Niin ikävä su. Miksi mä susta niin tykkään? Osaatko sanoa
Voi kun on
14
411
Vastaukset
- Anonyymi
Six varmaan ku ma oon niin ihuna
- Anonyymi
Juu. Ja olen oppinut että en kuulu elämääsi enkä tyrkytä itseäni. Ei tarvitse vältellä? 🥹sivusta
- Anonyymi
Minullakin on ikävä sinua
Sivusta - Anonyymi
Valetta.
- Anonyymi
Sä tykkäät mun ystävällisyydestä ja fiksuudesta. Ja tietty mun silmistä, hiuksista, hymystä, rinnoista ja pepusta. 😉 Ja sä et oo koskaan tuntenut mitään tällaista ja haluat tietää, millaista se olisi mun kanssa. Ja sillä en viittaa s-sanaan vaan r-sanaan.
n- Anonyymi
Niin.. millaistakohan se olisikaan kanssasi.. 🤔
- Anonyymi
Oot just asian ytimessä 😘 kaipaan ja haluan maailman eniten ❤️
- Anonyymi
Olet turhautunut, pettynyt, pitkästynyt, ilman suuntaa, ilman kompassia, päätöntä menoa, turhia riskejä, huonoa tuuria, menetettyjä mahdollisuuksia. Rauhoitu, keskity, priorisoi, laskelmat uusiksi, anna aivoillesi happea ja ravintoa, ja pahin kroppa ja fysiikka on oltava kunnossa, oma tontti kuntoon
- Anonyymi
Se oikea
- Anonyymi
Oon sun toinen puoliskosi❤️🔥
- Anonyymi
Mäkin tykkään musta 😛
Veikkaan että etsit kumppanuutta täältä josta et koskaan voi löytää sitä. Kaikesta huolimatta levollista yötä.
🐅- Anonyymi
Ohi! Ei hän kyllä taida tykätä.
- Anonyymi
Mitä murretta on tuo su ja mu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t255113Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo623032Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122920HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432831Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi181597Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861580Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271526Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091221- 681110
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2201005