Hauska tuo aloituslausahdus kun voisi olla paremminkin pulimijoona, sbugesta kun on puhe.
Joo-o, on nostellut lainaa puljustaan ja maksellut takaisin kun on jaksanut, mutta tuskin on jaksanut.
Käyttää vuodessa sellaiset rapiat satadonaa.
Asia on herkkähipiäiselle liikemiesmiljonäärille niin kipeä juttu joka on synnyttänyt elinikäisiä traumoja hänelle, että täytyy aiheesta bablata Thaimaan matkailupalstalla aina vaan ja taasen uudestaan.
PUOLIMILJOONAA.
12
95
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Noh, kaikesta kateellinen Posso ei saa enää jäljellä olevilla elinvuosillaan kerättyä pulimiljoonaa takuueläkkeestään.
- AnonyymiUUSI
Joo-o on syytä olla kateellinen siitä että joku on ottanut lainaa.
Onko joku muukin rakas ottanut lainaa, kertokaa.
- AnonyymiUUSI
Kerron sinulle pari asiaa.
Tuo osakaslainasta jauhaminen on sinun sairas yritys piilottaa sinua koskevat ikävät asiat kuten köyhyytesi, mielisairautesi ja se että vaimosi jätti, tämä toinenkin.
Sairaalloinen kateus ei ole milloinkaan hauskaa, vaan se on sairaus joka kuluttaa vähäisetkin energiat sinusta jotka voisi käyttää hyödyllisesti, vaikka vuokrahuoneesi siivoamiseen.
Yrityksen tilillä on oltava rahaa on oltava rahaa, jos sieltä aikoo nostaa rahaa. Tämä seikka on sinulle vaikeaa ymmärtää.
Koetan neuvoa sinua siitä miten tämä maailma toimii mutta valitettavasti et ole kykenevä vastaanottamaan tietoa vaan sen sijaan kuuntelet ääniä pääsi sisältä ja kattilasta.
2010- AnonyymiUUSI
Kiitos että aktivoiduit mutta en ole maalittamasi henkilö.
Voisitko selvittää minulle kun en ymmärrä, eikä varmaan kaikki sinun pepunlipittäjätkään ymmärrä.
=============
Kirjoitit seuraavasti:
Minä nostin 500 tuhatta euroa.
Jos olisin maksanut sen itselleni palkkana, olisi veroja ja veronkaltaisia maksuja mennyt 150 tuhatta euroa enemmän.
On idioottimaista maksaa itselleen suurta palkkaa ja suuria veroja silloin, kun suurempaa kertatarvetta rahalle on.
Firma maksaa tuostakin 500 tuhannesta eurosta sekä tuloveron ennakkoverona 20% että pääomatuloveron 34% joten veroa on maksettu kyseisestä summasta pyöreästi 270 000
euroa.
==============
Sinulla siis ei ollut suurempaa kertatarvetta kuin 500.000 euroa, tuo on outo toteamus.
Jos firma on maksanut tuosta summasta kuten kerrot 270.000 niin summahan nyt nousi olemaan kuluineen 770.000 euroa.
Kuitenkin takaisinmaksun olet joutunut maksamaan palkastasi kuten olet sanonut että maksat kun jaksat, niin mikä on kokonaissumma lakisääteisineen, että olet ollut kyvykäs maksamaan takaisin?
Siis mitä nyt aivan todellisuudessa on tapahtunut kun olet myös kertonut lainanneesi 10 vuotta ja vuosikulutuksesi on ollut sellaiset rapiat 100.000 euroa? - AnonyymiUUSI
Voin lapsi rakas vakuutan että vaimoni on edelleen kanssani naimisissa ja asuu samassa osoitteessa, on asunut jo 26 vuotta, yritän piilottaa mitä: sinähän julkaisit nimeni, osoitteeni, vaimo tiedot ja poikani tiedot täällä palstalla, mistä sinä resupekka kuvittelet että olisi sinulle pätkään kateellinen mistään asiasta, ihmettelen vaan suuresti että kiellät osakaslainasi, vaikka sinä ne tänne kerroit, minä vaan tuon ne esille ja vielä monasti, koska en vaivaudu keksimään sinusta mitään paskajuttuja jätän sen homman sinulle ja ole siinä jo varsin hyvin onnistunut. Toivottavasti et koskaan paljastu, ja hoidat elämäsi parempaan hallintaa, en usko sanaakaan mitä täällä itsestäsi kerrot, koska anona huutelet puskista, kuten sanoin pidän Hessua paljon enemmän miehenä kuin sinua, puskajussukka
Tämä on ensimmäinen viesti tähän ketjuun toivon sen olevan myös viimeinen.
