Asia ajattelin poitua tästä paska mediasta ilmoitan naapureille varmuudeksi jos joku sattuu lukemaan voi kertoa muillekin
. Tjuo minun sanotaan hullus voitte olla mitä mieltä haluatte kunhan ette kommentoi mitään kyllä.paskaa on tullut niskaa Joulusta asti tai vähän ennen. Asia minua ei tarvitse lähinaapureiden pelätä eikä lähiympärisyön jop vpin kirota ja käyytäyyä epäsosiaalisesti jos ette tykkää mielipiteistäni meillä on ovikello puhutaan kuuntelen en lupaa olla samaa mietä eiåä jäänyt sinun miieltä painamaan. Olen asunut kai yli 10 vuotta täällä. Muistaako kukaan olisin käynyt turhaan soittelemassa kenenkään ovikelloa tai uhkailemassa edes helvetin humalassa en ole käynyt olen ollut omissa olisani. Jos oöen jonkun ovikelloa soittanut minulla on ollut adiallinen syy... olen muistaakseni soittanut kelloa jotain alle 8.kertaa syystä . Aikoinaa tarvitsin yleis avainta sain naapurin mummon ovikelloa oöen tainnut soitta 3.tai 4. Kertaa tuolla joo tässä soitin 1.kerran kellpa syystä tarvitsin apua jumiutuneen oven kanssa jouduin asian takia käymään toisentalon asukkaalta pyytämään apuq kiitos asia hoitui. En ole ikinä uhannut ketään väkivallalla enkä toiminut näin. Turha kuvitella olemattomia yleensä jos näette minut olen matkalla viina kauppaan jos muulloin olen yleensä humalassa ei kai se ole kiellettyä joo voin sanoa meillä tai nyt minä olen melko suvaitsevainen aika pitkällä meillä ei ensi sijaisesti ratkaista asioita väkivalla eikä meillä olöa erityisemmin rasisteja myös en nyt erikoisemmin ole eri sanotaan niinkuin nykyään olla ennakkoluuloisia eriseksuaalisesti suhtautuneisiin en kyllä tunne muita kuin heteroita joo ei muuta voin sanoa olen ihan HETERO .EN NÄISTÄ MUISTA TIEDÄ AINOAT MITÄ TIEDÄN OLEN NÄHNYT TELKKARISTA JOS JOHONKIN SANOTAAN B. RAPPULAISEEN OLE MIKÄ OLET EI KUULU MINULLE, KUN ET ALA TUNTEMSAN LIIAN SUURTA KIINNOSTUSTA MINUUN SITTEN VOI TULLA NYRKISTÄ. VÄKIVALTA HISTORIASTA TULI AIKOINAAN LYÖTYÄ JYVÄSKYLÄN TYÖKLINIKALLA OHJAAJAA JOO KÄVI HYVIN MINUN KANNALTA HEILLÄ OLI VAKUUTUS TULI PAIKKAAN ELIN IKÄINEN PORTTI KIELTO HYVÄ NÄIN OLISI VOINUT KÄYDÄ HELVETIN PAHASTI ONNEKSI OLIN HEITTÄNYT KÄDESTÄ POIS MIKÄ VÄHÄN ENNEN TARKOITAN PUUKON SYYTE OLISI KAI OLLUT TAPPO, TAPON YRITYS TAI TÖRKEÄ PAHOIN PITELY ALENTUNEESTI syyntakeisena se siitä tiedätte olisi ollut vahinko tulos olisi ollut sama häkki tai hullujen huone olin hetkellisesti raivosta srkaisin. Mutta siitä on kauan jos näette puliukon tai jonkun hullun sopii ei haittaa minua . Ei tarvitse olla huoöissaan tai pelätä miettikää miksi vahingoittaisin ketään ,kun en ketään tunne en pyydä anteeksi ei ole syytä. TAI PYYDÄN SULO TÄSSÄ VÄHÄN AIKAA SITTEN OLIN KALJAN OSTOON MENOSSA TAISIN PUHUA ASIOTA EI NE MINULLE KUULU VELKASI YHTEISKUNNALLE ON MAKSETTU. MUTTA MIKÄ ON SINUN TAAKKA SYYLISYYS. EI MINUA HÄIRITSE JOS SINULLA ON USK8NNOLLINEN VAKAUMUS SE ON SINUN ASIA SALLIN SEN VAIKKA ITSE EN USKO JUMALAAN KIITOS ET OLE TYRKYTTÄNYT IKINÄ.MITÄÄ TAI PELASTAA. ESA RANTANEN
Tiedoksi naapureille
21
520
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäys jos volyymit nousee yli sietokyvyn pirauttakaa ovikelloa sanokqan hiljennetään. Niin sanoin jotain en hqlunnut loukata asia luulen mitä kåvi Suomi miehen perinne juttu en ole kenenkään tuomari enkä syyttjä toiv8n ymmärsit oikein. Esa
- Anonyymi
Taisi jäädä sanomatta käyttän viralistq nimeä jos on asia vituttaa vielåkin olin vähän uhri taitaa nimi olla teillä käskytys jos jotain ei tarvitse sama koskee minua ja poiiisiq jos ette tiedä kyllä.maimaan ääntä mahtuu älkää tehkö itsestänne nauettavia. Sain kertoa sentää voi olla jotain lähti vähän hampaan kollosta . Esa R
- Anonyymi
Asia selvä
- Anonyymi
Kävisit pisuaarissa , saattaisi patti ohimollasi alentua
- Anonyymi
Mitä vittua Esalle huutelette? Saattaa tulla päivä kun ootte itse matkassa samoilla eväillä-ei sitten paljoo naurata.Tv .toinen valtionpaskaa haukannut(viinanen aloitti v.1993) "syöttämisen".Ei tarvita kun muutama sekunti ja kaikki on persiillään.
