saatana kun en tiedä uskoisiko naiseni selitystä. miksei hän tee rikosilmoitusta? jos niin muka vihaa.. mistä tunnistaa oikeasti raiskatun, ja sitten selittelyn, tyyliin menin nukkumaan ja heräsin sitten jossain vaiheessa? on kyllä vittumainen tilanne.. onko kohtalotovereita?
Mistä tunnistaa raiskatun?
18
5768
Vastaukset
- man
Hyvä näyttelijä osaa mitä vain.
Patologinen valehtelija keksii mitä vain.
Totuus on joskus tarua ihmeellisempää.
On siis aika kysyä mihin itse uskot?. Vain sillähän lopulta on väliä... - also raiped
Itselleni kävi juuri noin, eli nukuin ja heräsin siihen kun minua riisuttiin. Okei, kännillä oli tekemistä asian kanssa, mutta näin jälkikäteen olen ymmärtänyt ettei se siltikään oikeutanut siihen, mitä minulle tehtiin.
En myöskään tehnyt rikosilmoitusta. Viha, häpeä, syyllisyys. Siinä tuntemuksiani siihen aikaan. Häpeä oli varmasti se suurin syy jättää ilmoitus tekemättä.
Oma asiasi uskotko naistasi vai et, mutta kieltämättä tulee mieleen että miksi hän tuollaisesta asiasta valehtelisi? Ehkäpä avoin, rauhallinen keskustelu puolisosi kanssa auttaisi?- man...
tuohon että kun sulla tulee mieleen miksi valehtelisi niin ehkä siksi että tämä on kaikkien tuntema jättikyrpä joka nai kaikkia.
ja tuo että olet herännyt siihen kun riisutaan niin tuon minä uskoisinkin, ja kännissä tietty okei.. mutta onko se edes anatomisesti mahdollista että jättimolo menee tiukahkoon naiseen siten että hän ei edes huomaa, taidetaan viedä mua niinku sikaa narussa vai mitä? - nämähän kaikki
man... kirjoitti:
tuohon että kun sulla tulee mieleen miksi valehtelisi niin ehkä siksi että tämä on kaikkien tuntema jättikyrpä joka nai kaikkia.
ja tuo että olet herännyt siihen kun riisutaan niin tuon minä uskoisinkin, ja kännissä tietty okei.. mutta onko se edes anatomisesti mahdollista että jättimolo menee tiukahkoon naiseen siten että hän ei edes huomaa, taidetaan viedä mua niinku sikaa narussa vai mitä?Siis; ihan liian monta raiskaustapausta jätetään Suomessa ilmoittamatta virallisesti. Jos siis yhtään epäilet että naisystäväsi on raiskattu ilmoita poliisille!!!!!! Teet palveluksen kaikkille ja vaikka häntä ei olisikaan on se parempi ilmoittaa, koska suurin osa tapauksista jää valitettavasti ilmoittamatta. Pidetään siis ihan oikeasti naisista huolta ja pistetään ne raiskaajat kuriin!!!!!! Naiset eivät ole mitään paineenpurkukoneita!!!!!! Raiskaajat kuriin!!!!!!
- selityksen makua
man... kirjoitti:
ja tuo että olet herännyt siihen kun riisutaan niin tuon minä uskoisinkin, ja kännissä tietty okei.. mutta onko se edes anatomisesti mahdollista että jättimolo menee tiukahkoon naiseen siten että hän ei edes huomaa, taidetaan viedä mua niinku sikaa narussa vai mitä?Kyllä, jos hän jättää itse ilmoittamatta ns. raiskauksen poliisille, ja kyseessä on mies, jonka mela kiihottaa naisia koollaan, niin luulen, että sinua viedään nyt kuin pässiä narussa.
Naisesi on tehnyt syrjähypyn ja selittää sitä nyt sinulle muka 'tahdon vastaisena' asiana, jolla voi kieltää oman vastuunsa ja olla muka vain 'uhri'. Jos ei muka edes herännyt, kuten ymmärsin kertomuksestasi, niin on täytynyt olla melkoset tyrmäystipat tms. ja silloin luulisi kyllä oven käyvän jo poliisiasemalla.
Hän nyt halusi vain kokeilla, miltä iso mela maistuu ja haluaa olla silmissäsi viaton, että antaisit anteeksi. - man...
selityksen makua kirjoitti:
Kyllä, jos hän jättää itse ilmoittamatta ns. raiskauksen poliisille, ja kyseessä on mies, jonka mela kiihottaa naisia koollaan, niin luulen, että sinua viedään nyt kuin pässiä narussa.
Naisesi on tehnyt syrjähypyn ja selittää sitä nyt sinulle muka 'tahdon vastaisena' asiana, jolla voi kieltää oman vastuunsa ja olla muka vain 'uhri'. Jos ei muka edes herännyt, kuten ymmärsin kertomuksestasi, niin on täytynyt olla melkoset tyrmäystipat tms. ja silloin luulisi kyllä oven käyvän jo poliisiasemalla.
Hän nyt halusi vain kokeilla, miltä iso mela maistuu ja haluaa olla silmissäsi viaton, että antaisit anteeksi.heräsi sitten "jossain vaiheessa" tätä tapahtumaa.. sehän tässä hämää ettei siinä kun vaatteita revitään jne.. no se on tällaista tämä elämä.
- valehteleva ämmä
man... kirjoitti:
heräsi sitten "jossain vaiheessa" tätä tapahtumaa.. sehän tässä hämää ettei siinä kun vaatteita revitään jne.. no se on tällaista tämä elämä.
sama homma;olin 15 ja heräsin kun jätkä jo pani mua jo tayttä häkää..toisen kengän se oli ehtinyt ottaa pois,hameen vain nostanut ylös. siinä olin sitten että mitä helvettiä. yritin potkia ja töniä,musiikki oli kovalla eikä hänen asunnossa ollut tätinsä kuullut mitään.olo oli helvetin likainen.en kertonut kelleen koska hän oli kaverini poikaystävä. ja tiedoksi;olin neitsyt. että kyllä se molo sinne menee kun vääntää.vitun siat
- Sain viestistäsi
valehteleva ämmä kirjoitti:
sama homma;olin 15 ja heräsin kun jätkä jo pani mua jo tayttä häkää..toisen kengän se oli ehtinyt ottaa pois,hameen vain nostanut ylös. siinä olin sitten että mitä helvettiä. yritin potkia ja töniä,musiikki oli kovalla eikä hänen asunnossa ollut tätinsä kuullut mitään.olo oli helvetin likainen.en kertonut kelleen koska hän oli kaverini poikaystävä. ja tiedoksi;olin neitsyt. että kyllä se molo sinne menee kun vääntää.vitun siat
Stondiksen.
Tuo oli hyvä tilaisuus, olisin ehkä itsekin toiminut aivan samalla tavalla. Sitä tekee melkein mitä vaan kiihottuneena että saa kunnolla pillua, etenkin jos tietää että tämä haluttava tyttö ei anna jos kysyy.
- olla uskomatta
Minut raiskattiin, ja oma mieheni ei ensin uskonut minua. Pelkäsin, häpesin, säälin itseäni ilmoitin poliisille ja kadun sitä jälkeen päin. Eipä jätkälle mitään tullut.
Jos päätät olla uskomatta, jätät rakkaasi juuri silloin kun hän sinua tarvii eniten. Kun oma mieheni lopulta uskoi hän alkoi syyttää tapahtuneesta minua. Älä IKINÄ toimi niin. '
Ja jos se nyt jostain kumman syystä keksis jotain tollasta apua tarvii joka tapauksessa. Ole tukena ja auta!- man...
no kyllä tässä meidän tapauksessa mielestäni liikutaan hyväntahtoisen hölmöyden rajamailla jos tuollaista täysin varauksetta uskoo.
olen muutenkin aina ihmetellyt miten väkisinmakaaminen on fyysisesti mahdollista kun minulla ainakin vaaditaan molemminpuolista yhteistyötä ja kiihottuneisuutta että se muna saadaan ängettyä sinne vittuun, ja kuivaan paikkaan on ihan turha koittaakaan, sattuu yhtä lailla kuin naiseenkin.
eri asia on jos todella on se puukko kurkulla mutta valtaosassa tapauksista ei ole. potkikaa hyvät naiset surutta munille, tai pistäkää jalat yhteen. - Poison
man... kirjoitti:
no kyllä tässä meidän tapauksessa mielestäni liikutaan hyväntahtoisen hölmöyden rajamailla jos tuollaista täysin varauksetta uskoo.
olen muutenkin aina ihmetellyt miten väkisinmakaaminen on fyysisesti mahdollista kun minulla ainakin vaaditaan molemminpuolista yhteistyötä ja kiihottuneisuutta että se muna saadaan ängettyä sinne vittuun, ja kuivaan paikkaan on ihan turha koittaakaan, sattuu yhtä lailla kuin naiseenkin.
eri asia on jos todella on se puukko kurkulla mutta valtaosassa tapauksista ei ole. potkikaa hyvät naiset surutta munille, tai pistäkää jalat yhteen.Niin, sehän on naisen oma vika jos raiskataan, senhän pystyy helposti estämään kun itseä puolet isompi mies käy päälle, että kyllä varmaan pakosti kerjäsi sitä, sillä oli minihamekin päällä!!11
Vitun idiootit. Juuri teidän kaltaisten ihmisten takia kukaan ei niitä rikosilmoituksia uskalla tehdä tai kertoa asiasta läheisilleen. "Se oli sen oma vika, kärsikööt vitun huora!111!1!1".
Se munille potkiminen vaan ei onnistu jos toinen ei ole sopivalla etäisyydellä tai omistaa jonkinlaisen aseen, ja ei sillä jalkojen yhteen laittamisella ole vittuakaan hyötyä kun toinen repii niitä auki.
Saatana että pistää vihaksi taas. Ehkäpä kirjoittaisit ihan poliitikoille siitä kuinka lakia pitää muuttaa kun väkisinmakaaminenhan ei ole mitenkään fyysisesti mahdollista. Suomen kaltaisessa maassa jossa yleisesti sympatisoidaan raiskaajia saattaisi mennä jopa läpikin.
Poistetaanko samalla pedofiliaa käsittelevät lait, jos aikuista ei voi raiskata niin miten muka 5-vuotiaan lapsen? - man...
Poison kirjoitti:
Niin, sehän on naisen oma vika jos raiskataan, senhän pystyy helposti estämään kun itseä puolet isompi mies käy päälle, että kyllä varmaan pakosti kerjäsi sitä, sillä oli minihamekin päällä!!11
Vitun idiootit. Juuri teidän kaltaisten ihmisten takia kukaan ei niitä rikosilmoituksia uskalla tehdä tai kertoa asiasta läheisilleen. "Se oli sen oma vika, kärsikööt vitun huora!111!1!1".
Se munille potkiminen vaan ei onnistu jos toinen ei ole sopivalla etäisyydellä tai omistaa jonkinlaisen aseen, ja ei sillä jalkojen yhteen laittamisella ole vittuakaan hyötyä kun toinen repii niitä auki.
Saatana että pistää vihaksi taas. Ehkäpä kirjoittaisit ihan poliitikoille siitä kuinka lakia pitää muuttaa kun väkisinmakaaminenhan ei ole mitenkään fyysisesti mahdollista. Suomen kaltaisessa maassa jossa yleisesti sympatisoidaan raiskaajia saattaisi mennä jopa läpikin.
Poistetaanko samalla pedofiliaa käsittelevät lait, jos aikuista ei voi raiskata niin miten muka 5-vuotiaan lapsen?mitä sun ny tarttee suurennella ja vääristellä mun sanomia? nimenomaan ihmettelen näitä tapauksia missä ei ole mitään asetta käytössä.
ja tässä "meidän" tapauksessa tämä kaveri on tätä naista lyhyempi ja varmaan pikkusen painavampi.
ja mikä tuo pedofiliakorrelaatioki ny muka on, ihan perseestä sun jutut. - ippinen
man... kirjoitti:
mitä sun ny tarttee suurennella ja vääristellä mun sanomia? nimenomaan ihmettelen näitä tapauksia missä ei ole mitään asetta käytössä.
ja tässä "meidän" tapauksessa tämä kaveri on tätä naista lyhyempi ja varmaan pikkusen painavampi.
ja mikä tuo pedofiliakorrelaatioki ny muka on, ihan perseestä sun jutut.Te miehet vain ette lainkaan tajua, kuinka hirvittävän kipeä asia raiskaus on naisille. Ettekä voikaan. Ihan vain jo senkin vuoksi, että hyvin harva mies joutuu raiskatuksi. Ja pedofilia sopii vertaukseen oikein hyvin...kun eihän sinne lapseenkaan saa mitään tungettua kun se on kuiva ja pieni... Kysypä vain niiltä säpäleisiltä lapsilta! Veri on hyvä liukaste...
Uksomatonta miten totaalisen idiootteja jotkut teistä miehistä voivat olla! Saunan taakse vain koko porukka. Pistää vihaksi!! - sinisiipi
ippinen kirjoitti:
Te miehet vain ette lainkaan tajua, kuinka hirvittävän kipeä asia raiskaus on naisille. Ettekä voikaan. Ihan vain jo senkin vuoksi, että hyvin harva mies joutuu raiskatuksi. Ja pedofilia sopii vertaukseen oikein hyvin...kun eihän sinne lapseenkaan saa mitään tungettua kun se on kuiva ja pieni... Kysypä vain niiltä säpäleisiltä lapsilta! Veri on hyvä liukaste...
Uksomatonta miten totaalisen idiootteja jotkut teistä miehistä voivat olla! Saunan taakse vain koko porukka. Pistää vihaksi!!Olen sun kanssas samaa mieltä.jokainen mies joka väittää ja on sitä mieltä että raiskaus on naisen syytä,niin pusikkoon vaan ja raiskattavaks. riisua alasti heidät ja nöyryyttää sadan naisen katsellessa ja ivatessa,ja nauraessa.ja sen jälkeen kysytään heiltä että miksi oot kuin maasi myynyt..vai odottaako miehet juuri huomiota sillä kun raiskaavat ja pahoinpitelevät...eivätkö he oel saaneet lapsena leikkiä tarpeeksi lastenleikkejä...vai mikä heillä mahtaa olla piilotajuinen motiivi...sekö että näyttävät äidille---katso mitä tein----saanko nyt jotain palkaksi..vaikka tikkarin.
näin se menee.
- ???
Mut on raiskattu. En ilmoittanut.
Syyt samoja kuin muilla: syyllisyys, häpeä, viha, nolotti. Tunsin syyn olevan minussa, vaikka se on toisessa.
Ja pelkäsin... Pelkäsin mitä tämä mies tekee, sillä hän on erittäin väkivaltainen ihminen, jolle ei virkavaltakaan mahda mitään.
Päätin, että parempi olla hiljaa. - veijo
Kysy naiseltasi kuka se oli ja missä tapahtui, sitten menet kavereitten kanssa sanomaan härmäläiseen tyyliin "kiitos"..
Ei siinä muu auta.
Tai sitten vain painostat tekemään ilmoituksen.
ps. tehkää se ilmoitus prkl, joka kerta ! - ippinen
Raiskaus on niin vakava ja henkilökohtainen asia, että voit olla varma, että kukaan nainen ei sano sitä huvikseen. Se on asia, joka saa naisen tuntemaan itsensä likaiseksi ja vialliseksi vaikka syypää on joku aivan muu. Toisin sanoen, kun nainen kertoo sinulle olevansa raiskattu, tarkoittaa se sitä, että hän on valmis luottamaan sinuun niin paljon, että kertoo sinulle kipeimmän asiansa. Ota se siis myös luottamuksenosoituksena. Hän katsoo sinun levan niin tärkeä, että paljastaa sinulle sileunsa haavoittuneimman kohdan.
Tällaisesta asiasta ei vain valehdella. Tietäisit jos olisit raiskattu nainen..- man...
No nyt tuli asiallinen viesti.. olisit vaan tuon toisen feministipaskaviestin jättäny kirjoittamatta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774