NumBall Vantaa 65 vuotta kohta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voin lapsi rakas vakuutan että vaimoni on edelleen kanssani naimisissa ja asuu samassa osoitteessa, on asunut jo 26 vuotta, yritän piilottaa mitä: sinähän julkaisit nimeni, osoitteeni, vaimo tiedot ja poikani tiedot täällä palstalla, mistä sinä resupekka kuvittelet että olisi sinulle pätkään kateellinen mistään asiasta, ihmettelen vaan suuresti että kiellät osakaslainasi, vaikka sinä ne tänne kerroit, minä vaan tuon ne esille ja vielä monasti, koska en vaivaudu keksimään sinusta mitään paskajuttuja jätän sen homman sinulle ja ole siinä jo varsin hyvin onnistunut. Toivottavasti et koskaan paljastu, ja hoidat elämäsi parempaan hallintaa, en usko sanaakaan mitä täällä itsestäsi kerrot, koska anona huutelet puskista, kuten sanoin pidän Hessua paljon enemmän miehenä kuin sinua, puskajussukka
NumBall Vantaa 65 vuotta kohta.Pari viikkoa, niin verottaja kertoo kohta 65 vuotiaan takuueläkeläisen vuoden ansiot.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NumBall Vantaa 65 vuotta kohta.Eihän siinä muuta kuin kuvaat vaimosi sormukset hänen sormissaan kätesi päällä niin loppuu puheet vaimosi lähtemisestä. Minä ainakaan en haluaisi asua Amin Asikaisen näköisen naisen kanssa joka ei kokkaa eikä siivoa ja kun et sitä voi pannakaan niin mitä sellaisella akalla kukaan tekee?
Olet 65 mutta jäänyt lapsen tasolle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä muuta kuin kuvaat vaimosi sormukset hänen sormissaan kätesi päällä niin loppuu puheet vaimosi lähtemisestä. Minä ainakaan en haluaisi asua Amin Asikaisen näköisen naisen kanssa joka ei kokkaa eikä siivoa ja kun et sitä voi pannakaan niin mitä sellaisella akalla kukaan tekee?
Olet 65 mutta jäänyt lapsen tasolle.Laita kuva vaimosi roiskeläpistä kun pitelet niitä käsissäsi niin loppuu puheet hänen roikkuvistaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko selvittää minulle kun en ymmärrä, eikä varmaan kaikki sinun pepunlipittäjätkään ymmärrä.
=============
Kirjoitit seuraavasti:
Jos olisin maksanut sen itselleni palkkana, olisi veroja ja veronkaltaisia maksuja mennyt 150 tuhatta euroa enemmän.
On idioottimaista maksaa itselleen suurta palkkaa ja suuria veroja silloin, kun suurempaa kertatarvetta rahalle on.
Firma maksaa tuostakin 500 tuhannesta eurosta sekä tuloveron ennakkoverona 20% että pääomatuloveron 34% joten veroa on maksettu kyseisestä summasta pyöreästi 270 000
euroa.
==============
Sinulla siis ei ollut suurempaa kertatarvetta kuin 500.000 euroa, tuo on outo toteamus.
Jos firma on maksanut tuosta summasta kuten kerrot 270.000 niin summahan nyt nousi olemaan kuluineen 770.000 euroa.
Kuitenkin takaisinmaksun olet joutunut maksamaan palkastasi kuten olet sanonut että maksat kun jaksat, niin mikä on kokonaissumma lakisääteisineen, että olet ollut kyvykäs maksamaan takaisin?
