Haluan naismaisen ulkomaalaisen tyttöystävän

Anonyymi-ap

Ei ole väliä mistä maasta hän on mutta en halua tyttöystävää joka joka on feministi koska en pidä miesmäisistä naisista enkä halua että se tukee vasemmistopolitiikkaa ja rähisee jossain mielenosoituksissa. Haluan tavallisen ulkomaalaisen tyttöystävän joka on avoin ja ei ota kaikkea niin vakavasti kuten politiikkaa. Tunnen monia ulkomaalaisia joidenka kanssa voi keskustella avoimesti eikä tarvitse sensuroida itseänsä kuten vasemmisto haluaa. En hyysää ketään enkä halua. Yksi päivä näin kauniin intialaisen naisen joka puhui englantia kiinnostus heräsi oli naismainen.

35

249

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on vain yksi mitätön vaatimus naisesta. Että hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen jotta minun ei tarvitse olla sellainen kuin en ole esim yrittää kohentaa ulkonäköäni tai käyttää merkkivaatteita tai saada pankki tili pursuamaan rahaa yms. Olen pienituloinen ja eläkkeellä ja jos se on ongelma naiselle en halua häntä. Rahan ja ulkonäön perässä juokseva nainen ei ole minulle oikea. Näitä nykyään harrastavat suomalaiset naiset joten siksi mieluummin ulkomaalainen

• Anonyymi00034

Demarimies haluaa vihreän miehen höyläämään häntä

• Anonyymi

Ei se ole persulle helppoa saada naista.

• Anonyymi

No ei ole millekkään rähisevälle vihervasurille ainakaan

• Anonyymi

Gold diggereitä suurin osa suomalaisista naisista. Tinderissä paljastui. Minulla ei ole antaa rahaa. Maksakoot omat ateriansa treffeillä ja suurin osa tinder naisista ilmoitti olevansa vihervassareita joille ei kelpaa tavis mies että.eiköhän se ole vihervssari joka ei saa ketään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gold diggereitä suurin osa suomalaisista naisista. Tinderissä paljastui. Minulla ei ole antaa rahaa. Maksakoot omat ateriansa treffeillä ja suurin osa tinder naisista ilmoitti olevansa vihervassareita joille ei kelpaa tavis mies että.eiköhän se ole vihervssari joka ei saa ketään

Eli tästä voi päätellä, että vain vihervassarinaiset etsivät kaveria tindereistä yms.
        Muut tosinaiset ovat jo varattuina tosimiehille.
        Nyt onkin ongelmaa, jos vielä jokunen miesparka yrittää oikeaa naista löytää.
        Ei ainakaan noista seuranhakupalveluista. Se on etsittävä muualta, ja jos ei muuten, niin vaikka sitten ulkomailta.
        Oikeita rehellisiä naisia on kyllä, mutta ei paljon, joten onnea etsintään.
        Vihervasemman linjan golddiggerit kannattaa ignoroida samantien.

• Lausunto: sinun täytyy toteuttaa unelmasi ja se taas edellyttää toimintaa. Täällä kitisemällä homma ei etene. Toimi ja ilmoita sitten miten kävi. Toki kaltaisei älykäs alfauros onnistuu varmasti.

• Anonyymi

Otathan itsekin vakavasti politiikan kommenttisi perusteella.

• Anonyymi

Empä ota vastasin vain noin räyhäääville ihmisille kun pitää ina olla jokin negatiivinen asia jos ei miellytä esim.tuo ettei persu saa naista jne. En itse äänestä mitään mutta kun oma mielipide ei miellytä jotakin alkaa tuo raivo sellaista kohtaan joka on eri mieltä. Joten sinuna lopettasiin tuon näsä viisastelu. Paska sivusto koko ajan tulee negatiivisia vastauksia ja trollausta sun muuta kiusaamista. Pitkään harkitsen että lopetan tämän käytön

• Anonyymi

Ei tässä sivutossa voi keskustella asiallisesti kun trollit tunkeutuvat tänne ja kaiken maailman kiusaajat ja kylmät ihmiset. Hörhöjä täynnä koko sivusto yhtään täysjärkistä ek täällä ole

• Anonyymi

Suomalaiset naiset ovat lihavia, tatuoituja kaikesta valittavia oksetuksia.

