Soitetaanko Iskelmä ja Aito Iskelmä kanavilla hänen musiikkiaan?
Pirita Niemenmaa
10
158
Vastaukset
- Anonyymi
Eli soiteta mutta onneksi Sandels ❤️
- Anonyymi
Paras bisse 🍺👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras bisse 🍺👍
Kyllä. Itse olen sitä koulukuntaa, joka suosii 4,7% Sandelssia. Prismasta sitä tulee aina haettua. Mutta on myös koulukuntaa, joka nauttii 5,3% Sandelssista 🍻
- Anonyymi
En tiedä varmaksi sanoa. Kuullut en ole. Pooki soittaa kyseisen artistin musiikkia aika paljonkin. Pooki on kiistatta ykkönen, sillä se on paras. Ehdottomasti Pooki päälle, niin huomaat, että sen kanavan parissa viihtyy pitkään. Tämä on ihan Finnpanelinkin huomioima seikka. Pooki ei petä koskaan, kun on kyse hyvästä musiikista ja loistavista juontajista. Nyt ja aina.
- Anonyymi
Onneksi on Pooki ♥️
- Anonyymi
Noilta Iskelmä kanavilta tulee myös Madonnaa.
- Anonyymi
Pookilta ei tule Madonnaa. Pookilta tulee vain ja ainoastaan kotimaista iskelmää ja tanssimusiikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pookilta ei tule Madonnaa. Pookilta tulee vain ja ainoastaan kotimaista iskelmää ja tanssimusiikkia.
Joo ja se onkin Pookin huono puoli. Iskelmä ja Aito Iskelmä kanavilla on musiikki muutenkin vähän rokimpaa kuin Pookilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja se onkin Pookin huono puoli. Iskelmä ja Aito Iskelmä kanavilla on musiikki muutenkin vähän rokimpaa kuin Pookilla.
Iskelmä ja varsinkaan Aito Iskelmä ei soita sitä mitä niiden luulisi nimensä puolesta soittavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iskelmä ja varsinkaan Aito Iskelmä ei soita sitä mitä niiden luulisi nimensä puolesta soittavan.
Bruce Springsteeniäkin niistä tulee eikä se oikein ole iskelmää vaan rokkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363