Matti ja Teppo julkaisivat tänään uuden levyn, Niin kauan kuin elän
https://www.youtube.com/watch?v=jq4FaOiAbpI
Veljekset räväytti
35
334
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö ne elää? Julkaistu 3 vuotta sitten.
- Anonyymi
Joop
Ne vois kyllä jäädä loispummieläkeläisiksikin, mutta toi pelimannin ammatti onn myös niitä ammatteja, joista varsinaisesti ei ikinä jäädä eläkkeelle.
Niillä oli aika pitkä tauko, keikkojakin joutuivat perumaan. Syy teppo sairasteli. Kundi ilmeisimmin taas kondiksessa, uus levy tulossa. Liekö tuo ollut jo se eka single, en tiedä, kun en fanita niitä. Sinkku luemma kuitenkin julkaistu.
Kundit tuskin pikkurahan tarpeessa, mutta rahaahan ei ole koskaan liikaa. Sekin yks näkökulma.
=DW=- Anonyymi
Matilla oli sitkeä korvatulehdus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matilla oli sitkeä korvatulehdus.
Veljekset kuin elvikset....!
- Anonyymi
Ei ole paljon, niillä on Kaskenkadulla se romahtanut firma tasearvo alle puoli miljoonaa josta puolet jotain sijoituksia ja loput käteistä. Matti johtaa vaikka Teppo on lukionkin käynyt
Ne ottaa osinkoina jotain kuusitonnia kumpikin kuussa palkkaa niin kauan kuin rahat riittää jos siihenkään asti. Nyt on hyvin vähän keikkatuloja - Anonyymi
Hyvä että huolehditte. Laitoin googleen, Matin ja Tepon uusi levy ja tuo tuli.
Nyt laitoin nimen My Love Matti ja Teppo. Tässä siis oikea, julkaistu kaksi päivää sitten.
Laittaisin se pystyssä olevan peukun teille vaan en osaa
https://www.youtube.com/watch?v=Y3WvFCnlYng&list=RDY3WvFCnlYng&start_radio=1.- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
''Ollaan kuin ennen'' on veljesten toistaiseksi viimeinen eli tuorein julkaisu, vuodelta 2022.
- Anonyymi
Tuorein albumi julkaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuorein albumi julkaisu.
Nyt pari päivää sitten onkin julkaistu vain yksittäinen levy, juuri tuo My Love.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pari päivää sitten onkin julkaistu vain yksittäinen levy, juuri tuo My Love.
Juu, kuulin tuon radiosta mutta ei säväyttänyt. Samaa tasaista toistoa lähes kokonaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kuulin tuon radiosta mutta ei säväyttänyt. Samaa tasaista toistoa lähes kokonaan .
Alkuaikoina tekivät pari mukavaa hittiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuaikoina tekivät pari mukavaa hittiä.
Ja rokki soi, oli myös heidän, vaikka Badding lauloi sen.
- Anonyymi
Ai "räväytti" ... ? Eipä tunnu siltä.
- Anonyymi
Miksi väheksyt toisen mielipidettä? Eikö riittäisi että vain sanot vaikka että ei ole sinun makuusi. Minulla on omani, pidän kappaleesta ja arvostan näitä veljeksiä. Olen aina mielelläni kuunnellut, sanoitukset ovat arkeen sopivia ja enemmän totta kuin joku imelä vanha rakkaustango.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi väheksyt toisen mielipidettä? Eikö riittäisi että vain sanot vaikka että ei ole sinun makuusi. Minulla on omani, pidän kappaleesta ja arvostan näitä veljeksiä. Olen aina mielelläni kuunnellut, sanoitukset ovat arkeen sopivia ja enemmän totta kuin joku imelä vanha rakkaustango.
Imelä? älä itse hauku....
- Anonyymi
Kumpi ja Kampi tappelivat Turun torilla, paikalle osuivat Matti ja Teppo ja näkivät että Ketä voitti.
- Anonyymi
Mukavaa mummomusaa kaikkiaan.
- Anonyymi
Tyhjän päivästä esityksiä.
- Anonyymi
Viihdettä vaan, ei haittaa.
- Anonyymi
My Love on sopi maton nimi
Kumpikaan ei osaa englantia
he kävivät väärää koulua eli klassista lyseota ja puhuvat latinaa ja klassista kreikkaa, keskenäänkin - Anonyymi
Siinä on kyllä Suomen mainioin parivaljakko laulajat.Toivotan heille
terveyttä ja lisää lauluja.Olen ollut aina fani ja pysyn fanina.- Anonyymi
Pitkä ura on ollut, kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä ura on ollut, kyllä.
Joko poijaat tärisee?
Ei kai vielä iän puolesta, mutta
Jospa alkaneet ryyppään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko poijaat tärisee?
Ei kai vielä iän puolesta, mutta
Jospa alkaneet ryyppäänRyyppään ei takuulla ole alkaneet.
Pitkään olleet tauolla eivätkä antaneet lausuntoja sen aikana juorulehdille. Hyvä kun kykenivät palaamaan takaisin musiikin pariin.
Terveyttä heille ja elämäniloa musiikin parissa.- Anonyymi
Ovat jo muodostuneet käsitteeksi, kauan touhanneet.
Anonyymi kirjoitti:
Ovat jo muodostuneet käsitteeksi, kauan touhanneet.
Sitähän ei tiedä vaikka Vauhti kiihtyy :).
- Anonyymi
Siili25 kirjoitti:
Sitähän ei tiedä vaikka Vauhti kiihtyy :).
Duon tunnistaa äänestä heti, Kissankultaa on hienoa stemmalaulua.
Anonyymi kirjoitti:
Duon tunnistaa äänestä heti, Kissankultaa on hienoa stemmalaulua.
Äänensä sopivat muutenkin hyvin yhteen.
- Anonyymi
Siili25 kirjoitti:
Äänensä sopivat muutenkin hyvin yhteen.
Joo, melkein ku Bee Gees, se kolmas veli vaan puuttuu.
- Anonyymi
Hyvää musaa on heillä.
- Anonyymi
Kunnioitettavaa et itse säveltävät ja sanoittavat, jopa muillekin.
- Anonyymi
armotonta kissankultaa minä sain....
- Anonyymi
Arvotonta se taitaa ola.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629869K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1875602Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1615201PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *724856- 2122429
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122259Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3201938- 211635
- 901587
- 411143