Itse olen hurmannut todella monia ja hurmaan heitä edelleen lisää. Kukaties sinunkin vaimosi on hurmaantunut juuri minun siittimeeni.
Montako naista olette hurmannut siittimellänne?
15
701
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla munkin muijani antanut sulle. Tietty en tiedä missäpäin olet kaluus ja millasta heilutellu? M58
- Anonyymi
Tiedän ainakin n. 110 tapausta elinkaareni aikana. Olen kahdesti ollut naimisissa ja kerran avoliitossa. Nyt porskutan sinkkuna ja jatkan hurmaamista. Paljaalla touhunnutaina ja muutaman kerran saanut tippurin sekä satiaisia.
Alfauros 72v/ normikokoisella mutta hyvillä taidoilla ottaen naisen nautinnon ensiksi huomioon.- Anonyymi
Kiitos sinulle ,olet puhkaissut, kouluttanut. Minulle hyvän ja uskollisen vaimon. Sanoo että kuka tahansa sen (sinun) surkimuksen jälkeen, tuntuu vähintäin Rasputiinilta.
Lieneekö sinulle tuttu?nimittäin taru tästä Grigory "sedästä" - AnonyymiUUSI
Sinusta ei saa alfaurosta millään tavalla. Kuolet neitsyenä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta ei saa alfaurosta millään tavalla. Kuolet neitsyenä.
Tiedä noista "alfa"uroksista. Molemmat vaimot, eka 12v. Toinen 37 v
Ovat olleet tyytyväisiä. Mistä lie johtunee? - AnonyymiUUSI
Eli jälkikasvuakin on tullut samalla kylvettyä ympäri pitäjiä?
- Anonyymi
Pikkasen nyt taas läikkyy yli nää höpötykset
- Anonyymi
Onhan niitä muutamia.Erityisesti naisia on innostanut se vastakohtaisuus: Lepotilassa pieni pippeli,erektiossa monta kertaa pidempi ja paksumpi,rietas kyrpä.
Myös hieman käyrähkö muotoilu kuulemma viehättää.
Tässä muutamia kommentteja vuosien varrelta;
- se menee niin syvälle
- Hirveä kyrpä!
- Taa hand om din kuk det är så fin
- Se on niin kaunis
Js kyllä se vieläkin hyvältä näyttää
Karl von Kuk 6 - Anonyymi
Muutama on yllättynyt ja tokaissut vähän säpsähtäen, että onpa se iso tai vastaavaa. Hitto se on kookas tai jotain. Mutta moni on silti kehunut kauniiksikin ja haluttavaksi ja ovat nauttineet siitä silti. Kun ei ole kuitenkaan ainakaan omasta mielestäni iso eikä tunnu epämiellyttävältä. On noin 18-19cm pitkä mittaajasta riippuen ja suht paksu, mutta ei tolkuttomasti.
Sitten munassani on vaaleita laikkuja, onko se sitten se valkopälvi vai mikä.
Eli siinä on pari aika isoa todella vaaleata/vaaleanpunaista aluetta, mikä erottuu selväsi muusta ihonväristä. Vaikka muukaan iho siellä ei ole kovin tummanväristä.
Vähän kuin joillakin orihevosillakin kalu on kirjavan värinen, on tosi tummia kohtia ja heleän vaaleanpunaisia kohtia. Niin siitäkin tykätään eikä kukaan kumppaneistani ole saanut samanväristä munaa ikinä ainakaan omien puheidensa mukaan. Kyseessä tosiaan on pelkkä "värivirhe", ei muuta. - AnonyymiUUSI
Useita on tullut hurmattua. Varsinkin viime vuosina poikamiehenä eri deittisivustojen kautta. Paljon on naisia jotka hullaantuu isosta.
- AnonyymiUUSI
Työskentelin yli kymmenen vuotta maksullisena miehenä, parhaimmillaan oli tapaamisia vuorokaudessa kahdeksan kanssa.
Keskimäärin kuitenkin vain 1-2 päivässä viitenä päivänä viikossa, ihan koska en halunnut tehdä töitä enempää ja halusin keskittyä paremmin asiakkaaseen kerrallaan.
Sillä jokainen voi laskea paljonko kertyy pelkästään työnpuolesta.
Minulla oli myös "bonusohjelmia" asiakkailleni joista tykättiin erityisesti.
Nyt olen kiltti 41 vuotias perheenisä. - AnonyymiUUSI
Lähemmäs 100 ehken tullut naitua
M 58v - AnonyymiUUSI
Nainen ei hurmaannu mulkusta. Nainen on tunteellinen, mutta toisaalta myös järkiperäinen. Ne on ihan muut asiat, josta nainen kiinnostuu.
- AnonyymiUUSI
Ja siksi dickpickin lähettäjät on tyhmiä. Luulevat raukat, että nainen innostuu mulkusta. Näin ei käy, lähettäjä vaan nolaa itsensä. Jos lähettää kiusamielessä, on vieläkin tyhmempi.
- AnonyymiUUSI
Minä olen siittänyt siittimelläni ainakin kuusi lasta, Hurmaantumisista ei ole tullut kysyttyä, mutta aina on siittimeni kelvannut oikeaan tarkoitukseensa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643839
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.473203Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1542969Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,462869SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.752426Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621931Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a241925Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1321820- 891259
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681200