Lentokenttä

tyttö

Olisin halukas tietämään minkälainen on Mamaian lentokenttä? Esim.kannattaako jättää rahaa ostoksiin siellä,vai onko
yhtä huono kuin Bulgaariassa.

4

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Visitor

Mamaian lentokenttähän on Constantan sotilaskenttä, joka toimii kesäisin kansaivälisenä turistikenttänä. On siellä jonkinlainen taxfree-puolikin, mutta hinnat ovat osin jopa huomattavasti kalliimmat kuin Romaniassa muuten. Joitain viinaksia voit saada edullisestikin, mutta eipä siellä mitään erikoisuuksia ole. Kannattaa tilata tax free -tuotteita koneeseen paluumatkalle menomatkalla, jos niitä haluat. Asioiminen myymälässä on myös kokemus sinänsä, joudut esittämään lentotositteet ja passin ja mitään kiirettähän heillä siellä ei ole. Hinnat myös pyöristetään ylöspäin lähimpään euroon tai 50 senttiin.

• kokemusta on

Kentällä kolme pientä kauppaa ja kahvila, hinnat korkeat niinkuin voi olettaa. Kentällä voi maksaa myös euroilla (mikä taisi olla jopa edullisempaa, romanian rahan kurssi oli tosi huono), tosin silloin olisi suotavaa olla tasaraha, vaihtorahaa ei ole paljon.

• shoppaaja

Riippuu hieman mitä haet.. Koriste tavaraa on paljon, ja ostinkin anopille hienot käsin maalatut shampanjalasit(noin:20e) niissä oli kultaista kirjailua ja kauniita helmiä. En kuitenkaan raaskinut antaa niitä sille vaan pidin itellä, ostettavaa olisi ollut enemmänkin, mutta kun oli levat ja eurot jo loppu.

• pingu2

Osta mielummin mamaiasta tai Constantasta tulaiset..tosi kallista lentokentällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe