Että kun henkilö pyytää jotain maksullista palvelua,jota jostain syystä ei haluta antaa, kieltäydytään sitten heti eikä jätetä asiakasta turhaan odottelemaan. Kieltäytymiseen vaaditaan selkärankaa, siksi se varmaan ei kaikilta onnistu.
Mä niin toivon
13
391
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko poikennut thaihieronnassa saamatta happy endiä?
- Anonyymi
Palvelujen parissa olet?
- Anonyymi
Ihan näiden tavallisten ihmisten palvelujen parissa kyllä.
- Anonyymi
Kerro ny mistä kyse kun ei tollasesta vihjailusta kautta rantain ota Erkkikään selvää!
- Anonyymi
Henkilö joka on osallinen, tajuaa kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilö joka on osallinen, tajuaa kyllä.
No kirjoittelemaan sille sit suoraan eikä tänne kaikkien ihmeteltäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen kuten itse päätän. Turha neuvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen kuten itse päätän. Turha neuvoa.
Saa sitä tyhmä olla mut onko sitä pakko näyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa sitä tyhmä olla mut onko sitä pakko näyttää?
Noo, minusta ei tyhmää saa vaikka pää poistettais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko itselläsi jostain huono omatunto?
- Anonyymi
Aloittaja on varmaankin käynyt parturissa joka ei trimmannutkaan partahaivenia vaikka asiakas niin luuli lyyli.
- Anonyymi
Jos henkilö on tutkinut eri mahdollisuuksia pyytämäsi palvelun toteuttamiseksi.
- Anonyymi
Hauska logiikka tällä foorumilla: ihmisryhmiä sopii solvata vuodesta toiseen mutta SEKSI sana aiheuttaa viestin poistamisen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1144422Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572528Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?791657Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768