Finnair aloittaa suorat lennot Espanjan Valenciaan 11.4.2026. Paikallinen Valenciassa asuva suomalainen henkilö on perustanut palvelun ja uudet verkkosivut palvelemaan matkailijoita sinne, jos olet kiinnostunut matkustamaan Valenciaan, käy tutustumassa sivuihin: https://valenciansuomi.com/
Uusi Finnairin lentokohde Espanjan Valenciaan 2026!
Anonyymi-ap
2
136
Vastaukset
- Anonyymi
Joko ne on tuohon mennessä pesseet ne penkit ?
- Anonyymi
Toivotaan, että penkit on vaihdettu kokonaan ja "kuka maksaa" penkkien vaihdot riitely on päättynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586