Mistä näkee mitä kappaleit Radio Sandels on soittanut?
Olis helpompo poimia omillekin soittolistoille sieltä kuultuja hyviä biisejä.
Mistä näkee Radio Sandelsin soitetut?
44
831
Vastaukset 44
- Anonyymi
Radio Sandelsilla ei taida olla näkyvillä nuo kappaleet. Itse olen käyttänyt Android puhelimessani Shazam sovellusta. Suurimman osan kappaleista se näyttää löytävän.
- Anonyymi
Aika surkeaa, kun pitää jotain satsumoita käyttää. Onneksi Pookilla näkyy soittotiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika surkeaa, kun pitää jotain satsumoita käyttää. Onneksi Pookilla näkyy soittotiedot.
Tykkään enemmän appelsiineista 👍🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pookin kuuntelu on syöksyssä. Se ei kiinnosta edes aiheena. Sorkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki tuntuu olevan palstan suosituin radio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki tuntuu olevan palstan suosituin radio
Mutta kuuntelu silti laskee? Ei taida tehota yhden ihmisen massaspämmäys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään enemmän appelsiineista 👍🍺
Huutista! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista! 🤣
Mitä v*ttua tuo huutista oikein tarkoittaa? Onko se jokin persujen oma sana?
- Anonyymi00046
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä näin on , toivoisin että Radio Pooki voisi mennä nykyaikaan ,Soittaen ulkomaisia kappaleita kuten muut radio kanavat soittavat.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ehkä näin on , toivoisin että Radio Pooki voisi mennä nykyaikaan ,Soittaen ulkomaisia kappaleita kuten muut radio kanavat soittavat.
Ulkomaisten kappaleiden soittaminen ei ole nykyaikaa, sillä sitä on tehnyt jo Ylen Rinnakkaisohjelma 70-luvulla. Eli vanha juttu. On vain hyvä, että meillä on radio, joka on keskittynyt soittamaan suomalaisia kipaleita. Se on Pookin vahvuus. Pooki on ykkönen.
- Anonyymi
Kunnon radio näyttää soittotiedot rds signaalissa ja nettiradiossa metadatana. Eikö Sandels pysty kumpaankaan vuonna 2025?
- Anonyymi
Pooki on kiistattomasti paras. Ei siis mikään ihme, että Pookilla nämäkin toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki on kiistattomasti paras. Ei siis mikään ihme, että Pookilla nämäkin toimii.
Joo, pookin nettisivuiltakin näkee soittohistoriaa pitkälle taaksepäin 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole RDS:ssä tietoa, koska Bauerilla ei ole varaa maksaa Digitalle dynaamisesta RDS-palvelusta.
Paremmin nuo tiedot näkee biisit.info -palvelusta. Sandels ei niitä sivuilleen saa, josta biisit.info ne myös kerää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole RDS:ssä tietoa, koska Bauerilla ei ole varaa maksaa Digitalle dynaamisesta RDS-palvelusta.
Paremmin nuo tiedot näkee biisit.info -palvelusta. Sandels ei niitä sivuilleen saa, josta biisit.info ne myös kerää.Väärin meni, Bauerin asemilla ON RDS käytössä!!
- Anonyymi
Näköjään ei 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremmin nuo tiedot näkee biisit.info -palvelusta. Sandels ei niitä sivuilleen saa, josta biisit.info ne myös kerää.Minun suosikkini Biisitinfossa on Me naiset radio 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan pysty vastaamaan seuraavaan, mutta kysyn silti. Miksi jatkuvasti spämmäät P**kia ketjuihin joiden aiheena ei mitenkään ole kyseinen kanava. Miksi myös haukut jatkuvasti muita kanavia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin meni, Bauerin asemilla ON RDS käytössä!!
On, mutta ei dynaamisia tietoja, kuten kappaleen nimeä radiotekstissä (RT).
https://rmartinmaki.com/monitor/
Kasari, Mega, Suomirock, TopSi on Oulussa ainoita, koska Digita ei vastaa niiden lähettimistä.
