Pienissäkin autoissa Toyota on luotettavuustutkimuksen kärjessä. Yaris luotettavin.
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/70fa6775-a34f-451e-843d-556ea7b380ee
Parhaat halvat ja luotettavat pikkuautot listattiin, Yaris ja Aygo kärjessä.
21
270
Vastaukset
- Anonyymi
Vain Tojohörhö voi verrata Yarista Honda Civiciin.
- Anonyymi
Jäi silti kärjestä.
- Anonyymi
Miten Citroen C1 ja Peugeot 107 pärjäsi...
- Anonyymi
Hihihiiii. Mites taka-akseli ja puslat
- Anonyymi
Mites alustan kotelot ja pohjalevy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites alustan kotelot ja pohjalevy.
Mites karvanopat
- Anonyymi
Jos puhutaan luotettavuudesta, niin tässä isosta maailmasta faktaa.
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
Briteissä ajellaan pääosin ruuhkissa pienellä saarella ja muutenkin outo maa autojen suhteen.- Anonyymi
ADACiin ei huijauksen jälkeen luota kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin se ADAC on ruvennut huijaamaan ??
Sehän on tiepalvelufirma joka raportoi kaikki tapaukset.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on tiepalvelufirma joka raportoi kaikki tapaukset..https://automyyntiin.fi/autojen-viat/vw-oljynkulutus/
tämä mm vies skodaudiVWseat tulokset ja tehtaat konkurssiin?
siihen vielä dsg joka myös kestää vain noin 140000km korkeintaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on tiepalvelufirma joka raportoi kaikki tapaukset..On vain kolme luotettavaa tietolähdettä, Toyota Way, Valitut Palat ja Consumer Reports
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ADAC tuollaisessa asiassa huijaisi?
Toyotahan se vasta huijari on, jos vaan muistat 20 vuotta päästöjä ja 30 törmäystestejä jne....
- Anonyymi
Mutta ei turvallisin malli, ameeriikan markkinoille ei ole asiaa.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa nuo halpis bensa kääpiöt?
- Anonyymi
Eikös näitä variksia eri korityyppeinä myydä marginaalimaa Suomessa eniten. Autojen hinnat on kallistuneet sen verran paljon joka suhteessa, että perustaneilla ei ole enää varaa isompiin autoihin. Ennen piti olla farmari corolla vähintään, nyt riittää jarppa, josta siitäkin saa maksella melkein 30 tonnia jos ei karvalakkimallia kattele. Älytöntä touhua ja verotus vaan kiristyyy. Ei mikään ihme, että käytettyjen maahantuointi vaan paisuu ja paisuu koko ajan. Ja uusien kauppa vähenee vuosivuodelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös näitä variksia eri korityyppeinä myydä marginaalimaa Suomessa eniten. Autojen hinnat on kallistuneet sen verran paljon joka suhteessa, että perustaneilla ei ole enää varaa isompiin autoihin. Ennen piti olla farmari corolla vähintään, nyt riittää jarppa, josta siitäkin saa maksella melkein 30 tonnia jos ei karvalakkimallia kattele. Älytöntä touhua ja verotus vaan kiristyyy. Ei mikään ihme, että käytettyjen maahantuointi vaan paisuu ja paisuu koko ajan. Ja uusien kauppa vähenee vuosivuodelta.
Mikä siinäkin on ettei skodia myydä eniten?
- Anonyymi
Kaikissa maailman luotettavuustutkimuksissa Toyotat ovat luotettavimpia.
- Anonyymi
Seinänaapurillani on Toyota Auris, autolla on ikää jo 20 vuotta ja auto on kuin uusi, mutta hän käyttääkin sitä ruostesuojauksessa tarvitessaan. Auton konepellin alla ei ole pölyhiukkastakaan koska hän, vanha mies, siitä pyyhkii pölytkin. Vuosia sitten siihen tuli vikaa kun jarrut hirttivät kiinni ja naapurini poltti sormensa hehkuvissa jarrulevyissä. Nyt naapurini autolla ei ole vieläkään tullut sataatuhatta kilometriä täyteen. Kyllä Toyota kestää!
- Anonyymi
Ps. Minäkin olen jo 67 vuotias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ps. Minäkin olen jo 67 vuotias.
,, ja minä olen vuotta vaille 80 ja Tojota kestää, viime katasatuskin meni moitteita, mittarissa 350 thkm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, ja minä olen vuotta vaille 80 ja Tojota kestää, viime katasatuskin meni moitteita, mittarissa 350 thkm.
Minä olen 81 ja Toyotalla ajettu 351 thkm (mitä lie thkm tarkoittaakaan...)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä21011961- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596363Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1785299- 585000
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514533Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194451- 1193956
- 833462
- 562010