Poliisi kaipaa tietoja ammutusta sudesta

Anonyymi-ap

66

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannanhoidollisesta yksi lupa pois sitten

• Anonyymi

Sen suden nimi oli PerttiLiisa ja se oli seudulla muuten vain seikkailemassa ja etsimässä ihmisten lemmikkejä ravinnokseen.

On myös mahdollista, ettei PerttiLiisa ole puhdasverinen susi, vaan mahdollisesti koirasusi tai jokin hybridi, kenties LBGTQ+- susi. Asia selviää aikanaan dna-analyysilla.

Levätköön PerttiLiisa nyt rauhassa...

• Anonyymi

Se susi ei ainakaan tapa yhtään lammasta.

• Anonyymi

Suden kaatoluvat peruutettava. Kaatavat salaa susia jo ihan tarpeeksi.

• Anonyymi

Ketkä kaatavat, jos sinulla herra metsästyksen vastustaja sellaista tietoa on? Miksi itket asiaa täällä etkä sille jolle asia kuuluu eli viranomaisille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä kaatavat, jos sinulla herra metsästyksen vastustaja sellaista tietoa on? Miksi itket asiaa täällä etkä sille jolle asia kuuluu eli viranomaisille?

No juurikaan tuossa aloituksessa oli linkki siitä että susi kaadettu, etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi.
        ..vai luuletko että ko. suden on kaatanut joku luonnon-/eläintensuojelija.
        Poliisi on varmaankin hoksannut että susi on ammuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No juurikaan tuossa aloituksessa oli linkki siitä että susi kaadettu, etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi.
        ..vai luuletko että ko. suden on kaatanut joku luonnon-/eläintensuojelija.
        Poliisi on varmaankin hoksannut että susi on ammuttu.

Lisäys edelliseen...niin onhan se ihan sama kuka tai ketkä kaataa susia salaa, siksi susien kaatoluvat peruttava koska niitä kaadetaan jo ilman lupaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys edelliseen...niin onhan se ihan sama kuka tai ketkä kaataa susia salaa, siksi susien kaatoluvat peruttava koska niitä kaadetaan jo ilman lupaa.

Jos jotain tehdään salaa sinä et sitä tiedä, joten et voi todistaa mitään sellaista mihin sinulla itselläsi ei ole todisteita. Siksi koko öyhötyksesi on metsästys vastaista trollaamista. Jos minä savuttomana olen tupakoimaton ja sinä et edes minua tunne, niin millä perusteella voit väittää että tupakoin salaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jotain tehdään salaa sinä et sitä tiedä, joten et voi todistaa mitään sellaista mihin sinulla itselläsi ei ole todisteita. Siksi koko öyhötyksesi on metsästys vastaista trollaamista. Jos minä savuttomana olen tupakoimaton ja sinä et edes minua tunne, niin millä perusteella voit väittää että tupakoin salaa?

Juuri noin hyväksyt salametsästyksen ,eipä yllätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aseenkannon luvan haltija eli metsästäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aseenkannon luvan haltija eli metsästäjä.

Millä tavalla ja missä edellä on kirjoitettu, että hyväksyn? Edelleen jos jotain tehdään salaa sinä et sitä tiedä eikä sinulla ole silloin mitään perustetta mustamaalata metsästäjiä koska et asiaa pysty todistamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin hyväksyt salametsästyksen ,eipä yllätä.

Enemmän junteissa on salametsästystä kuin oikeaa metsästystä, mitäs kun koppalakki tulee sadan kilometrin päästä kuin paraskin sherlokki ja tietää ja tuntee vieläpä pyssymiehet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän junteissa on salametsästystä kuin oikeaa metsästystä, mitäs kun koppalakki tulee sadan kilometrin päästä kuin paraskin sherlokki ja tietää ja tuntee vieläpä pyssymiehet!

Miksei herra metsästyksen vastustaja rupea poliisiksi, kun kerran olet tietävinään salametsästyksestä enemmän kuin muut? xD
        Ainiin, täällä ei toimisi sinun ihannoima venäjän malli jossa putkaan voisi laittaa kenet vaan ideologisen vastustajasi ilman syytä. xD
        Niin ja joutuuhan poliisi tekemään työtä. Se taas on teille vihervasemmistolle tuntematon käsite. xD xD

• Anonyymi

Voimatonhan poliisikin on noiden junttejen kanssa. Syrjäkylien ainoa poliisi joutuu kaikkia holhoamaan. Mutta tuollaiset raadolliset tappajat loppuu kyllä itsestään, nuoria ja tulevia sukupolvia ei kiinnosta pätkääkään hillua aseilla pitkin metikköä, kun jopa sienet ja marjat haetaan torilta. Fakta.

• Anonyymi

Niin, teidän kaupunkilaisviherhippiäisten lapset syövät peukalohuumeita ja hilluvat puukkojensa kanssa kylillä muita uhkailemassa ja varastamassa vanhempiensa esimerkkiä näyttäen. Kumma että metsästäjien perheissä ja maaseudulla tällainen esimerkillinen elämä loistaa poissaolollaan. 😂🤭

• Anonyymi

Herra metsästyksen vastustaja voi ensiksi yrittää todistaa väittämäni virheelliseksi ennenkuin uhriudut "itte oot" defenssiin. 😂
        Ja jos kerran elämäsi ja todellisuutesi perustuu fiktion ja tv ohjelmien luomaan mielikuvaan se todistaa kuinka hukassa olet todellisuudesta. 🤭

• Anonyymi

Niin, täällä korvessa ei kukaan muu pärjääkään kuin maalaisjuntti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, täällä korvessa ei kukaan muu pärjääkään kuin maalaisjuntti.

Mahtavan rehellinen vastaus, jos olisi osoite lähettäisin 50e sinulle.👍👍👍👍

• Anonyymi

Herra metsästyksen vastustaja yrittää epätoivoisesti kääntää kotiseutusi helsingin huumeongelman muiden kontolle mikä on tyypillistä vihervasemmiston toimintaa. xD
        Jokainen kommenttisi paljastaa millainen täydellinen kaupungin peukaloidiootti vaan voi olla. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän herra sosiaalipummi metsästyksen vastustajalla edes ole viittäkymppiä paitsi kun kelakorvaus tulee. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä saa jakaa osoitetietoja. Laittaisin ilman muuta osoitteeni tänne että saisin kirjeessä 50 euroa. Se olisi minulle työttömälle juntille iso raha.
        Ostaisin sillä näkkileipää paketin ja lopuilla suomi-viinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä saa jakaa osoitetietoja. Laittaisin ilman muuta osoitteeni tänne että saisin kirjeessä 50 euroa. Se olisi minulle työttömälle juntille iso raha.
        Ostaisin sillä näkkileipää paketin ja lopuilla suomi-viinaa.

..sen verran tänne varmaan saa mainita että asun Kuhmossa. Kylälle matkaa 42km.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..sen verran tänne varmaan saa mainita että asun Kuhmossa. Kylälle matkaa 42km.

Herra metsästyksen vastustajan psykoosi sen kuin pahenee. 🤭 Ensin haukut kaikki maaseudulla asuvat ja ylistät kaupunkilaisuuttasi ja nyt kerrotkin asuvasi kuhmossa. 😂
        Eiköhän nuppi tohtori ala oikeasti kiinnostumaan pikkuhiljaa mielesi harhoista herra vastustaja trolli. 🤭

• Anonyymi

Antero. Sinä olet ihan itse kertonut täällä että "olet järjestänyt elämäsi sen varaan, että töitä ei koskaan ole tarvinut tehdä" eli juuri niin kuin teillä vasemmisto pummeilla on tapana. 😂
        Sitä ei muuta miksikään se, että itket samaan kommenttiin lukuisia vastauksiasi päivän mittaan kun aikaahan pummilla on trollaamiseen. 🤭 Kateutesi omillaan toimeentulevia kohtaan on silmiinpistävää. 😂

• Anonyymi

Antero. Mikä on orvan-nahka? 🤭

• Anonyymi

Käytämme sitä maksuvaluuttaa mikä kelpaa. Jos haluan ostaa naapurilta pottuja ja hän haluaa että maksu suoritetaan koivupilkkeinä niin sitten maksan koivupilkkeillä.
        Näin se toimii kauppa meijän maalais junttien kesken. Oravannahkoja ei ole näkynyt.

Kuhmon perämehtien juntti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oli. Jos olisi vielä toimiva osoite, niin lähettäisin onnittelut 50-luvulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytämme sitä maksuvaluuttaa mikä kelpaa. Jos haluan ostaa naapurilta pottuja ja hän haluaa että maksu suoritetaan koivupilkkeinä niin sitten maksan koivupilkkeillä.
        Näin se toimii kauppa meijän maalais junttien kesken. Oravannahkoja ei ole näkynyt.

Kuhmon mies puhuu rehellisesti ,herra salametsästäjän puhe on narsistisen itsehyväistä kehuskelua,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oli. Jos olisi vielä toimiva osoite, niin lähettäisin onnittelut 50-luvulle.

Jo vain..Et viitsis tuoda 50 euroa Lentiirantielle, Isojoki menee Lentiirantien ali, siinä on vieressä veneenlaskupaikka. Laita muovipussissa viisikymppinen veneenlaskupaikan puolelle sillankaiteen eka tolpan väliin sinne kaiteen taakse.
        Laita narulla pussi kiinni sillankaiteeseen ettei tuuli vie.

-Terveisin: Änättijärven soutaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo vain..Et viitsis tuoda 50 euroa Lentiirantielle, Isojoki menee Lentiirantien ali, siinä on vieressä veneenlaskupaikka. Laita muovipussissa viisikymppinen veneenlaskupaikan puolelle sillankaiteen eka tolpan väliin sinne kaiteen taakse.
        Laita narulla pussi kiinni sillankaiteeseen ettei tuuli vie.

-Terveisin: Änättijärven soutaja

Jo vain .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuhmon mies puhuu rehellisesti ,herra salametsästäjän puhe on narsistisen itsehyväistä kehuskelua,

Missäs herra metsästyksen vastustaja jälleen on salametsästäjiä nähnyt? xD
        Kerrohan Antero? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs herra metsästyksen vastustaja jälleen on salametsästäjiä nähnyt? xD
        Kerrohan Antero? xD

He he salametsästäjä taas öhötti .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He he salametsästäjä taas öhötti .

Antero. Koskas menet sinne äidinkielen kertauskurssille? 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antero. Koskas menet sinne äidinkielen kertauskurssille? 😂😂

Salametsästäjä milloin menet taas käräjille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salametsästäjä milloin menet taas käräjille.

Antero. On kyse sinusta, joten vastakysymyksellä turhaan yrität jälleen kääntää huomiota pois ongelmistasi. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HYVÄ sinä Kuhmon mies. Luulen että sinä olet se oikea metsästäjä ja tulet aina olemaan vaikka sen joskus lopeittaisitkin. HYVÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HYVÄ sinä Kuhmon mies. Luulen että sinä olet se oikea metsästäjä ja tulet aina olemaan vaikka sen joskus lopeittaisitkin. HYVÄ

Kyllä kuhmon mies on oikea erämies, me puolustamme Anteroa rehtiä suomalaista miestä.👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Yritätkö Antero nyt ulkoistaa itsesi tästä? 😂
        Turhaan yrität kierrellä sitä, että nyt puhutaan sinusta ja sinun trollaamisestasi. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö Antero nyt ulkoistaa itsesi tästä? 😂
        Turhaan yrität kierrellä sitä, että nyt puhutaan sinusta ja sinun trollaamisestasi. 😂

Antero on ollut ihan hiljaa ,me muut puolustamme rehellistä kuhmon miestä .🫡🫡🫡🫡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antero on ollut ihan hiljaa ,me muut puolustamme rehellistä kuhmon miestä .🫡🫡🫡🫡

Antero on trolleineen äänessä täällä 24/7. xD

• Anonyymi

Eipä toi ihme ole. Että moni metsästäjä lopsauttaa tavatessaan suden pois kuljeksimasta. Moni ymmärtää mainiosti ja yhteiskunnan resurssien tuhlaamista jos näitä kovin paljon tutkitaan.

• Anonyymi

Yhteiskunnassa on säännöt ja lait ja kaikkien tulee elää ja toimia sääntöjen ja lakien mukaisesti

• Anonyymi

Milläs herra metsästyksen vastustaja losauttaa yhtään mitään? xD

• Anonyymi

taas oltu rikollinen

• Anonyymi

Tilasto terminatorille tiedoksi vielä muistutus että Iloinen harrastus on metsästys .

OLEN aina halunnut tietää mikä on sinun ajatuksesi Pienpeto raudoista joita näkyi vielä jokunen vuosi sitten Karhun käpälissä kiini ja näytettin oikein televisiossakin ja useiden lehtien sivuilla. OLEN itse hyväksynyt metsästyksen ja tiettyjen kantojen harvennuksen lain mukaisilla tavoilla ja oikea oppisesti tehtynä Mutta jos mikä teki minusta NS metsästyksen Vastustajan oli tuo edellä mainitsemani asia siis ne vanhan malliset avoinaiset sellaiset jotka tuottivat eläimille varmaan suurta nautintoa olkoon sitten kysymyksessä pienpeto tai suurpeto enkä tule sellaiselle ihmiselle ikinä anteeksi antaamaan jos niitä vielä tänäpäivänä joku puolustaa tai edes sellaiselle joka joskus niitä on joskus käyttänyt.... VASTAA nyt minulle ja kaikille muillekin jotka näitä sivuja katsovat mitä mieltä olet asiasta . siis sinä vastaat vain omasta puolestasi ja kerrot vain SINUN sinun sinun näkemyksen tästä asiasta. Minun suunsoittoni loppui tähän päivään jos saan rehellisen vastauksen sinulta herra äidinkielen opettaja siis mitään voittoa en hae enkä muutakaan vain kuin vastauksen sinulta

• Anonyymi

Herra metsästyksen vastustaja.
        Pienpetorauta asiaa joita metsästyksen vastustajat ovat levitelleet karhujen poluille saattaen syyt metsästäjien niskoille olen käynyt asiasta tehdyssä avauksessani vuosia sitten läpi. Mikä se avaus oli en juuri nyt muista, mutta pitäisi tuolta arkistoista löytyä.
        Toisekseen kysyn mikä pakottava tarve teillä metsästyksen vastustajilla ylipäätään on trollata metsästys vastaisuuttanne metsästäjien palstalle ja mitä varten kuvittelette, että tänne on erikseen perustettu metsästyksen vastustajat palsta??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienpetorauta asiaa joita metsästyksen vastustajat ovat levitelleet karhujen poluille saattaen syyt metsästäjien niskoille olen käynyt asiasta tehdyssä avauksessani vuosia sitten läpi. Mikä se avaus oli en juuri nyt muista, mutta pitäisi tuolta arkistoista löytyä.
        Toisekseen kysyn mikä pakottava tarve teillä metsästyksen vastustajilla ylipäätään on trollata metsästys vastaisuuttanne metsästäjien palstalle ja mitä varten kuvittelette, että tänne on erikseen perustettu metsästyksen vastustajat palsta??

Ja taas uusi metsästyksen vastustajien palsta ,oletko päälikkönä siinä.🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas kaksi laitonta suden tappoa Kuhmossa, kyllä on oikeita vatipäitä nämä metsästäjät ,mielenkiintoista nähdä seuraava tutkimus kuinka paljon ihmiset hyväksyy metsästyksen alle 60%menee. 🤔🤔🤔🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas uusi metsästyksen vastustajien palsta ,oletko päälikkönä siinä.🤣🤣

Antero. Sinunhan se pitäisi tietää koska palsta kuuluu sinulle. xD
        Ainiin, sitä ei lue kukaan eikä trollaamisesi mene kyseisellä palstalla läpi siksi päivittäistrollaat metsästys palstaa. xD

• Anonyymi

Mites Antero nyt on omivinaan metsästyksen vastustajat palstan, kun jatkuvasti väität että se on minun perustama ja minun omistama joten jäit jälleen kiinni valehteluistasi. xD xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites Antero nyt on omivinaan metsästyksen vastustajat palstan, kun jatkuvasti väität että se on minun perustama ja minun omistama joten jäit jälleen kiinni valehteluistasi. xD xD

Tuo oli paha, peräti kaksi xD xD

• Anonyymi
      • Anonyymi

Alkaako Antero jälleen peittelemään tekemisiään, kun samaa uhoa omalla nimelläsi käyt muissakin someissa metsästäjiä vastaan? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaako Antero jälleen peittelemään tekemisiään, kun samaa uhoa omalla nimelläsi käyt muissakin someissa metsästäjiä vastaan? xD

Minulla on Antero niminen koira ,ja se peittelee tekemisiään ,mitä pahaa siinä on ,fiksu koira🐕🐕🐕🐕

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22