Joko Hirviralli on alkanut? Isät kuljettavat lapsiaan hirvipasseihin 30km/h olevilla metsätieosuuksilla 80km /h.Vieläpä Virka- isät.Aika ihmeelistä passitusta,kiiruhdetaan autoilla passeihin.Pika-kaadot mielessä ,seurueen muut ovat
määrätyissä passipaikoissa,odotaen passitusten loppumista.
Antakaa nyt "ELÄIMILLEKIN mahdollisuus!Älkää liikuko passitusten aikana autoilla.
Vaan tehkää uusi passitus jotta kaikki seurueenjäsenent ovat mukana,seurue metsästyksessä.Tällainen autoilla liikuminen kostautuu,Valtio vie aseet ja autot rikollisesta metsästystavasta. Poistakaa TUNARIT Kylien metsästys-seuroista.
Hirviralli
6
337
Vastaukset
- Anonyymi
Kylän Hirvipeijaisissa tulisi luopua,Hirvisopsata!Tilalle tulisi saattaa,Perunamuusi ja hirvestäjauhettu jauhelihapihvi,kastikeela ja puolukoilla.Kahvi tarjoilu voisi pitää ennallaan.
- Anonyymi
Hirvipeijaisissa voisi äänestää ansioituneemman metsästäjän. Tatuointi käteen että muut osaa turuilla ja toreilla karttaa, kun se tappaja taas kaasuttaa kaupan pihaan traktorillaan,jossa on jouluvalot.
- Anonyymi
Yksityistiet sotketaan ajamalla maasturilla jokaisen vesilammikon läpi. Osakkaat lanaa tiet ja kiroaa nämä saaliillaan elvistelevät oranssipäät.
- AnonyymiUUSI
maanomistajat ajelee hirvestäjien perässä.
Etenikö Saarisuon metsästyksen häirintä toimenpiteisiin.
Olisiko taas puhuttelun paikka maanomistajalle kuten viime syksynä.- AnonyymiUUSI
Etenee,Saarisuolta lähtee sorkaeläinten metsästäjät autoineen.
- AnonyymiUUSI
Passipaikalta löytynyt valtava jööti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611