Ei näy ei kuulu viinakauppaa

Anonyymi-ap

Milä ihme siinä on että kunnanjohto ei ala touhuta sitä omaa viinapuotia kylälle. Varmasti sopisi vaikka leinosen kauppaan jokunen hylly josta elämän eliksiiriä voisi aina hakea. Eihänniitä lajikkeita tarte tuhatmäärin olla. Ja onhan kaupassa jo myyjätkin valmiina. Ensin pitäsi käyvä jonkunlaiset koulut ja kurssit että tietää mikä viini on märkää mikä kuivaa.

13

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivotaan ettei asukasluku kasva niin paljoa, että tulee viinakauppa. Olisi todella turhaa ja ärsyttävää. Mikä se raja voisi olla? 1 500 asukasta? 2 000 asukasta?

• Anonyymi

Kunnan johto suojelee paikallista ravintolatarjontaa.

• Anonyymi

Mitä ravintolaa suojellaan??
      Äs- marketista kyllä löytyy viintä ja oluita. Onko Leinosessa olutmyyntiäkään. Hyryllä ja Paltamossa on viinakauppa josta voi ostaa väkevät, hankkii kerralla useamman pullon. Kerää porukkaringin niin säästää polttoaineissa. Voisi muuten harkita asiointitaksia Paltamoon ostoksille K-kauppaan, kampaamoon, Vaatetukseen ja ......(Alkoon). Siellä taitaa olla lounaspaikkojakin.

• Anonyymi

Hyvä idea !

• Anonyymi

Etämyynnistä tilaamalla saanut ulkomailta tähänkin asti joko kotiin tai Matkahuoltoon. Hallituksen uusi laki vielä vahvisti tämän, jatkossa taitaa Alkokin saada toimittaa kotiin ulkomaisten toimijoiden ohella.

• Anonyymi

Onhan Ristijärvellä ollut pitkään kotiinkuljetuspalvelu! Kova yksityisyrittäjä Hyrynsalmelta.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat ? Ristijärvellää kotiinkuljetus ja Hyryllä kova yrittäjä ?

• Anonyymi

eikö ristijärven mustassavaarassa ole oma kotiin kujetus

• Anonyymi

leinosten asioilla ei kannata käyä piste

• Anonyymi

Alkoholi voi viedä turmioon.

• Anonyymi

Voihan se viedäkin. Mutta voi se olla viemätäkin. Riippuu käyttäjästä.

• Anonyymi

Kajjaanissa käyvessään voi ottaa täyven lastin kahestaki kaupasta ja jos kesken kaiken viinan himotus yllättää, niin molemmin puolin kyllää on alkot naapurikylissä kohtuumatkan päässä.

• Anonyymi

Ei kukaan enää osta kivijalasta kun netti tuo kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe