Mistä näkee Radio Sandelsin soitetut?

Anonyymi-ap

Mistä näkee mitä kappaleit Radio Sandels on soittanut?

Olis helpompo poimia omillekin soittolistoille sieltä kuultuja hyviä biisejä.

33

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Radio Sandelsilla ei taida olla näkyvillä nuo kappaleet. Itse olen käyttänyt Android puhelimessani Shazam sovellusta. Suurimman osan kappaleista se näyttää löytävän.

• Anonyymi

Aika surkeaa, kun pitää jotain satsumoita käyttää. Onneksi Pookilla näkyy soittotiedot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika surkeaa, kun pitää jotain satsumoita käyttää. Onneksi Pookilla näkyy soittotiedot.

Tykkään enemmän appelsiineista 👍🍺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pookin kuuntelu on syöksyssä. Se ei kiinnosta edes aiheena. Sorkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pookin kuuntelu on syöksyssä. Se ei kiinnosta edes aiheena. Sorkki.

Pooki tuntuu olevan palstan suosituin radio

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pooki tuntuu olevan palstan suosituin radio

Mutta kuuntelu silti laskee? Ei taida tehota yhden ihmisen massaspämmäys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään enemmän appelsiineista 👍🍺

Huutista! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista! 🤣

Mitä v*ttua tuo huutista oikein tarkoittaa? Onko se jokin persujen oma sana?

• Anonyymi

Kunnon radio näyttää soittotiedot rds signaalissa ja nettiradiossa metadatana. Eikö Sandels pysty kumpaankaan vuonna 2025?

• Anonyymi

Pooki on kiistattomasti paras. Ei siis mikään ihme, että Pookilla nämäkin toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pooki on kiistattomasti paras. Ei siis mikään ihme, että Pookilla nämäkin toimii.

Joo, pookin nettisivuiltakin näkee soittohistoriaa pitkälle taaksepäin 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole RDS:ssä tietoa, koska Bauerilla ei ole varaa maksaa Digitalle dynaamisesta RDS-palvelusta.

Paremmin nuo tiedot näkee biisit.info -palvelusta. Sandels ei niitä sivuilleen saa, josta biisit.info ne myös kerää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole RDS:ssä tietoa, koska Bauerilla ei ole varaa maksaa Digitalle dynaamisesta RDS-palvelusta.

Paremmin nuo tiedot näkee biisit.info -palvelusta. Sandels ei niitä sivuilleen saa, josta biisit.info ne myös kerää.

Väärin meni, Bauerin asemilla ON RDS käytössä!!

• Anonyymi

Näköjään ei 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun suosikkini Biisitinfossa on Me naiset radio 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaan pysty vastaamaan seuraavaan, mutta kysyn silti. Miksi jatkuvasti spämmäät P**kia ketjuihin joiden aiheena ei mitenkään ole kyseinen kanava. Miksi myös haukut jatkuvasti muita kanavia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin meni, Bauerin asemilla ON RDS käytössä!!

On, mutta ei dynaamisia tietoja, kuten kappaleen nimeä radiotekstissä (RT).

https://rmartinmaki.com/monitor/

Kasari, Mega, Suomirock, TopSi on Oulussa ainoita, koska Digita ei vastaa niiden lähettimistä.

Classic on poikkeus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaan pysty vastaamaan seuraavaan, mutta kysyn silti. Miksi jatkuvasti spämmäät P**kia ketjuihin joiden aiheena ei mitenkään ole kyseinen kanava. Miksi myös haukut jatkuvasti muita kanavia?

Täällä on haukuttu Pookia. Jaxuhalit sinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On, mutta ei dynaamisia tietoja, kuten kappaleen nimeä radiotekstissä (RT).

https://rmartinmaki.com/monitor/

Kasari, Mega, Suomirock, TopSi on Oulussa ainoita, koska Digita ei vastaa niiden lähettimistä.

Classic on poikkeus.

Moi Riku! 🤣

• Anonyymi

Aika paljon siellä soitetaan lp levyjäkin

• Anonyymi

Mistä tiedät? Vai oletko itse levynpyörittäjiä 🍺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huutista! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen levyn hävittäjä 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen levyn hävittäjä 👍

Ilta oli alkuun lupaava. Mun oli tarkoitus tänään hävittää, mutta en saanutkaan. Taidanpa avata sandels 4,7 %. Viskiäkin on. Meri fm päälle &kännimeiningin &oikean käden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilta oli alkuun lupaava. Mun oli tarkoitus tänään hävittää, mutta en saanutkaan. Taidanpa avata sandels 4,7 %. Viskiäkin on. Meri fm päälle &kännimeiningin &oikean käden

Kuuntelisit sinäkin Pookia, niin noin ei olisi päässyt käymään.

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta. Sitä paitsi ethän sä edes kuuntele Sandelsin tyyppistä musiikkia...

• Anonyymi

Voisit muuten voittaa kilpailun missä pääpalkinnon saa eniten samoja asioita hokeva hyypiö.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa Sandelsin soitetut, kun Pookin soittotiedot näkee netistä, RDS signaalista ja nettiradiosta.. Pooki on paras ja palvelu pelaa. Sandelsin juotavat kiinnostaa tällä hetkellä 🍺

• Anonyymi

Palvelu pelaa 🤥😂. Nettisivutkin kadonneet.

• Anonyymi

Sandels on hyvä ööli. Ei niin hyvä kuin Guinness, mutta ihan hyvää. Paras kotimainen bisse. Sanoisin että Sandelssia kännimeininkeihin ja Guinnessia nautiskeluun..

• Anonyymi

Mutta Pookihan se paras on. Se on jämpti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta Pookihan se paras on. Se on jämpti!

Totta. Pooki päälle ja sandelssia naamariin🍺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Pooki päälle ja sandelssia naamariin🍺

Totta turiset kuomaseni

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      15
      2950
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2547
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1413
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1221
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      873
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      606
    Aihe