Mistä näkee mitä kappaleit Radio Sandels on soittanut?
Olis helpompo poimia omillekin soittolistoille sieltä kuultuja hyviä biisejä.
Mistä näkee Radio Sandelsin soitetut?
33
361
Vastaukset
- Anonyymi
Radio Sandelsilla ei taida olla näkyvillä nuo kappaleet. Itse olen käyttänyt Android puhelimessani Shazam sovellusta. Suurimman osan kappaleista se näyttää löytävän.
- Anonyymi
Aika surkeaa, kun pitää jotain satsumoita käyttää. Onneksi Pookilla näkyy soittotiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika surkeaa, kun pitää jotain satsumoita käyttää. Onneksi Pookilla näkyy soittotiedot.
Tykkään enemmän appelsiineista 👍🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pookin kuuntelu on syöksyssä. Se ei kiinnosta edes aiheena. Sorkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pookin kuuntelu on syöksyssä. Se ei kiinnosta edes aiheena. Sorkki.
Pooki tuntuu olevan palstan suosituin radio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki tuntuu olevan palstan suosituin radio
Mutta kuuntelu silti laskee? Ei taida tehota yhden ihmisen massaspämmäys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään enemmän appelsiineista 👍🍺
Huutista! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista! 🤣
Mitä v*ttua tuo huutista oikein tarkoittaa? Onko se jokin persujen oma sana?
- Anonyymi
Kunnon radio näyttää soittotiedot rds signaalissa ja nettiradiossa metadatana. Eikö Sandels pysty kumpaankaan vuonna 2025?
- Anonyymi
Pooki on kiistattomasti paras. Ei siis mikään ihme, että Pookilla nämäkin toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki on kiistattomasti paras. Ei siis mikään ihme, että Pookilla nämäkin toimii.
Joo, pookin nettisivuiltakin näkee soittohistoriaa pitkälle taaksepäin 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole RDS:ssä tietoa, koska Bauerilla ei ole varaa maksaa Digitalle dynaamisesta RDS-palvelusta.
Paremmin nuo tiedot näkee biisit.info -palvelusta. Sandels ei niitä sivuilleen saa, josta biisit.info ne myös kerää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole RDS:ssä tietoa, koska Bauerilla ei ole varaa maksaa Digitalle dynaamisesta RDS-palvelusta.
Paremmin nuo tiedot näkee biisit.info -palvelusta. Sandels ei niitä sivuilleen saa, josta biisit.info ne myös kerää.Väärin meni, Bauerin asemilla ON RDS käytössä!!
- Anonyymi
Näköjään ei 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin nuo tiedot näkee biisit.info -palvelusta. Sandels ei niitä sivuilleen saa, josta biisit.info ne myös kerää.Minun suosikkini Biisitinfossa on Me naiset radio 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan pysty vastaamaan seuraavaan, mutta kysyn silti. Miksi jatkuvasti spämmäät P**kia ketjuihin joiden aiheena ei mitenkään ole kyseinen kanava. Miksi myös haukut jatkuvasti muita kanavia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin meni, Bauerin asemilla ON RDS käytössä!!
On, mutta ei dynaamisia tietoja, kuten kappaleen nimeä radiotekstissä (RT).
https://rmartinmaki.com/monitor/
Kasari, Mega, Suomirock, TopSi on Oulussa ainoita, koska Digita ei vastaa niiden lähettimistä.
Classic on poikkeus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan pysty vastaamaan seuraavaan, mutta kysyn silti. Miksi jatkuvasti spämmäät P**kia ketjuihin joiden aiheena ei mitenkään ole kyseinen kanava. Miksi myös haukut jatkuvasti muita kanavia?
Täällä on haukuttu Pookia. Jaxuhalit sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mutta ei dynaamisia tietoja, kuten kappaleen nimeä radiotekstissä (RT).
https://rmartinmaki.com/monitor/
Kasari, Mega, Suomirock, TopSi on Oulussa ainoita, koska Digita ei vastaa niiden lähettimistä.
Classic on poikkeus.Moi Riku! 🤣
- Anonyymi
Aika paljon siellä soitetaan lp levyjäkin
- Anonyymi
Mistä tiedät? Vai oletko itse levynpyörittäjiä 🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen levyn hävittäjä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen levyn hävittäjä 👍
Ilta oli alkuun lupaava. Mun oli tarkoitus tänään hävittää, mutta en saanutkaan. Taidanpa avata sandels 4,7 %. Viskiäkin on. Meri fm päälle &kännimeiningin &oikean käden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilta oli alkuun lupaava. Mun oli tarkoitus tänään hävittää, mutta en saanutkaan. Taidanpa avata sandels 4,7 %. Viskiäkin on. Meri fm päälle &kännimeiningin &oikean käden
Kuuntelisit sinäkin Pookia, niin noin ei olisi päässyt käymään.
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta. Sitä paitsi ethän sä edes kuuntele Sandelsin tyyppistä musiikkia...
- Anonyymi
Voisit muuten voittaa kilpailun missä pääpalkinnon saa eniten samoja asioita hokeva hyypiö.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa Sandelsin soitetut, kun Pookin soittotiedot näkee netistä, RDS signaalista ja nettiradiosta.. Pooki on paras ja palvelu pelaa. Sandelsin juotavat kiinnostaa tällä hetkellä 🍺
- Anonyymi
Palvelu pelaa 🤥😂. Nettisivutkin kadonneet.
- Anonyymi
Sandels on hyvä ööli. Ei niin hyvä kuin Guinness, mutta ihan hyvää. Paras kotimainen bisse. Sanoisin että Sandelssia kännimeininkeihin ja Guinnessia nautiskeluun..
- Anonyymi
Mutta Pookihan se paras on. Se on jämpti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Pookihan se paras on. Se on jämpti!
Totta. Pooki päälle ja sandelssia naamariin🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Pooki päälle ja sandelssia naamariin🍺
Totta turiset kuomaseni
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152950- 392547
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381413- 841340
- 631221
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124873- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606