Montako naista olette hurmannut siittimellänne?

Anonyymi-ap

Itse olen hurmannut todella monia ja hurmaan heitä edelleen lisää. Kukaties sinunkin vaimosi on hurmaantunut juuri minun siittimeeni.

26

1831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olla munkin muijani antanut sulle. Tietty en tiedä missäpäin olet kaluus ja millasta heilutellu? M58

• Anonyymi

Tiedän ainakin n. 110 tapausta elinkaareni aikana. Olen kahdesti ollut naimisissa ja kerran avoliitossa. Nyt porskutan sinkkuna ja jatkan hurmaamista. Paljaalla touhunnutaina ja muutaman kerran saanut tippurin sekä satiaisia.
      Alfauros 72v/ normikokoisella mutta hyvillä taidoilla ottaen naisen nautinnon ensiksi huomioon.

• Anonyymi

Kiitos sinulle ,olet puhkaissut, kouluttanut. Minulle hyvän ja uskollisen vaimon. Sanoo että kuka tahansa sen (sinun) surkimuksen jälkeen, tuntuu vähintäin Rasputiinilta.
        Lieneekö sinulle tuttu?nimittäin taru tästä Grigory "sedästä"

• Anonyymi

Sinusta ei saa alfaurosta millään tavalla. Kuolet neitsyenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta ei saa alfaurosta millään tavalla. Kuolet neitsyenä.

Tiedä noista "alfa"uroksista. Molemmat vaimot, eka 12v. Toinen 37 v
        Ovat olleet tyytyväisiä. Mistä lie johtunee?

• Anonyymi

Eli jälkikasvuakin on tullut samalla kylvettyä ympäri pitäjiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli et typeryksenä edes ymmärrä termiä "alfauros", noloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö 12v ole vähän nuori vaimoksi..🤔

• Anonyymi

Pikkasen nyt taas läikkyy yli nää höpötykset

• Anonyymi

Onhan niitä muutamia.Erityisesti naisia on innostanut se vastakohtaisuus: Lepotilassa pieni pippeli,erektiossa monta kertaa pidempi ja paksumpi,rietas kyrpä.
      Myös hieman käyrähkö muotoilu kuulemma viehättää.

Tässä muutamia kommentteja vuosien varrelta;
      - se menee niin syvälle
      - Hirveä kyrpä!
      - Taa hand om din kuk det är så fin
      - Se on niin kaunis

Js kyllä se vieläkin hyvältä näyttää

Karl von Kuk 6

• En kuk är den, inte det. Bara så att du vet😅

• Anonyymi

Muutama on yllättynyt ja tokaissut vähän säpsähtäen, että onpa se iso tai vastaavaa. Hitto se on kookas tai jotain. Mutta moni on silti kehunut kauniiksikin ja haluttavaksi ja ovat nauttineet siitä silti. Kun ei ole kuitenkaan ainakaan omasta mielestäni iso eikä tunnu epämiellyttävältä. On noin 18-19cm pitkä mittaajasta riippuen ja suht paksu, mutta ei tolkuttomasti.
      Sitten munassani on vaaleita laikkuja, onko se sitten se valkopälvi vai mikä.
      Eli siinä on pari aika isoa todella vaaleata/vaaleanpunaista aluetta, mikä erottuu selväsi muusta ihonväristä. Vaikka muukaan iho siellä ei ole kovin tummanväristä.
      Vähän kuin joillakin orihevosillakin kalu on kirjavan värinen, on tosi tummia kohtia ja heleän vaaleanpunaisia kohtia. Niin siitäkin tykätään eikä kukaan kumppaneistani ole saanut samanväristä munaa ikinä ainakaan omien puheidensa mukaan. Kyseessä tosiaan on pelkkä "värivirhe", ei muuta.

• Anonyymi

Useita on tullut hurmattua. Varsinkin viime vuosina poikamiehenä eri deittisivustojen kautta. Paljon on naisia jotka hullaantuu isosta.

• Anonyymi

Työskentelin yli kymmenen vuotta maksullisena miehenä, parhaimmillaan oli tapaamisia vuorokaudessa kahdeksan kanssa.
      Keskimäärin kuitenkin vain 1-2 päivässä viitenä päivänä viikossa, ihan koska en halunnut tehdä töitä enempää ja halusin keskittyä paremmin asiakkaaseen kerrallaan.

