Automerkkien näkökulmasta arvokkaimman brändin asema on selvä, Toyota on pitänyt kärkipaikkaa itsellään jo 12 vuotta putkeen. Kokonaistilastossa Toyota on sijalla kuusi Applen, Googlen, Coca Colan, Microsoftin ja IMB:n jälkeen.
Toyotan brändin arvo on 49 miljardia dollaria, eli noin 44 miljoonaa euroa. Seuraavina Interbrandin listalla automerkeistä tulevat BMW sijalla 11 ja Mercedes-Benz sijalla 12.
Suurin häviäjä automerkeistä oli VW, joka tippui edellisestä vuodesta 9 prosenttia sijalle 35.
https://www.apu.fi/artikkelit/toyota-edelleen-maailman-arvokkain-autobrandi-vw-ottanut-eniten-takapakkia
Toyota edelleen maailman arvokkain autobrändi - VW on ottanut eniten takapakkia
15
194
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tulla ole mitään tekoa itse tuotteen ja sen laadun tai ominaisuuksien kanssa, mutta jos omapoika saa tuosta limat lahkeeseensa, niin onnea hänelle.
- Anonyymi
Ykkösenä siinäkin 12 vuotta putkeen ja ylivoimaisena ykkösenä suositummuudessa maailmassa ties jo kuinka kauan, herättää, jos ei muuta niin suunnatonta kateutta merkin menestyksestä.
- Anonyymi
Kuinka 49 miljardia dollaria voi olla vain 44 miljoonaa euroa?
- Anonyymi
Siinä on muuten demarille mietittävää.
Koskaan et tule tajuamaan. - Anonyymi
Suurimmat autonvalmistajat markkina-arvon mukaan ja Toyota ei ole ykkönen.
https://companiesmarketcap.com/automakers/largest-automakers-by-market-cap/
Mielenkiintoista miten eri lähteet saa erilaisia tuloksia ilmeisesti tilaajan tarpeen mukaan. - Anonyymi
Miksi Toyotalla on 241 miljardia dollaria velkaa? Katsaus DSO:n ja kassavirran haasteisiin.
https://blog.peakflo.co/en/finance-news/toyota-hold-241-billion-in-debt - Anonyymi
Kun tuota listaa katsoo, niin vaikuttaa siltä, että Coca Cola on maailman paras juoma ja McDonalds maailman paras ravintola.
...että sitä tasoa.- Anonyymi
Aivan, tuolla brändiarvolla ei ole kuluttajalle mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, tuolla brändiarvolla ei ole kuluttajalle mitään merkitystä.
On sillä merkitystä koska asiakas maksaa myös sen luomasta tuotteesta mukaanlukien brändin arvon luoman lisän hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä merkitystä koska asiakas maksaa myös sen luomasta tuotteesta mukaanlukien brändin arvon luoman lisän hintaan.
No jos brändiarvon mukaan tuotteen hinta määrittyisi niin volsun pitäisi saada puoleen hintaan. Kallishan se silti olisi laatuunsa nähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos brändiarvon mukaan tuotteen hinta määrittyisi niin volsun pitäisi saada puoleen hintaan. Kallishan se silti olisi laatuunsa nähden.
Toyota on kallis verrattuna ominaisuuksiin.
VAG konsernin autot TM talvitestin 1 ja 3 sijalla.
Tojo ei pääse edes 10 parhaan joukkuun.
Tojolla vain yksi voitto VAG:n 10 voittoa vastaan.
Tojon hintalaatusuhde on onneton.
- Anonyymi
Tässähän tämä kerrotaan.
https://www.kaleva.fi/yksi-automerkki-kestaa-varmimmin-kovaa-kayttoa-kat/1647683- Anonyymi
Ajattelit sitten käyttää vuonna 2020 julkaistua maksumuurin takana olevaa tarinaa argumenttina kun puhe on brändiarvoista, hihii!
Minä voinkin näyttää sinulle hieman tuoreempaa faktaa autojen luotettavuudesta, ole hyvä!
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelit sitten käyttää vuonna 2020 julkaistua maksumuurin takana olevaa tarinaa argumenttina kun puhe on brändiarvoista, hihii!
Minä voinkin näyttää sinulle hieman tuoreempaa faktaa autojen luotettavuudesta, ole hyvä!
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/Vilunkivgenin brändiarvoltaan sijalla 35 saa trollinkin jo noin sätkimään ja vaihtamaan aihetta saksalaiseen mamipuloinnista kärähtäneen koijarin tutkimuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilunkivgenin brändiarvoltaan sijalla 35 saa trollinkin jo noin sätkimään ja vaihtamaan aihetta saksalaiseen mamipuloinnista kärähtäneen koijarin tutkimuksiin.
Audi aloittaa Formula 1 -sarjassa kaudella 2026, ei kauden alusta, vaan vuoden 2026 ensimmäisestä kilpailusta lähtien. Audi tekee tämän ostamalla Sauber-tallin, josta tulee Audi F1 -talli. Audista tulee myös moottorivalmistaja, joka toimittaa omat moottorinsa kaudelle 2026. Kauteen tulee uusia sääntöjä, kuten suurempi sähköteho ja 100 % kestävät polttoaineet.
Toyota ei enää kilpaile F1-sarjassa, koska se vetäytyi sarjasta kauden 2009 päätteeksi taloudellisista syistä. Vetäytymisen taustalla olivat myös heikot tulokset ja se, ettei sarja tarjonnut haluttua menestystä. Toyota ei ole myöskään palaamassa tehdastallina, mutta on tehnyt yhteistyösopimuksen Haasin tallin kanssa, mikä tuo sen värit takaisin F1-kilpailuihin teknisenä kumppanina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974203
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783467Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723084SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812549Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52356Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2062151Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302081- 41870
- 73811
- 52776