Tiedoksi naapureille

Anonyymi-ap

Asia ajattelin poitua tästä paska mediasta ilmoitan naapureille varmuudeksi jos joku sattuu lukemaan voi kertoa muillekin
. Tjuo minun sanotaan hullus voitte olla mitä mieltä haluatte kunhan ette kommentoi mitään kyllä.paskaa on tullut niskaa Joulusta asti tai vähän ennen. Asia minua ei tarvitse lähinaapureiden pelätä eikä lähiympärisyön jop vpin kirota ja käyytäyyä epäsosiaalisesti jos ette tykkää mielipiteistäni meillä on ovikello puhutaan kuuntelen en lupaa olla samaa mietä eiåä jäänyt sinun miieltä painamaan. Olen asunut kai yli 10 vuotta täällä. Muistaako kukaan olisin käynyt turhaan soittelemassa kenenkään ovikelloa tai uhkailemassa edes helvetin humalassa en ole käynyt olen ollut omissa olisani. Jos oöen jonkun ovikelloa soittanut minulla on ollut adiallinen syy... olen muistaakseni soittanut kelloa jotain alle 8.kertaa syystä . Aikoinaa tarvitsin yleis avainta sain naapurin mummon ovikelloa oöen tainnut soitta 3.tai 4. Kertaa tuolla joo tässä soitin 1.kerran kellpa syystä tarvitsin apua jumiutuneen oven kanssa jouduin asian takia käymään toisentalon asukkaalta pyytämään apuq kiitos asia hoitui. En ole ikinä uhannut ketään väkivallalla enkä toiminut näin. Turha kuvitella olemattomia yleensä jos näette minut olen matkalla viina kauppaan jos muulloin olen yleensä humalassa ei kai se ole kiellettyä joo voin sanoa meillä tai nyt minä olen melko suvaitsevainen aika pitkällä meillä ei ensi sijaisesti ratkaista asioita väkivalla eikä meillä olöa erityisemmin rasisteja myös en nyt erikoisemmin ole eri sanotaan niinkuin nykyään olla ennakkoluuloisia eriseksuaalisesti suhtautuneisiin en kyllä tunne muita kuin heteroita joo ei muuta voin sanoa olen ihan HETERO .EN NÄISTÄ MUISTA TIEDÄ AINOAT MITÄ TIEDÄN OLEN NÄHNYT TELKKARISTA JOS JOHONKIN SANOTAAN B. RAPPULAISEEN OLE MIKÄ OLET EI KUULU MINULLE, KUN ET ALA TUNTEMSAN LIIAN SUURTA KIINNOSTUSTA MINUUN SITTEN VOI TULLA NYRKISTÄ. VÄKIVALTA HISTORIASTA TULI AIKOINAAN LYÖTYÄ JYVÄSKYLÄN TYÖKLINIKALLA OHJAAJAA JOO KÄVI HYVIN MINUN KANNALTA HEILLÄ OLI VAKUUTUS TULI PAIKKAAN ELIN IKÄINEN PORTTI KIELTO HYVÄ NÄIN OLISI VOINUT KÄYDÄ HELVETIN PAHASTI ONNEKSI OLIN HEITTÄNYT KÄDESTÄ POIS MIKÄ VÄHÄN ENNEN TARKOITAN PUUKON SYYTE OLISI KAI OLLUT TAPPO, TAPON YRITYS TAI TÖRKEÄ PAHOIN PITELY ALENTUNEESTI syyntakeisena se siitä tiedätte olisi ollut vahinko tulos olisi ollut sama häkki tai hullujen huone olin hetkellisesti raivosta srkaisin. Mutta siitä on kauan jos näette puliukon tai jonkun hullun sopii ei haittaa minua . Ei tarvitse olla huoöissaan tai pelätä miettikää miksi vahingoittaisin ketään ,kun en ketään tunne en pyydä anteeksi ei ole syytä. TAI PYYDÄN SULO TÄSSÄ VÄHÄN AIKAA SITTEN OLIN KALJAN OSTOON MENOSSA TAISIN PUHUA ASIOTA EI NE MINULLE KUULU VELKASI YHTEISKUNNALLE ON MAKSETTU. MUTTA MIKÄ ON SINUN TAAKKA SYYLISYYS. EI MINUA HÄIRITSE JOS SINULLA ON USK8NNOLLINEN VAKAUMUS SE ON SINUN ASIA SALLIN SEN VAIKKA ITSE EN USKO JUMALAAN KIITOS ET OLE TYRKYTTÄNYT IKINÄ.MITÄÄ TAI PELASTAA. ESA RANTANEN

5

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäys jos volyymit nousee yli sietokyvyn pirauttakaa ovikelloa sanokqan hiljennetään. Niin sanoin jotain en hqlunnut loukata asia luulen mitä kåvi Suomi miehen perinne juttu en ole kenenkään tuomari enkä syyttjä toiv8n ymmärsit oikein. Esa

• Anonyymi

Taisi jäädä sanomatta käyttän viralistq nimeä jos on asia vituttaa vielåkin olin vähän uhri taitaa nimi olla teillä käskytys jos jotain ei tarvitse sama koskee minua ja poiiisiq jos ette tiedä kyllä.maimaan ääntä mahtuu älkää tehkö itsestänne nauettavia. Sain kertoa sentää voi olla jotain lähti vähän hampaan kollosta . Esa R

• Anonyymi

Kuinka aiot surmata itsesi?

• Anonyymi

Asia selvä

• Anonyymi

Kävisit pisuaarissa , saattaisi patti ohimollasi alentua

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      92
      4040
    2. 61
      3339
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3032
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      66
      2980
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2484
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2306
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2004
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      181
      1995
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      64
      1969
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      93
      1368
    Aihe