Sillä jokainen voi laskea paljonko kertyy pelkästään työnpuolesta.

Minulla oli myös "bonusohjelmia" asiakkailleni joista tykättiin erityisesti.

Nyt olen kiltti 41 vuotias perheenisä.

• Anonyymi

Lähemmäs 100 ehken tullut naitua
      M 58v

• Anonyymi

Nainen ei hurmaannu mulkusta. Nainen on tunteellinen, mutta toisaalta myös järkiperäinen. Ne on ihan muut asiat, josta nainen kiinnostuu.

• Anonyymi

Ja siksi dickpickin lähettäjät on tyhmiä. Luulevat raukat, että nainen innostuu mulkusta. Näin ei käy, lähettäjä vaan nolaa itsensä. Jos lähettää kiusamielessä, on vieläkin tyhmempi.

• Anonyymi

Juu tiedetään ja se muu asia on raha, se kovasti naisia kiinnostaa. Rahan takia ollaan valmiita jakamaan persettä vaikka kenelle, tuohan nyt on ollut noin jo vuosi tuhansia, ei kai nyt voi olla mikään yllätys.
        Toimintaa on ennen kutsuttu huoraamiseksi ja tekijöitä huoriksi, nykyään järkiavioliitoksi jossa nainen jakaa persettään niin kauan kun miehen rahat riittää.
        Ja sitten mikä on oikeasti isonkalun ja nakin ero on se, että nysälläkin voi kerran päästä tökkimään muttei toista kertaa, isokullisten perään vonkataan uudestaan.
        Pomolleni on rahaa ja kaikkea omaisuutta ihan kiitettävästi. Äijällä on tosi pantava vanhempi ns. hienosto rouva, ei ollut vaikeaa saada rouvan persettä, kun olin kerran tarkoituksella vilauttanut rouvalle melaani.
        Pari vuotta naitiin niin perkeleesti ja vaan sen takia anto persettä, kun halusi että iso kulli paukuttaa.

• Anonyymi

Minä olen siittänyt siittimelläni ainakin kuusi lasta, Hurmaantumisista ei ole tullut kysyttyä, mutta aina on siittimeni kelvannut oikeaan tarkoitukseensa.

• Anonyymi

Asiaäijä. Oliko jokainen siitos vakaa tarkoitus vai luonnollisia sattumuksiakin seassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaäijä. Oliko jokainen siitos vakaa tarkoitus vai luonnollisia sattumuksiakin seassa?

Vakaa tarkoitus oli jokaisella kerralla saada siemensyöksy purkautumaan siittimestäni ja onnistuin jokaisella kerralla. Siemennesteeni lienee hyvin väkevää ts. siittiöpitoista, josta syystä olen varmaakin varmempi siittäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakaa tarkoitus oli jokaisella kerralla saada siemensyöksy purkautumaan siittimestäni ja onnistuin jokaisella kerralla. Siemennesteeni lienee hyvin väkevää ts. siittiöpitoista, josta syystä olen varmaakin varmempi siittäjä.

Täytyy sanoa että suhtaudut siittimeesi asiaan kuuluvalla vakavuudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole siittänyt yhtäkään lasta, hyvä että noin huono geneettinen materiaali ei pääse lisääntymään.

• Valitettavasti ns."hurmaannuin" tyttäreni poikaystävän erittäin kookkaaseen penikseen ja humalapäissäni erehdyin seksiin pojan kanssa.
      Katumus ja jälkiseuraamus tuosta hurmaantumisesta olikin sitten pitkä, katkera ja nöyryyttäväkin.
      Piia

• Anonyymi

Kaikkea se ison kyrvän himo saakin aikaan!

• Anonyymi

Minä hurmaan naisia siittimelläni uimarannoilla, antaen se luiskahtaa Speedojeni lahkeesta esille koko mitaltaan. Hurmaantuneet naiset eivät saa katsettaan irti siittimestäni ja antautuvat käsikähmään keskenään nähdäkseen paremmin siittimeni. Usein siittimeni kiittää mielenkiinnosta ja kohottaa päätään, jopa yläviistoon, mikä saa siihen hurmaantuneet naiset kiljahtelemaan hurmiossaan. Lopuksi hurmaan valitsemani hempukan työntämällä siittimeni hänen aukkoihinsa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22