Oli ennen tosi kiva ja hyvä ohjelma ja katsoin joka jakson. Pilattiin tällä ällöttävällä juontajalla. Meikäläisen katsominen loppui siihen.
Sikke oli hyvä ja raikas eli juuri sopiva tähän ohjelmaan. Tämä nykyinen vaan pyrkyri joka paikkaan ja ei sovi mihinkään, pysyisi kotona, tekisi palveluksen meile kaikiille.!!
Kokkisota.
7
374
Vastaukset
- Anonyymi
Sikke oli tosiaan hyvä ja samaa ei voi sanoa tästä uudesta typystä. Katsoin ekaa jaksoa puolet ja enempää en sitten katso kyseistä ohjelmaa.
- Anonyymi
Näin Purran ruudussa
🤮🤮🤮🤮
Kanava kääntyi heti.... - Anonyymi
Juontaja hölöttää päätähtenä,kauhea kälätys koko ajan.Vaihdoin kanavaa,alkoi särkeä päätä....
- Anonyymi00005
Juontaja sählää ja huutaa kurkku suorana. Sikke oli parempi huippu nykyiseen.
- Anonyymi00006
Jatkan vielä.. Annin pitää maistaa kaikkea kokkien valmistelut. Tänään irvisteli jo kun esiteltiin tuotteita. Kyllä juontajan pitää maistaa. Itse olevinaan hyvä kokki ja tekee kokkikirjoja. Suu käy muuten kokoajan.
- Anonyymi00007
Miksi juontaja Anni Ihamäki työntää nokkansa kilpailijoiden kattiloihin ja häärii haitolla kokkailijoiden tiellä. Kuolaa valmistuvien ruokiin. En pidä juontajan toiminnasta. T. Eräs ohjelman innokas seuraaja.
- Anonyymi00008
Kenelle kokki tekeeruoan,kun juontaja on siellä ensimmäisenä lusikoimassa ja arvosteleekin vielä. Eikö tämä kaikki kuuluisi vierailijan tehdä?
Pääosassa pitäisi olla kokki ja vierailija eikä juontaja.
Kiinnostus mennyt koko ohjelmaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857