Automerkkien näkökulmasta arvokkaimman brändin asema on selvä, Toyota on pitänyt kärkipaikkaa itsellään jo 12 vuotta putkeen. Kokonaistilastossa Toyota on sijalla kuusi Applen, Googlen, Coca Colan, Microsoftin ja IMB:n jälkeen.
Toyotan brändin arvo on 49 miljardia dollaria, eli noin 44 miljoonaa euroa. Seuraavina Interbrandin listalla automerkeistä tulevat BMW sijalla 11 ja Mercedes-Benz sijalla 12.
Suurin häviäjä automerkeistä oli VW, joka tippui edellisestä vuodesta 9 prosenttia sijalle 35.
https://www.apu.fi/artikkelit/toyota-edelleen-maailman-arvokkain-autobrandi-vw-ottanut-eniten-takapakkia
Toyota edelleen maailman arvokkain autobrändi - VW on ottanut eniten takapakkia
15
230
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tulla ole mitään tekoa itse tuotteen ja sen laadun tai ominaisuuksien kanssa, mutta jos omapoika saa tuosta limat lahkeeseensa, niin onnea hänelle.
- Anonyymi
Ykkösenä siinäkin 12 vuotta putkeen ja ylivoimaisena ykkösenä suositummuudessa maailmassa ties jo kuinka kauan, herättää, jos ei muuta niin suunnatonta kateutta merkin menestyksestä.
- Anonyymi
Kuinka 49 miljardia dollaria voi olla vain 44 miljoonaa euroa?
- Anonyymi
Siinä on muuten demarille mietittävää.
Koskaan et tule tajuamaan. - Anonyymi
Suurimmat autonvalmistajat markkina-arvon mukaan ja Toyota ei ole ykkönen.
https://companiesmarketcap.com/automakers/largest-automakers-by-market-cap/
Mielenkiintoista miten eri lähteet saa erilaisia tuloksia ilmeisesti tilaajan tarpeen mukaan. - Anonyymi
Miksi Toyotalla on 241 miljardia dollaria velkaa? Katsaus DSO:n ja kassavirran haasteisiin.
https://blog.peakflo.co/en/finance-news/toyota-hold-241-billion-in-debt - Anonyymi
Kun tuota listaa katsoo, niin vaikuttaa siltä, että Coca Cola on maailman paras juoma ja McDonalds maailman paras ravintola.
...että sitä tasoa.- Anonyymi
Aivan, tuolla brändiarvolla ei ole kuluttajalle mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, tuolla brändiarvolla ei ole kuluttajalle mitään merkitystä.
On sillä merkitystä koska asiakas maksaa myös sen luomasta tuotteesta mukaanlukien brändin arvon luoman lisän hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sillä merkitystä koska asiakas maksaa myös sen luomasta tuotteesta mukaanlukien brändin arvon luoman lisän hintaan.
No jos brändiarvon mukaan tuotteen hinta määrittyisi niin volsun pitäisi saada puoleen hintaan. Kallishan se silti olisi laatuunsa nähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos brändiarvon mukaan tuotteen hinta määrittyisi niin volsun pitäisi saada puoleen hintaan. Kallishan se silti olisi laatuunsa nähden.
Toyota on kallis verrattuna ominaisuuksiin.
VAG konsernin autot TM talvitestin 1 ja 3 sijalla.
Tojo ei pääse edes 10 parhaan joukkuun.
Tojolla vain yksi voitto VAG:n 10 voittoa vastaan.
Tojon hintalaatusuhde on onneton.
- Anonyymi
Tässähän tämä kerrotaan.
https://www.kaleva.fi/yksi-automerkki-kestaa-varmimmin-kovaa-kayttoa-kat/1647683- Anonyymi
Ajattelit sitten käyttää vuonna 2020 julkaistua maksumuurin takana olevaa tarinaa argumenttina kun puhe on brändiarvoista, hihii!
Minä voinkin näyttää sinulle hieman tuoreempaa faktaa autojen luotettavuudesta, ole hyvä!
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelit sitten käyttää vuonna 2020 julkaistua maksumuurin takana olevaa tarinaa argumenttina kun puhe on brändiarvoista, hihii!
Minä voinkin näyttää sinulle hieman tuoreempaa faktaa autojen luotettavuudesta, ole hyvä!
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/Vilunkivgenin brändiarvoltaan sijalla 35 saa trollinkin jo noin sätkimään ja vaihtamaan aihetta saksalaiseen mamipuloinnista kärähtäneen koijarin tutkimuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilunkivgenin brändiarvoltaan sijalla 35 saa trollinkin jo noin sätkimään ja vaihtamaan aihetta saksalaiseen mamipuloinnista kärähtäneen koijarin tutkimuksiin.
Audi aloittaa Formula 1 -sarjassa kaudella 2026, ei kauden alusta, vaan vuoden 2026 ensimmäisestä kilpailusta lähtien. Audi tekee tämän ostamalla Sauber-tallin, josta tulee Audi F1 -talli. Audista tulee myös moottorivalmistaja, joka toimittaa omat moottorinsa kaudelle 2026. Kauteen tulee uusia sääntöjä, kuten suurempi sähköteho ja 100 % kestävät polttoaineet.
Toyota ei enää kilpaile F1-sarjassa, koska se vetäytyi sarjasta kauden 2009 päätteeksi taloudellisista syistä. Vetäytymisen taustalla olivat myös heikot tulokset ja se, ettei sarja tarjonnut haluttua menestystä. Toyota ei ole myöskään palaamassa tehdastallina, mutta on tehnyt yhteistyösopimuksen Haasin tallin kanssa, mikä tuo sen värit takaisin F1-kilpailuihin teknisenä kumppanina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21011961- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596363Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785299- 585000
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514533Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194451- 1193956
- 833462
- 562010