, että he olivat puhtaasti myyttisiä olentoja, joita ei ole koskaan todella ollut olemassa.tulenpunaisella vallalla ratsastava
Vastoin antiikin Kreikan tyypillisiä naisten rooleja, amatsonit kuvattiin raivoisina sotureina, jotka haastoivat patriarkaalisen normiston. Tarinat heistä juontavat juurensa Homeroksen Iliaksesta 700-luvulta eKr. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastoin antiikin Kreikan tyypillisiä naisten rooleja, amatsonit kuvattiin raivoisina sotureina, jotka haastoivat patriarkaalisen normiston. Tarinat heistä juontavat juurensa Homeroksen Iliaksesta 700-luvulta eKr.Amatsonit haastoivat patriarkaatin, elivät ilman miehiä ja voittivat miesvihollisensa.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amatsonit haastoivat patriarkaatin, elivät ilman miehiä ja voittivat miesvihollisensa.
Useimmat taiteilijat piirtävät fantasiamaailman ”miekkanaiset” täysin samalla tavalla: lihaksikkaina, puolialastomina ja hyvin paljastavissa asennoissa. Itse asiassa useimmat meistä kuvittelevat amatsonit juuri tällaisiksi. Me kaikki tiedämme hyvin, keitä he ovat – mutta vain yleisellä tasolla ja ilman yksityiskohtia. Samaan aikaan amatsonien legendoissa on paljon vähän tunnettuja ja kiehtovia yksityiskohtia.
Ateenalaisten ja amatsonien taistelu synnytti erillisen antiikin Kreikan taiteen lajin, eli perinteen kuvata sotaisat amatsonit taistelukentällä (terrakottapiirrokset, marmoriveistokset).
Ajan myötä mainintoja amatsoneista tulee yhä vähemmän. Aleksanteri Suuren elinaikana liikkui huhuja siitä, kuinka amatsonien kuningatar Thalestris saapui kerran suuren sotapäällikön leiriin kolmensadan heimolaisensa kanssa. Thalestris halusi kuulemma tarjota koko tämän huomattavan ”haaremin” Aleksandrille saadakseen kuuluisalta hallitsijalta mahdollisimman monta tytärtä, jotka olisivat yhtä vahvoja ja älykkäitä kuin isänsä.
Roomalainen kenraali Pompeius kirjoitti vihollisjoukkojen riveissä taistelleista amatsoneista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat taiteilijat piirtävät fantasiamaailman ”miekkanaiset” täysin samalla tavalla: lihaksikkaina, puolialastomina ja hyvin paljastavissa asennoissa. Itse asiassa useimmat meistä kuvittelevat amatsonit juuri tällaisiksi. Me kaikki tiedämme hyvin, keitä he ovat – mutta vain yleisellä tasolla ja ilman yksityiskohtia. Samaan aikaan amatsonien legendoissa on paljon vähän tunnettuja ja kiehtovia yksityiskohtia.
Ateenalaisten ja amatsonien taistelu synnytti erillisen antiikin Kreikan taiteen lajin, eli perinteen kuvata sotaisat amatsonit taistelukentällä (terrakottapiirrokset, marmoriveistokset).
Ajan myötä mainintoja amatsoneista tulee yhä vähemmän. Aleksanteri Suuren elinaikana liikkui huhuja siitä, kuinka amatsonien kuningatar Thalestris saapui kerran suuren sotapäällikön leiriin kolmensadan heimolaisensa kanssa. Thalestris halusi kuulemma tarjota koko tämän huomattavan ”haaremin” Aleksandrille saadakseen kuuluisalta hallitsijalta mahdollisimman monta tytärtä, jotka olisivat yhtä vahvoja ja älykkäitä kuin isänsä.
Roomalainen kenraali Pompeius kirjoitti vihollisjoukkojen riveissä taistelleista amatsoneista.Mistä amatsonien legendat ovat peräisin? Ovatko ne hämärät muistot muinaisista ajoista, jolloin ihmiset elivät matriarkaatissa, vai antiikin aikakaudella todella olemassa olleet ”naispuoliset” kansat?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä amatsonien legendat ovat peräisin? Ovatko ne hämärät muistot muinaisista ajoista, jolloin ihmiset elivät matriarkaatissa, vai antiikin aikakaudella todella olemassa olleet ”naispuoliset” kansat?
VALLALLA RATSASTAVA.
Vallan symbolit
Keskiajalla merkittävä rooli amatsonien legendan levittämisessä oli teoksella ”Romaani Aleksanterista” (Makedonialaisesta), jonka kirjoittaja tunnetaan nimellä Pseudo-Kalisfen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VALLALLA RATSASTAVA.
Vallan symbolit
Keskiajalla merkittävä rooli amatsonien legendan levittämisessä oli teoksella ”Romaani Aleksanterista” (Makedonialaisesta), jonka kirjoittaja tunnetaan nimellä Pseudo-Kalisfen.Myytti amatsoneista herätettiin säännöllisesti henkiin, kun naisten vallan arvovaltaa haluttiin vahvistaa. Englannin kuningatar Elisabet I:tä kuvattiin usein haarniskassa tai sotaisissa asennoissa. Siitä lähtien, kun Elisabet peri valtaistuimen, käytiin loputtomia kiistoja hänen oikeudestaan valtaistuimeen ja ylipäätään siitä, voivatko naiset hallita valtiota. Anonyymi kirjailija, joka kirjoitti teoksen ”Runot, jotka on tehty kuninkaallisen majesteetin kunniaksi”, luettelee yli tusinaa arvokkaita naista ...
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matriarkaatti menneisyyden jäänteenä
 Anonyymi kirjoitti:
Myytti amatsoneista herätettiin säännöllisesti henkiin, kun naisten vallan arvovaltaa haluttiin vahvistaa. Englannin kuningatar Elisabet I:tä kuvattiin usein haarniskassa tai sotaisissa asennoissa. Siitä lähtien, kun Elisabet peri valtaistuimen, käytiin loputtomia kiistoja hänen oikeudestaan valtaistuimeen ja ylipäätään siitä, voivatko naiset hallita valtiota. Anonyymi kirjailija, joka kirjoitti teoksen ”Runot, jotka on tehty kuninkaallisen majesteetin kunniaksi”, luettelee yli tusinaa arvokkaita naista ...
Monet alkuperäiskansat olivat ja ovat yhä matriarkaalisia, vaikka suuri osa niistä tuhottiin miesvallan tieltä "sivistyksen" nimissä.
- Anonyymi
Pureksija kirjoitti:
Monet alkuperäiskansat olivat ja ovat yhä matriarkaalisia, vaikka suuri osa niistä tuhottiin miesvallan tieltä "sivistyksen" nimissä.
Pureksija on luultavasti joku egyptiläinen kuningatar. Ei syytä huoleen, psykiatrisessa sairaalassa on paljon sellaisia.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pureksija on luultavasti joku egyptiläinen kuningatar. Ei syytä huoleen, psykiatrisessa sairaalassa on paljon sellaisia.
Voi että.