Siis mitä nyt aivan todellisuudessa on tapahtunut kun olet myös kertonut lainanneesi 10 vuotta ja vuosikulutuksesi on ollut sellaiset rapiat 100.000 euroa?Sehän näissä osamaksu miljonäärissä on ongelmana että menee miljoona ja toinen noin vain, 2010 on sama syndrooma kuin vanhoilla k anra kin miehillä, tiedät varmaan porukan, olin siellä konsulttina tässä tuossa avioliitomme alkuaikoina, puolisen vuotta, tähän toimitusjohtajaan tuli tutustua oikein hyvin, ihan samat jutut kuin 2010 olin silloin jo töissä yliopistolla, joten sain kyllä palkkani, mutta laskuja maksettiin hyvin hiljaa kiirehtimättä.
Asenne elämään on 2010 tarkalleen sama kuin tällä toimarilla, tosin minua varoiteltiin muiden asiakkaiden toimesta aikaisemmin, mutta luotonvalvonta teki mitä teki, ei kuulunut minulle, asenne oli ylimielinen, kaikkea kohtaan ja se puri minuun aluksi, ei pure enää, haistan paskan jo kaukaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
=============
Kirjoitit seuraavasti:
euroa.
==============
Siis mitä nyt aivan todellisuudessa on tapahtunut kun olet myös kertonut lainanneesi 10 vuotta ja vuosikulutuksesi on ollut sellaiset rapiat 100.000 euroa?Luoja tuota tyhmyytesi määrää...
"Jos firma on maksanut tuosta summasta kuten kerrot 270.000 niin summahan nyt nousi olemaan kuluineen 770.000 euroa.
Kuitenkin takaisinmaksun olet joutunut maksamaan palkastasi kuten olet sanonut että maksat kun jaksat, niin mikä on kokonaissumma lakisääteisineen, että olet ollut kyvykäs maksamaan takaisin?"
Tottakai se nousee koska firma maksaa sekä tuloveron että pääomatuloveron. Sieltä se raha tulee samasta kassasta yrittäjälle.
Palkka / osakaslaina on siis pääomatuloa verotuksellisesti ja sen verot maksetaan nostamisvuoden tilinpäätöksessä ja takaisinmaksu tapahtuu seuraavasta nostettavasta pääomatuloerästä ja aikaa maksaa on viisi vuotta, minä maksoin puolessa vuodessa.
Älä mieti tuolla tyhjällä tyhmällä päälläsi asioita jotka sinne ei uppoa ja anna olla. Katso vaikka Muppet Showta, se on hauskaa ajanvietettä.
Millä rahalla kuvittelet minun hankkineen sijoituskohteen ja rakennuttaneen tämän talon? Osakaslainoillako? Jos keskiarvo lasketaan 15 vuodelle niin kulutus on ollut paljon enemmän kuin satatonnia. Ansiot keskimäärin 300 000 vuodessa. Käteen.
Se ei huononna laisinkaan yöuniani mitä sinä jauhat, mutta sinun yöuniasi se huonontaa.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän näissä osamaksu miljonäärissä on ongelmana että menee miljoona ja toinen noin vain, 2010 on sama syndrooma kuin vanhoilla k anra kin miehillä, tiedät varmaan porukan, olin siellä konsulttina tässä tuossa avioliitomme alkuaikoina, puolisen vuotta, tähän toimitusjohtajaan tuli tutustua oikein hyvin, ihan samat jutut kuin 2010 olin silloin jo töissä yliopistolla, joten sain kyllä palkkani, mutta laskuja maksettiin hyvin hiljaa kiirehtimättä.
Asenne elämään on 2010 tarkalleen sama kuin tällä toimarilla, tosin minua varoiteltiin muiden asiakkaiden toimesta aikaisemmin, mutta luotonvalvonta teki mitä teki, ei kuulunut minulle, asenne oli ylimielinen, kaikkea kohtaan ja se puri minuun aluksi, ei pure enää, haistan paskan jo kaukaa.Okei... nyt meillä on sitten konsultti-pasanen saatu palstalle. Olisiko yhdeksäs ura?
- AnonyymiUUSI
Näyttää olevan taas kateutta ja katkeruutta pähkinärinteen 6 kerroksisessa omistusrivarissa mamujen keskellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat953152Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191438Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58331367Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053