Classic on poikkeus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmaan pysty vastaamaan seuraavaan, mutta kysyn silti. Miksi jatkuvasti spämmäät P**kia ketjuihin joiden aiheena ei mitenkään ole kyseinen kanava. Miksi myös haukut jatkuvasti muita kanavia?
Täällä on haukuttu Pookia. Jaxuhalit sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mutta ei dynaamisia tietoja, kuten kappaleen nimeä radiotekstissä (RT).
https://rmartinmaki.com/monitor/
Kasari, Mega, Suomirock, TopSi on Oulussa ainoita, koska Digita ei vastaa niiden lähettimistä.
Classic on poikkeus.Moi Riku! 🤣
- Anonyymi00045
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on Pookin kuuluvuus Helsingissä? Kuuluuko edes? Mitä musaa siellä kuulee?
- Anonyymi
Aika paljon siellä soitetaan lp levyjäkin
- Anonyymi
Mistä tiedät? Vai oletko itse levynpyörittäjiä 🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen levyn hävittäjä 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen levyn hävittäjä 👍
Ilta oli alkuun lupaava. Mun oli tarkoitus tänään hävittää, mutta en saanutkaan. Taidanpa avata sandels 4,7 %. Viskiäkin on. Meri fm päälle &kännimeiningin &oikean käden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilta oli alkuun lupaava. Mun oli tarkoitus tänään hävittää, mutta en saanutkaan. Taidanpa avata sandels 4,7 %. Viskiäkin on. Meri fm päälle &kännimeiningin &oikean käden
Kuuntelisit sinäkin Pookia, niin noin ei olisi päässyt käymään.
- Anonyymi00048
Anonyymi kirjoitti:
Olen levyn hävittäjä 👍
Niin minäkin. Olen myös kielimies.
- Anonyymi
Ketään ei kiinnosta. Sitä paitsi ethän sä edes kuuntele Sandelsin tyyppistä musiikkia...
- Anonyymi
Voisit muuten voittaa kilpailun missä pääpalkinnon saa eniten samoja asioita hokeva hyypiö.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa Sandelsin soitetut, kun Pookin soittotiedot näkee netistä, RDS signaalista ja nettiradiosta.. Pooki on paras ja palvelu pelaa. Sandelsin juotavat kiinnostaa tällä hetkellä 🍺
- Anonyymi
Palvelu pelaa 🤥😂. Nettisivutkin kadonneet.
- Anonyymi
Sandels on hyvä ööli. Ei niin hyvä kuin Guinness, mutta ihan hyvää. Paras kotimainen bisse. Sanoisin että Sandelssia kännimeininkeihin ja Guinnessia nautiskeluun..
- Anonyymi
Mutta Pookihan se paras on. Se on jämpti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Pookihan se paras on. Se on jämpti!
Totta. Pooki päälle ja sandelssia naamariin🍺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta turiset kuomaseni
- Anonyymi00037
Anonyymi kirjoitti:
Sandelssilla on sentään kotisivut.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sandelssilla on sentään kotisivut.
Mitä sitten? Ja ne nettisivut näyttää samalta kuin miltä Sandels kuulostaa 🤣
- Anonyymi00039
Osta aina viimeisin seiska niin näät kaikki kappaleet mitä tarvit.
- Anonyymi00040
Iisalmen Sanomista näkee, s. 27.
- Anonyymi00041
Tässä taas jälleen yksi syy kuunnella Pookia, sitä parasta. Pookin soittotiedot näkee täydellisesti Pookin radioplay nettisivuilta, ja miksei näkisikään, onhan Pooki kiistatta ykkönen.
- Anonyymi00044
Se on just näin eikä melkein 👍
- Anonyymi00042
Pieremän kunnan ilmoetustauvulta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981067
- 50902
- 119883
- 145857
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40649Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184601- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47548- 68544
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 80530
- 39489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3464- 45463
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456- 41456
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446