- Anonyymi
OLETKO KADOTTANUT ELÄMÄSI JEESUKSEN TÄHDEN?
-Oletko kuollut lihallesi, maailman pyynnöille, itsellesi?
Ihmisten mielipiteille, arvosteluille?
- Oletko Uudestisyntynyt ylhäältä?
- -->>
silloin totisesti olet kokenut syntisyytesi Kristuksen pyhyyden edessä, läpivalaisussa
ja
olet tehnyt täyttä totta hyljäten kaiken väärän, kaiken lihan mielistelyn, -->>
Olet luopunut kaikesta Kristuksen tähden .
Jotta
Kristus ja totuuden Sana, elävät sinussa ja Pyhän Hengen täyteys olisi kanssasi.
Mat.16:25
Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen,
mutta
joka kadottaa elämänsä Minun tähteni, hän löytää sen.
ME EMME PIDÄ KIINNI OMASTAMME,
Vaan olemme valmiit kadottamaan kaiken Kristuksen tähden.
Luuk.17:33
Joka tahtoo tallettaa elämänsä itselleen, hän kadottaa sen;
mutta
joka sen kadottaa, pelastaa sen.
Me emme ole rakastuneet tähän maailman menoon, emme tähän ajalliseen elämäämme,
vaan
meidän päämäärämme on iankaikkisuus.
Joh 12:25
Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta
joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa,
hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään.- Anonyymi
Terrorisit pitää myös ottaa osastolle, Pureksijan seuraksi, yhdessä kivempi.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aika varma että Supo kohta kiinnostuu terroristi kristityistä
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne edes lähteneet vaikka sanoitte niin. Nämä terrorist kristityt tulevat aina paikalle kun minulla on jokin hätä
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne edes lähteneet vaikka sanoitte niin. Nämä terrorist kristityt tulevat aina paikalle kun minulla on jokin hätä
Samalla tavalla kuin Pureksijakin.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla tavalla kuin Pureksijakin.
Yksi päivä olin itsetuhoinen ja heti terroristit tulivat paikalla saarnamaan pelastuksesta.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi päivä olin itsetuhoinen ja heti terroristit tulivat paikalla saarnamaan pelastuksesta.
Älä välitä.