- Anonyymi
Paljon olen elämäni aikana nähnyt työntekoa. Meillä ylopistomaailmassa työ mielletään hieman eri tavalla, kuin siellä maanpinnalla, mutta kaikillahan tekemiseen kuluu aikaa ja siitä saatu korvaus sitten mielekkyyden ohella ratkaisee onko tekeminen miellyttävää.
- Anonyymi
on tullut tehtyäkin.meillä vanhassa kivinavetassa opiskelleille työksi kutsuttiin sitä kun päivän lopulla ei kunnolla kävellä meinannut jaksaa.no ei ollut mielekästä vähääkään-eikä ollut kyseisen hevosenviran valinta ammatiksi oma valinta,sen teki KOULUN REHTORI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on tullut tehtyäkin.meillä vanhassa kivinavetassa opiskelleille työksi kutsuttiin sitä kun päivän lopulla ei kunnolla kävellä meinannut jaksaa.no ei ollut mielekästä vähääkään-eikä ollut kyseisen hevosenviran valinta ammatiksi oma valinta,sen teki KOULUN REHTORI.
Niin, useinhan juuri koulu ja sen rehtorikin karsivat jyvät akanoista. Ammattipedagoki näkee jo varhain kenellä on älyllistä kapasiteettia ja kuka jää rupusakiksi. Yhteiskunnan kannalta se on järkevää valintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, useinhan juuri koulu ja sen rehtorikin karsivat jyvät akanoista. Ammattipedagoki näkee jo varhain kenellä on älyllistä kapasiteettia ja kuka jää rupusakiksi. Yhteiskunnan kannalta se on järkevää valintaa.
vai että petakooki-senhän pitäis tukea sitä tarvitsevaa ihmistä???.Nyt ei tuu edes kelan tukea.se pedagoki pitäs olla sitten vissiin paikalla kun uutta ihmistä laitetaan alulle ja kattoa ettei tuu huonoja arpoja.Rehtorille kiitos,olishan ne ammattikouluun hakupaperit voinut lähettää niille kouluille-ne kaikki 3 kpl eikä vaan sitä minkä parhaakseen katsoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etappi on saavutettu. Älkää menkö tuohon baariin. Valehtelijoiden klubi . Meitä vihataan
- Anonyymi
Parasta onkin että voi SYYTTÄÄ kaikesta jotain toista , se helpottaa .
- Anonyymi
Luhangan mafia jyrää. Johtaja ja baari ovat jo hukkuneet kaikki ennen kuin kukaan on tiennyt mitään. Baarissa sinut ja sukulaisesi haukutaan. Kaikki haukutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luhangan mafia jyrää. Johtaja ja baari ovat jo hukkuneet kaikki ennen kuin kukaan on tiennyt mitään. Baarissa sinut ja sukulaisesi haukutaan. Kaikki haukutaan.
Taikina ,iisisti vaan.
- Anonyymi
Ottakaa yhteyttä verottajaan. Jotain outoa on baarin puolella.
- Anonyymi
Lapissa on tiedetty nämä jo aikaa sitten. Ne haukutaan kaikki ihmiset.
- Anonyymi
Terkku ja kimbo kertoi kaikille. He haukkuvat kaikki.
- Anonyymi
Verottaja on perässä. Ei voi tehdä kuin tappiota. Minä haukun teidät kaikki
- Anonyymi
Me emme valehtele.
- Anonyymi
Nyt katsotaan kuka haukkuu. Onko kellään kokemusta verottajasta. Onkohan metsuri kaikki rehellisiä. Minä ainakin maksoin pimeästi
- Anonyymi
Kannattais kirjottaa oikeeseen ketjuun,kaikki kun ei käsittele Luhankaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait813437Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41434Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41211- 261136
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70832Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es47806Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60754Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t32752Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45749Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4707