Ylen Pentulive ssä on jälleen uusi koiraperhe jota voi seurata 24/7
Pentujen syntymästä lisää
https://areena.yle.fi/1-76362374
Sääksiliveä seurattiin kevätkesä, nyt on uutta seurattavaa ympäri vuorokauden.
Ihan kotimaasta,
11 pentua syntynyt Pentulive 2025
19
1140
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä se pentulauma köllöttelee äitinsä vierellä ja jalkojen välissä.
Unisiahan ne vielä ovat, mutta paikkansa hakevat ruokapaikalle.
Tsemppiä kasvattajille! - Anonyymi
Lapsilauma itkee, äiti meni pisulle!
Pari innokastakin! On siinä melkoinen työ koiran omistajalla/ kasvattajalla pitää huolta että synnytyksessä sujuu kaikki hyvin sekä emon että poikueen kannalta. Lisäksi pentujen kasvun seuranta,terveystarkastukset,m sirutukset, madotukset sekä rokotukset ym. Vielä lisäksi emon hyvinvointi synnytyksen jälkeen. Varsinkin kun pentuja on noin monta.
- Anonyymi
Ensimmäisen Pentuliven pennut täyttävät neljä vuotta.
Jo neljäs pentue jonka syntymää ja elämää pentujen luovutukseen asti, voi seurata suorana
Ylen sivuilta.
Paljon on pentueissa tapahtunut ja katsojille iloja kerrottu ja näytetty. 24 tuntia vuorokaudessa.
Pentuliven sivuilta löytyy tietoja kaikista pentueista.
- Anonyymi
Kello 19.00
tänään esitellään pennut, kerrataan synnytystä ja voitte "sättäillä" muiden katsojien ja kasvattajan / hoitajan kanssa . - Anonyymi
Olin alta 10 v kun naapurimökin koira oli tullut synnyttämään meitin asuinrakennuksen alle uuden koiraperheen.
Se iso mies houkutteli minut tuomaan ne pennut isäntänsä nähtäväksi. Mull tuli famma sialuh kun se isäntä mätki ne vastasyntyneet, vielä sokeet pennut talon kivijalkaan. Tuosta ikävästä tapauksesta on jo aikaa yli 65v.
Mönkköin. - Anonyymi
Taalainmaalla Svärdsjössä syntyi Grand danois-Alicelle 19 pentua
syyskuussa. Omistajien piti ottaa töistä vapaata, että voivat auttaa
koiraäitiä hoidossa. 15 l maitoa päivässä kuluu ja syöttöpuuhissa on
koko perhe mukana. Penikat syntyivät leikkauksen avulla.
Kuukauden sisällä oli 5 heikointa penikkaa kuollut. - Anonyymi
Olihan aiemmin ihana seurata taapertajien,Ruskan,Roihun ja Pikin touhuja pentuboxissa!Kyllä koiraäiti on nyt liian lujilla...onko tämä pentutehtailua?
- Anonyymi
Jotenkin nyt on latteaa tämä pentueen seuranta.
Vain kuvan seurantaa, kasvattajan ja katsojien yhteys,, eihän sitä nyt ole. - Anonyymi
Pennut päivät pitkät nukkuu ja vinkuu keskenään, emo jossain ihmisten seurassa. Ei kivaa katsottavaa. Toivottavasti alkavat saada edes kiinteää ravintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pennut päivät pitkät nukkuu ja vinkuu keskenään, emo jossain ihmisten seurassa. Ei kivaa katsottavaa. Toivottavasti alkavat saada edes kiinteää ravintoa.
Väsy on olotila kokoajan, kunnes voimaa tulee lisää.
- Anonyymi
Oletko ehdottanut pennuille nimiä,
tiistaina 28. 10. pennut saavat nimensä.- Anonyymi
Olen vain vilkaissut Pentuliveä muutaman kerran. En jää katsomaan. Syynä on liian iso pentue.
Koiravauvat taistelevat pienillä voimillaan ravinnosta. Emolla on valtava työ ruokkia ja hoitaa heidät kaikki.
En halua nähdä tällaista. Säälin kaikkia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain vilkaissut Pentuliveä muutaman kerran. En jää katsomaan. Syynä on liian iso pentue.
Koiravauvat taistelevat pienillä voimillaan ravinnosta. Emolla on valtava työ ruokkia ja hoitaa heidät kaikki.
En halua nähdä tällaista. Säälin kaikkia.Pikkukoirat kasvavat hyvin ja onneksi nukkuvat paljon. Onhan he suloisia palleroita.
- Anonyymi
Kovia on sikiämään, luonto kai varmuuden vuoksi hoitanu paljon pentuja, et ainki joku säilyy...
- Anonyymi
Tuurissaan sekin, kuin ihmislastenkin syntymä.
Joskus ei sikiä yhtään!
- Anonyymi
Ovatko nämä niitä Somalian seisojia?
T. Utelias.- Anonyymi
Tutkihan tunnossasi oletko viisas?
Olet kai huomionkipeä mitäänaikaansaamaton.
- Anonyymi
Pennuilla on nimet, kasvavat hyvin, on madotettu ja passikuvat otettu.
Suurimman osan ajasta nukkuvat, mutta pian on vilskettä pentulaatikossa ja tila käy pieneksi.
Ihania pullukoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512