• Anonyymi

Eivät ole. Persuista vain on helppoa väittää noin kun eivät naista mitenkään saa.

• Anonyymi

Kännissä vielä lähes joka päivä. Surkeaa tasoa.

• Anonyymi

Suomesta ei löydy montaakaan naista, sanan perimmäisessä merkityksessä.

• Anonyymi00035
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole. Persuista vain on helppoa väittää noin kun eivät naista mitenkään saa.

Rumille se on saamista. Normaali mies antaa naiselle.

• Anonyymi

Joo minä lopetan s24 käytön. Tämä sivusto on tuhottu. Täynnä kiusaajia ja kylmiä ihmisiä joilla ei ole rakkautta ketään kohtaan. Hindut lopetti eilen s24 käytön pysyvästi eilen lähtivät hindu palstoilta pois kokokaan jatkuvan kiusaamisen takia olin heidän kanssa siellä yli vuoden. Lähden itsekin nyt tämän viestin jälkeen. En pahojen ihmisten kanssa viestittele enää yhtään. Hyvää jatkoa vaan tämä on viimeinen viestini

• Anonyymi

Tuksu Tukiainen olisi just passeli. Eikä hän ole suomalainen, ei edes koko tältä planeetalta.

• Anonyymi

Suomalaiset naiset ovat lihavia valittajia.

• Anonyymi

Monta Alibabaa on vapaana tarjolla sinulle vaimoksi.

• Anonyymi

Hae Gazasta vähän käytettyjä.

• Anonyymi

Haluan kauniin ulkolaisen poviräjähteen.

• Anonyymi

"Silikonirinnat räjähjävät"!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Silikonirinnat räjähjävät"!!!

Varsi nainen povipommi.

• Anonyymi

Ladoys Thaimaa 😄

• Anonyymi

Ladyboyz

• Anonyymi

Minulla on venäläinen vaimo ja hän on maailman paras e-kuppeineen

• Anonyymi

Ei nyt sentään venäläistä huolita. Jotain rajaa pitää olla.

• Anonyymi

Kannata suunnata Lähi-itään. Paksu lomsa pitää olla, koska naiset haluaa olla kotona, elättää sukunsa ja erilaisia tekohärpäkkeitä. Lapsikin seuraa usein mukana, mutta ei varmaan haitta 😄

• Anonyymi

Suomalainen nainen on maailman kallein pano. Menee talot ja autot erossa.

• Anonyymi

Mitä hyötyä on naisista? Ne pakolliset seksuaaliset tarpeet saa häivytettyä oman käden kautta. Ainut mihin naiset kykenevät on arvostelu ja vittuilu, koskaan et ole etkä tule olemaan riittävä kenellekään.

• Anonyymi

Itä Europpalainen nainen. Normaalit arvot.
      Naiset hoikkia eivät syö ja juo kuten sekopää Suomi tyttöset

• Anonyymi

Kaikkea hyvää etsintääsi. Toivottavasti löydät sellaisen naisen kuin tahdot ja että se löytää sinussa sellaisen kummppanin kuin itse toivoo.

• Anonyymi

Suomessa on liikaa Woke naisia ja feministejä sekä cancel kulttuuria. Ei kiitos tuollaiselle! 😴

• Anonyymi00036

"Haluan naismaisen ulkomaalaisen tyttöystävän"

Hienoa, etteivät persut ole vielä sentään kaikkia saaneet aivopestyiksi Tynkkysiksi.

• Ladyboy?🤔🌴🛕🌴

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      165
      6095
    2. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      209
      3492
    3. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      13
      3205
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      56
      2893
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      94
      2628
    6. Tämä on persut

Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven
      Maailman menoa
      2
      2515
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      29
      2243
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      25
      1963
    9. Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna

Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:
      Euroviisut
      55
      1724
    10. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1719
    Aihe