Kaupungin valtuutetun pitäisi yrittää toteuttaa virallista positiivisuus kampanjaa. Mutta kun ei vaan pysty.
Ei pysty blogiinsa saamaan kahta peräkkäistä lausetta jossa osoittaisi aitoa myönteisyyttä omaa kaupunkiaan kohtaan. Väistämättä puskee sarkasmi pintaan kun kaikki on ihan viturallaan.
Onhan se suorastaan itsepetosta jos uskoisi virkahenkilöiden toisten luottamushenkilöiden ponnistelevan kuntalaistemme parhaaksi.
Kokolla on paha olla
11
669
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisköhän toi ymmärtää niin, että ei tiedä asioista tai ei oikeesti ymmärrä asioista???
Asiat pyörii vain oman navan ympärillä eikä Jämsän kaupungin tai -asukkaiden hyväksi!!! Siinäpä meille kaikille Jämsäläisille miettimistä!!!!! - Anonyymi
Mikäs tää tämmöinen Juhannuskokko on ?
- Anonyymi
Kun populistinen kansalaisaktiivisuus yhdistyy täydelliseen itsereflektion puutteeseen syntyy arkipäivän komiikkaa kuten jälleen kokkoblogissa.
"Liito-orava ja valkoselkätikka estämässä Suomen rikastumisen!
Miljoonat menetetty!
Nämä äärimmäisen kalliit uhanalaiset lajit ovat Suomen kehityksen jarru. Ne pakottavat meidät maksamaan maankäytön joustamattomuudesta – miljoonia euroja vuodessa – vain siksi, että ne saavat elellä rauhassa siellä, missä me voisimme tehdä rahaa."
Tämä sama kirjoittaja siirtyi tuulivoiman kannattajasta vastustajaksi kun muutaman km päähän omasta laiturista piirrettiin paikka tuulimyllylle. Jonka jälkeen käynnistyi liki puolipäiväinen tuulivoiman demonisointi mitä mielikuvituksellisimmin perustein. Tämä jos mikä on suomalaisten vaurastumisen estämistä.
Onko insinöörin oma mökkitiehanke nyt vaarantunut tikkojen ja oravien vuoksikun hänen luontosuhteensa keikkuu tapauskohtaisesti henkilökohtaisiin motiivein äärilaidasta toiseen? - Anonyymi
Kokko yritti taas olla välillä positiivinen, mutta sitten tuli taas mieleen uusiutuva sähkö ja vetytalous. Ja laiturin nokkaan näkyvä mylly.
Kun ei kannata paperin teko niin ei saa tehdä mitään muutakaan.
Kuollaan kaikki, perkele.
Mutta huomenna ollaan taas positiivisia, kunhan ei liito-oravat, valkoselkätikat ja tuulimyllyt vain tule Minun eteeni.- Anonyymi
Huomioikaa koulutus kyseisellä henkilöllä.
insinööri. Oletteko koskaan tavanneet
viisasta insinööriä. Niin en minäkään.
Oma napa on aina insinöörillä lähimpänä
muusta viis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomioikaa koulutus kyseisellä henkilöllä.
insinööri. Oletteko koskaan tavanneet
viisasta insinööriä. Niin en minäkään.
Oma napa on aina insinöörillä lähimpänä
muusta viis.Tuossa ihan edellisen kommentin luettuani jäin miettimään.
Eipä mieleeni tule, kun ihan harva fiksu ja viisas insinööri. Vuosien varrella olen tutustunut lukuisiin ko. ammattikunnan edustajiin.
Ehkä se viisaus on sitten näkynyt siinä omassa ammattiosaamisessa, mutta ei ole kantanut sen laajemmalle.
Enpä tiedä.
- Anonyymi
Pätevöityä voi monella tavalla.
Kun mökkitonttinsa lähistölle on vaarassa tulla tuulimylly, ja aloittaa maanisesti vastustamaan sitä tekoälyn ulkosalla avustuksella, voi hetken päästä kutsua itseään "maaseudun ja metsätalouden ammattilaiseksi" 😁- Anonyymi
Siis tarkoitan munkin hokemisella
- Anonyymi
Näytä mulle viisas insinööri
niin minä haen sinulle oikean
joulupukin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä mulle viisas insinööri
niin minä haen sinulle oikean
joulupukin.Nyt osui ja upposi! Olen nauranut ääneen jo pitkän aikaa!!! Paras kommentti aikoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt osui ja upposi! Olen nauranut ääneen jo pitkän aikaa!!! Paras kommentti aikoihin.
On köyhillä halvat huvit 😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset19414201Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"15711592Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1746474Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El395900Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään624811MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny84605Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.183884Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m893569Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta793539En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103151