Win10pro:sta Win11Home:een

Anonyymi-ap

Win10 (lisenssikoodilla) asennusvaiheessa tuli laitettua tilaan yrityskäyttö/oppilaitoskäyttö vain paikallisella tilillä, jossa olen järjestelmänvalvoja. Onnistuuko nyt järjestelmän päivitys kevyempään Win11Homeen (tikulla eri lisenssikoodi) siten, että tiedostot säilyvät ja tiliksi saa laitettua pienellä säädöllä vain paikallisen tilin?

8

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saa. Jos sulla on asennustikku, niin asenna sen sisältämä Windows versio. Asennusvaiheessa valitset, että säilytät tiedostot ja asetukset, jos niin haluat.

• Anonyymi

Tilin luonti tulee loppuvaiheessa. Pitää vaan valita Microsoft tilin sijaan paikallisen tilin luonti. Seuraa vain asennusvelhon ohjeita ja vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Venäjä valtaamassa lujaa vauhti Ukrainan keskeisia kaupungeja. mm. Herson, Orihiv, Pokrosh....

Zelenskyin valheet Ukrainan menestyksestä on täyttä valetta.

• Anonyymi

Ei voi päivittää että vaihtaa Windows statusta.

On tietysti mahdollisuus poistaa käytöstä Prosta sen ominaisuuksia, jolloin se kevenee. ainakin jonkin verran, Tosin tiedämme että Windowsin keventäminen on huitsin hankalaa ja rampauttaa koko käyttöjärjestelmän.

Windowsin omat toiminnot ottaa tietyn tehon, jotka koneen pitäisi ylittää jotta se olisi yhtään käyttökelpoinen. Pro versiolla se on lähes tuplat Home versioon nähden, lisäksi Home koneissa on valmistajien omia juttuja joilla alitehoinen kone saadaan nopeammaksi. Se ei kuitenkaan tarkoita lopullisen suorituskyvyn nousua. Vaan estää jäätyilyä jonka jokainen kokee hyvin ärsyttäksi. Windowsin ikkunointi käyttää vain yhtä ydintä ja jos sen tahmaa, käyttökokemus on kamala.

• Anonyymi

God mode. Muistako. Sillä voi vaihtaa Windows stauta..
      Vaihda se kymppistä enne päivitystä ja toivo että lisenssi toimii.

W10->W11 et voi päivittää sitä uudella asennusmedialla.
      se ei onnistu. Activointi tökkää lähes joka kerta.

• Anonyymi

Cod Mode pitää tehdä Online tilassa, ja siellähän on vaihtoehtoaj oliko niitä nyt 8-9..
        Voi olla että se ei enään toimi koska se oli MS kehittäjien juttu joka lipsahti jakeluun.
        Silloin aikoinaan se toimi, Windows militäryssä ei ole aktivointia ollenkaan, mutta siinä on sitten muita ihmeelysyyksiä, Pääkäyttäjänä joit ainoastaan asentaa ohjelmia ja muuttaa asetuksia. Sinun on myös tehtävä toinenkin tunnus jolla sitä sitten käytä. Lisäksi siinä on itse tuho. paina koko kämmenellä näppistä ja se on vainaa.

• Anonyymi

Ei onnistu, Windows on kamalan hankala!

• Anonyymi

On tämä yhtä säätöä tämän winkuran kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe