ISKURYHMÄ !!

Anonyymi-ap

Poliisin resurssit eivät riitä, rikosilmoitukset eivät johda mihinkään, tuomiot eivät pelota ketään eikä niillä ole vaikutusta mihinkään. Pedot saavat metsästää lapsia rauhassa, sillä kukaan ei voi sitä estää.

Tällaista kuvaa Suomesta maalaa nettisivuillaan Iskuryhmä, joka kertoo haluavansa puuttua kiusaajien ja lasten seksuaalisten hyväksikäyttäjien toimintaan. Ryhmä on julkaissut sosiaalisessa mediassa muun muassa videoita, joissa kuvattu aikuinen on väitetysti tullut tapaamaan alaikäistä, mutta vastassa onkin Iskuryhmän jäseniä. Väitettyyn tapaamiseen tulleiden kasvot näkyvät videoilla, kuten myös heidän ikänsä ja nimensä. Videoilla myös näytetään täysi-ikäisen ja alaikäisen välillä väitetysti käytyä ronskin seksuaalissävytteistä viestinvaihtoa. Iskuryhmän jäsenten äänet on muutettu eikä heidän henkilöllisyyttään paljasteta.

Ainoa julkisesti ryhmästä puhunut on Espanjassa asuva mediapersoona Henry Aflecht, joka kertoo koonneensa ryhmän. Hän kuitenkin kiistää osallistuvansa sen toimintaan.

28

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aflechtin mukaan Iskuryhmän takana ei ole epäluottamus poliiseihin vaan poliisin resursseihin. Ryhmään jonottaa hänen mukaansa satoja ihmisiä. Iskuryhmä puolestaan on kertonut vastikään sosiaalisessa mediassa, että ihmisiltä tulee valtavasti postia.

• Anonyymi

Hänen mukaansa poliisi on kuitenkin tehostanut muun muassa tietoverkossa tapahtuvien lasten hyväksikäyttötapausten tutkintaa ja paljastanut tällaisia tapauksia aiempaa enemmän, vaikka se ei välttämättä näy ulospäin kansalaisille.

• Anonyymi

hyvää duunii jäbät duunaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämä on hieno asia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

henryn iskuryhmä hoitaa pedarit ,hyvää duunii!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pedot kuriin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jep laittavat pedot ja netin trollit kuriin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yes kyll tälläset lasten jahtaajat joutas tallin taakse perkeles

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen mukaansa poliisi on kuitenkin tehostanut muun muassa tietoverkossa tapahtuvien lasten hyväksikäyttötapausten tutkintaa ja paljastanut tällaisia tapauksia aiempaa enemmän, vaikka se ei välttämättä näy ulospäin kansalaisille.

tärkeetä asiaa lasten parhaaksi ❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvää että joku korjaa pedot talteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehdottomasti nää pervot saatava kiinni!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yes kyll tälläset lasten jahtaajat joutas tallin taakse perkeles

kyllä ukot tekee hyvää työtä ❤️❤️

• Anonyymi

Ne on nyt ihan shokissa kun ei monilla ole ollut mitään tietoa noiden toiminnasta.. Osa perheellisiä miehiä. Joiltakin mennyt jo työpaikatkin.. Ainakin näissä törkeämmissä tapauksissa on informoitu sekä perheenjäsenet että työnantajat. Ja nyt jotkut perheet ihan shokissa. No kyllähän sen toki arvaa jos tulee täysin yllätyksenä ja jos työpaikjakin menee ja kaikki..

Mutta ehkä sitä vähän kannattaisi myös miettiä itse etukäteen että mitä sitä tekee. Nyt siellä on ammattilaiset ottamassa noita kiinni yötä päivää ja jälki on arvatenkin karua. Mutta monille lapsille pelastus myöskin.

• Anonyymi

Ryhmä koostuu eri alojen ammattilaisista, entisistä kiusaajista, hakkereista, virkamiehistä, sotilaista ja väkivaltarikollisista. Meillä on keinot lopettaa tuska ja epäoikeudenmukaisuus. Nyt on aika tehdä loppu tästä terroristien halailusta.

• Anonyymi

Tällä on erinomainen yleisestävä vaikutus. Jokainen, joka tajuaa elävänsä kuilun reunalla, lopettaa iljettävän touhunsa.

• Anonyymi

iskuryhmä hoitaa pedarit

• Anonyymi

Hyvä hyvä!

Kummasti tämä tuntuu herättävän ihmisissä pelkoa!

Voi sitten miettiä, että oletko itse pahansuopa nettikiusaaja, ja pitäiskö käytöstä muuttaa?

Jos ei itse ole tehnyt mitään rikollista, niin ei näitä tarvitse pelätäkään.

Voisi sanoa, että nyt rikollista rahaa käytetään kerrankin oikein.

• Anonyymi

Höpö höpö että aikuiset mukamas pärjäis aina, ei todellakaan pärjää. Miksi luulet että on olemassa kaikenlaisia mielenterveys ja muita palveluita? Siksi, että aikuisetkaan ei pärjää aina.

Mitä tulee muuhun viestiisi ja kärsimykseen niin...sillä tavalla asiat menee. Läheiset kärsivät AINA, oli sitten millaisesta rikoksesta tahansa kyse. Siksipä minulla on hyvä neuvo...että ei kannata tehdä iljettäviä rikoksia, niin ei joudu niiden takia itse kärsimään eikä omat läheisetkään joudu kärsimään ja mikä tärkeintä, niiden iljettävien rikosten kohteetkaan eivätkä heidän läheiset joudu kärsimään.

• Anonyymi

Mulle on lopulta ihan sama kuka sen touhun lopettaa, jos sen joku vaan lopettaa. Jos sun lapses tai läheises on vaarassa ja joku pelastaa hänet, niin ootko kiitollinen sille pelastajalle vai rupeatko haukkumaan että hän ei ollu poliisi tai ei oo sellanen tai tällainen arvostamasi henkilö? Kyllä mä ainakin oon kiitollinen auttajalle, oli hän sitten mihin tahansa ryhmään kuuluva. Nääkin tapaukset on monet sellasia, missä poliisi ei oo auttanu. Niin mitä sitten pitäs tehdä? Olla tekemättä mitään, kun omat lapset kärsivät? Ehei, on hyvä että on vaihtoehtoja ja tää vaikuttaa hyvinkin varteenotettavalta vaihtoehdolta, tuloksia tulee.

• Anonyymi

Täällä nyt ei oo kukaan nupistaan normaali, joten ei tartte pahoitella mun puolesta sen enempää kuin itsesikään.

Ensinnäkin...ei toi ryhmä mitään pelkkiä omenavarkaita jahtaa vaan ihan kunnon häiriköitä ja kiusaajia. Ja varmasti on itse kullekin tullu nuoruudessa sanomaan joku ties minkä alan edustaja...olkoon sitten vaikka entinen linnakundi, tai entinen poliisi tai joku, ihan kuka tahansa tullu sanomaan että: "Hei, älä varasta niitä omenoita" Ja jos homma loppuu siihen niin...tadaa, ongelma ratkaistu. En tajua miks se on niin vaikeeta käsittää, että pääasia ei oo se, KUKA asian ratkaisee, kunhan se vaan ratkeaa. Ja säkin vaan jossittelet, että jos sitten tulevaisuudessa sitä ja tätä ja kuitenkin homma menee näin ja näin. Noh, sen näkee sitten. Toistaiseksi kaikki on menny mun mielestä just niinku pitääkin ja saalistajia jääny kiinni. Jos se sua haittaa niin okei, en tiiä kenen nupissa sitten viiraa. Mut JOS asiat rupeaa menemään toisella mallilla niin sitten mäkin tuomitsen. Meissä on se ero, että sä tuomitset jo ennalta asioita ja mä tuomitsen vasta sen jälkeen jos jotain pahaa tapahtuu.

• Anonyymi

Ryhmä raportoi kaikki törkeät tapaukset kyllä myös poliisille kun he ovat ensin saaneet kerätyksi riittävän hyvää näyttöä.. Poliisin omat resurssit ei mitenkään riitä kaikkeen valitettavasti. Jos riittäisi, niin mitään tällaista ryhmää ei tarvittaisi tietenkään.

Ja ryhmä tutkii muitakin juttuja kuin pedaritapauksia. Rahanhuijausjuttuja eivät ota, koska sitten eivät muuta ehtisi tekemäänkään kuin tutkia niitä.

• Anonyymi

Kuvaa muuten hyvin nykyaikaa: Joku pysäyttää pedofiilin toiminnan niin kaikki ulisee: "Mutta kun tää pysäyttäjä on entinen rikollinen!!!" Joku lopettaa lapsien ahdistelun: "Mutta mikä poliittinen suunta sillä auttajalla oli?" Joku auttaa useita eri perheitä: "Mutta kun mä vaan vihaan sitä!" Ottakaa iisisti, ihmiset. Nauttikaa kun joku tekee kerrankin jotain hyvää

• Anonyymi

Mitä kertoo Suomen poliiseista ja oikeuslaitoksesta, kun tavallisten kansalaisten pitää alkaa hoitamaan näiden tehtäviä omalla ajallaan?

Hatun nosto Henrille, kansan tervettä oikeudentuntoa on jo liian pitkään loukattu antamalla rikollisille pelkkää päänsilitystä.

• Anonyymi

Ei vain johdu yksin poliisista ,tämä nykymeno ja meininki ,virkoja kun on liian vähän erityisesti tuolla huumepuolella .. ja Aarnion tapauksen muistaen ; kuka valvoo valvojia ?

• Anonyymi

Hyvä hyvä hyvä!

Ei tarvitse pelätä, kun en ole mitään väärää tehnyt.

Joku iljettävä salaisuus niillä on, jotka nyt pelkäävät.

• Anonyymi

Oikeestihan tämä.toiminta ei paljon eroa työpaikan juoruiloista ja kiusantekijöistä. Nyt pedot jää kiinni kuten kuuluu. Hyväkin, että naamat tulee esiin!

• Anonyymi

Poliisin resurssit eivät riitä, rikosilmoitukset eivät johda mihinkään, tuomiot eivät pelota ketään eikä niillä ole vaikutusta mihinkään. Pedot saavat metsästää lapsia rauhassa, sillä kukaan ei voi sitä estää. isompia tuomioita pliis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisin resurssit eivät riitä, rikosilmoitukset eivät johda mihinkään, tuomiot eivät pelota ketään eikä niillä ole vaikutusta mihinkään. Pedot saavat metsästää lapsia rauhassa, sillä kukaan ei voi sitä estää. isompia tuomioita pliis

tämä hyvä asia

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3763
    2. 46
      3157
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      153
      2949
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      40
      2816
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      75
      2416
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      61
      1911
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      23
      1888
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      124
      1767
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      84
      1172
    10. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1170
    Aihe