Miksi huijauspuheluita soitetaan vain sellaisille

Anonyymi-ap

joilla on rutosti rahaa pankissa, ainakin iltapaskalehtien mukaan. Mulla kun tilit pyörii joka kuukausi melkein miinuksella niin koskaan ei ole yritetty huijata vaikka haluaisinkin keskustella nettihuijarin kanssa, olisi kiva vedättää mokomaa.
Saako huijarit jostain selville kelle kannattaa soitella ja kelle ei.

9

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MS / CIA tarvii rahoja..

• Anonyymi

"niin koskaan ei ole yritetty huijata" Mistä sinä sen tiedät?

• Anonyymi

Tiedenhän minä koska ei ole, kyllä tietäisin jos esim. pankin tai vaikkapa poliisin nimissä koitettaisi utella jotain, vain tyhmät ei mokomaa huomaan huijaukseksi. Tämä palsta varmaan väärällään hyväuskoisia.

• Anonyymi

Yleensä ne, joilla on rahaa pankista on kaikkein hyväuskoisinta porukkaa. Ei kannata alkaa palkata ketään töihin, joka käräyttää firman hämäräbisneksistään, niin rahat jää niille, jotka ei asiaa ymmärrä..

• Anonyymi

Niillä joilla on löysää rahaa joutuvat huijatuksi. julkisesti väittävät että heiltä vietiin rahat nettihuijauksella mutta luulen että omaa hölmöyttään ovat antaneet rahansa ties kelle.

• Anonyymi

Ei ole omaa hölmöyttä. Huijari on itse saatanan työkalu, joka tekee fyysisen teon. Mutta huijari ei tiedä, kenelle soittaa ja miloin. Saatana tietää ja seuloo tilin omistajia kuin jyviä ja löytää sen kaikkein alttiimman uhrin.

Sitten antaa työkalulleen eli huijarilla käskyn soittaa tälle, jolla on jokin mielentila ongelma menossa - esim. valvottuja öitä tai muita ongelmia elämässään - eikä uhri tällöin ole ihan terävimmillään. Nyt huijaus onnistuu. Kyse ei ole siis tiedosta, vaan tunteesta!

Huijauksiin on erehtynyt niin älyköt kuin tavallisetkin ihmiset. Ajankohta on ratkaiseva.

Ja mistä nämä puh.numerot ym. tiedot sitten saadaan? Kaikki ovat nähneet tiettyjen kauppojen eteisissä, tuulikaapeissa ym. sisäkujilla näitä "nettiturvan" , vakuutusten, sähkösopimusten ym. tekijöitä, joita kiinnostaa juuri puhelinnumerot, osoitteet ja henkilötunnukset, joita tarvitaan sopimusten tekoon.

Juuri nämä lipevät huijarit kopioivat kaikki tiedot ja myyvät ne sitten pimeässä netissä eteenpäin. Jollei tätä saada lailla kiellettyä, mikään ei muutu!

• Anonyymi

Minua mietityttää riittäkkö MSn ilmainen 5 gigan tila sinulle
      Ilmaiseen ESU Windowsiin?

• Anonyymi

väärä ketju, polle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

väärä ketju, polle..

juuri tälläsiä taaveja huijataan..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3113
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      720
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      703
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      581
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      580
    6. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      577
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      19
      510
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      509
    9. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      501
    10. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36