Kokolla on paha olla

Anonyymi-ap

Kaupungin valtuutetun pitäisi yrittää toteuttaa virallista positiivisuus kampanjaa. Mutta kun ei vaan pysty.
Ei pysty blogiinsa saamaan kahta peräkkäistä lausetta jossa osoittaisi aitoa myönteisyyttä omaa kaupunkiaan kohtaan. Väistämättä puskee sarkasmi pintaan kun kaikki on ihan viturallaan.
Onhan se suorastaan itsepetosta jos uskoisi virkahenkilöiden toisten luottamushenkilöiden ponnistelevan kuntalaistemme parhaaksi.

20

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäisköhän toi ymmärtää niin, että ei tiedä asioista tai ei oikeesti ymmärrä asioista???
      Asiat pyörii vain oman navan ympärillä eikä Jämsän kaupungin tai -asukkaiden hyväksi!!! Siinäpä meille kaikille Jämsäläisille miettimistä!!!!!

• Anonyymi

Mikäs tää tämmöinen Juhannuskokko on ?

• Anonyymi

Kun populistinen kansalaisaktiivisuus yhdistyy täydelliseen itsereflektion puutteeseen syntyy arkipäivän komiikkaa kuten jälleen kokkoblogissa.

"Liito-orava ja valkoselkätikka estämässä Suomen rikastumisen!
      Miljoonat menetetty!
      Nämä äärimmäisen kalliit uhanalaiset lajit ovat Suomen kehityksen jarru. Ne pakottavat meidät maksamaan maankäytön joustamattomuudesta – miljoonia euroja vuodessa – vain siksi, että ne saavat elellä rauhassa siellä, missä me voisimme tehdä rahaa."

Tämä sama kirjoittaja siirtyi tuulivoiman kannattajasta vastustajaksi kun muutaman km päähän omasta laiturista piirrettiin paikka tuulimyllylle. Jonka jälkeen käynnistyi liki puolipäiväinen tuulivoiman demonisointi mitä mielikuvituksellisimmin perustein. Tämä jos mikä on suomalaisten vaurastumisen estämistä.

Onko insinöörin oma mökkitiehanke nyt vaarantunut tikkojen ja oravien vuoksikun hänen luontosuhteensa keikkuu tapauskohtaisesti henkilökohtaisiin motiivein äärilaidasta toiseen?

• Anonyymi

Kokko yritti taas olla välillä positiivinen, mutta sitten tuli taas mieleen uusiutuva sähkö ja vetytalous. Ja laiturin nokkaan näkyvä mylly.
      Kun ei kannata paperin teko niin ei saa tehdä mitään muutakaan.
      Kuollaan kaikki, perkele.
      Mutta huomenna ollaan taas positiivisia, kunhan ei liito-oravat, valkoselkätikat ja tuulimyllyt vain tule Minun eteeni.

• Anonyymi

Huomioikaa koulutus kyseisellä henkilöllä.
        insinööri. Oletteko koskaan tavanneet
        viisasta insinööriä. Niin en minäkään.
        Oma napa on aina insinöörillä lähimpänä
        muusta viis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomioikaa koulutus kyseisellä henkilöllä.
        insinööri. Oletteko koskaan tavanneet
        viisasta insinööriä. Niin en minäkään.
        Oma napa on aina insinöörillä lähimpänä
        muusta viis.

Tuossa ihan edellisen kommentin luettuani jäin miettimään.
        Eipä mieleeni tule, kun ihan harva fiksu ja viisas insinööri. Vuosien varrella olen tutustunut lukuisiin ko. ammattikunnan edustajiin.
        Ehkä se viisaus on sitten näkynyt siinä omassa ammattiosaamisessa, mutta ei ole kantanut sen laajemmalle.
        Enpä tiedä.

• Anonyymi

Pätevöityä voi monella tavalla.
      Kun mökkitonttinsa lähistölle on vaarassa tulla tuulimylly, ja aloittaa maanisesti vastustamaan sitä tekoälyn ulkosalla avustuksella, voi hetken päästä kutsua itseään "maaseudun ja metsätalouden ammattilaiseksi" 😁

• Anonyymi

Siis tarkoitan munkin hokemisella

• Anonyymi

Näytä mulle viisas insinööri
        niin minä haen sinulle oikean
        joulupukin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joulupukin.

Nyt osui ja upposi! Olen nauranut ääneen jo pitkän aikaa!!! Paras kommentti aikoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt osui ja upposi! Olen nauranut ääneen jo pitkän aikaa!!! Paras kommentti aikoihin.

On köyhillä halvat huvit 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joulupukin.

Sanoisin, että Niilo Hakkarainen oli omana aikanaan viisas insinööri, nykyään Hakkaraisen strategia ei tosin olisi toimiva johtuen globaalista markkinatilanteesta ja tekniikan kehittymisestä, mutta omana aikanaan oli.

• Anonyymi

Tuulivoimalinjaus lainsäätäjiltä: Saa rakentaa kunhan etäisyys asutukseen yli 1250 metriä.

Nyt ei auta kiukkuisen insinöörin muuta kun ostaa Rennietä, alkaa kesyttää valkoselkätikkoja ja ripotella liito-oravan papanoita laiturin lähimetsään.

Ainiin, nuo olikin Rennietä lukuunottamatta raukkamaisia tapoja kampittaa Suomen kansantaloutta.

• Anonyymi

On ruvennut tekoälyn käyttö näkymään blogissa, kuvatkin sillä tehty. Tekoälyhän tekee noita numeroituja listoja ja yhteenvedon loppuun, kyllä siinä blogi täyttyy kovaa tahtia.

• Anonyymi

Ehkä äänestäjätkin ymmärtävät ensi kerralla älyn ja tekoälyn välisen eron.

• Anonyymi

Muistaako joku tilantee, milloin Kokolla EI olisi ollut paha oli jostakin asiasta?

• Anonyymi

No tähänkin on munkinhokijalla jo vastaus valmiina?

• Anonyymi00023

Uusi Suunta - Positiivinen asenne muuttaa kaiken.

Tuulivoimaloiden todellinen uhka piilee syvemmällä.
      Voimaloiden synnyttämät paineaallot heijastuvat maakerroksista ja näkyvät seismologisissa mittauksissa.
      Eli kun voimaloiden terveysvaikutuksia ei ole havaittu, niin niistä ei voi silloin olla täyttä varmuutta.

Olipa taas ylenpalttisen - ellei peräti järisevän - positiivista.

• Anonyymi00025

Positiivisen negatiivistä. tilanteen mukaan.

• Anonyymi00024

"Jämsän kaupunki käynnistää vuosina 2026–2027 merkittävän kehittämishankkeen, jossa rakennetaan miehittämättömien ilma-alusten (UAS) ja droonien torjuntateknologioiden (C-UAS) testaus- ja kehitysympäristö Jämsän Hallin alueelle."

Onko sitä tutkittu voiko drooni harhaantua ja eksyä Kokon mökin yläpuolelle. Tämä hanke sisältää tunnistamattomia riskejä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      146
      5485
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      136
      3588
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      126
      3329
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      36
      3213
    5. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      43
      2704
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      43
      2287
    7. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      23
      2223
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      229
      2166
    9. prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!

Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".
      Maailman menoa
      11
      1904
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      93
      1816
    Aihe