- Anonyymi
Pohjois Koreassa nuo terroristi kristityt olis jo tungettu työleirille
- Anonyymi
P-Korea on helvetti maan päällä.

- Anonyymi
Minä en hindut koskaan tee lapsia enkä mene naimisiin. Olen kärsinyt monikulttuuri suomesta jo ihan tarpeeksi. En pidä että kansat sekoitetaan keskenään ja en pidä islamista jota tänne tungetaan. En halua lisä kärsijää hommata enää. Suomessa ei edes enää kannata tehdä töitä koska palkasta ei jää.juurikaan enemmän käteen kuin tuista. Onneksi sain skitsofrenia diagnoosin niin ei tarvi mennä.töihin vaan saan eläkkeen. En haluaisi myöskään että rahani palaisi naiseen sen menoihin
- Anonyymi
Sinun ei pitäisi hankkia lapsia, jos et ole valmis vanhemmuuteen ja siihen liittyvään vastuuseen.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ei pitäisi hankkia lapsia, jos et ole valmis vanhemmuuteen ja siihen liittyvään vastuuseen.
Kukaan ei saisi hankkia lapsia, jos ei ole valmis siihen.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua koska en jaksa huolehtia edes itsestäni

- Anonyymi
Suomi on nykyään niin paska maa etten halua lisäkärsijää tänne. Uutisssa oli että ä Suomessa on syntyvyys niin alhainen että viimeinen suomalainen syntyy 2070. Maahanmuuttajat ja muslimit ohittaa kantsuomalaiset jo alle sada vuoden kuluttua. Onneksi ei tarvii kokee sitä isoja Sontaa mikä tänne on tulossa pikku hiljaa. Moskeijat ja muslimit kasvaa jatkuvasti suomessa. Onneksi en ole syntynyt tänä vuonna.
- Anonyymi
"Suomi on nykyään niin paska maa"
Onko jossain parempaa maata? Ei ole sellaista maata, jossa kaikki olisi hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suomi on nykyään niin paska maa"
Onko jossain parempaa maata? Ei ole sellaista maata, jossa kaikki olisi hyvin.Tilanne on sama lähes koko Euroopassa.
 - Anonyymi
**Moskeijat ja muslimit kasvaa jatkuvasti suomessa**
Tästa alkaa kristittyjen kiekumisen loppu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
**Moskeijat ja muslimit kasvaa jatkuvasti suomessa**
Tästa alkaa kristittyjen kiekumisen loppu.Entäs Pureksijan kaltaisten kiekumisen?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs Pureksijan kaltaisten kiekumisen?
Se päättyy myös aikanaan; hän ei ole ikuinen, ja lisäksi häntä ei enää oteta vakavasti sen jälkeen, mitä hänestä on selvinnyt.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se päättyy myös aikanaan; hän ei ole ikuinen, ja lisäksi häntä ei enää oteta vakavasti sen jälkeen, mitä hänestä on selvinnyt.
Yep.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs Pureksijan kaltaisten kiekumisen?
Hehee.

- Anonyymi
Kaunis laulu. Löysin vasta äsken https://music.youtube.com/watch?v=wLSUDSNqLgQ&si=2uPKvnJk2sbf0O_i
Kuunnelkaa hindut- Anonyymi
Yes.

- Anonyymi
Tutkija syntyvyyden kriisistä: Suomalaiset loppuvat | Verkkouutiset https://share.google/qjc3CMOnPq2gMcN2x
- Anonyymi
Myös muualla Eurooppassa.

https://youtu.be/8ZLsg06oIW0?si=5ynVYXSxHQfDQP3w
Harmi, että viimeinen säkeistö puuttuu.
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja2913865Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545461Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1995086SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei854240"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873551Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093058HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.122902Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan122521Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan392507Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2792086