Persut tekivät petoksen, kuten on monta kertaa faktapohjaisesti todettu.
He lupasivat olla kyykyttämättä suomalaisia köyhiä ja duunareita mutta tekevät sen silti. Persujen petoksen tapauksessa on kyse yhdestä suurimmista poliittisista huijauksista mitä meillä koskaan on tehty.
Kansa ei unohda PS:n tekemää petosta, petoksen seurauksena heidän kannatuksensa on romahtanut
14
133
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhaan tapaan kansalle on luvattava leipää ka sirkushuveja.
Vain yksinkertaiset uskoo vaalilupauksiin. - Anonyymi
Yksinkertaisia on liikaa. Sen takia PS on hallituksessa.
- Anonyymi
Yksinkertaisten takia Suomella menee huonosti.
- Anonyymi
Mutta PS:n kannatushan nousee...
- Anonyymi
1,2 %.
- Anonyymi
Yli 13 % seuraavassa kyselyssä...
Tosin muutoksia ei ilmoiteta prosenteissa vaan prosenttiyksiköissä.- Anonyymi
Pienpuolue mikä pienpuolue.
- Anonyymi
Kansan kannatta puida nyrkkiä taskussa koska maataloutta ei ole enää
joten munanvienti Pietariin tökkii
Tottakai kansan kanattaa heittää matut ja sossut mäkeen inisemästä
etuja itselleen veronimennällä
USAn ja Kiinan kuluttajien käytös määrää Suomen talouden ei joku
munanvienti Petroskoihin niin kuin ennen
Asetelma on sikäli pahenemassa että koittaa Nokia-hetki jolloin AI:n odotukset
romahtavat
Ja silloin putoaa myös Kesko Elisa Orion ... (en omista näitä)- Anonyymi
Mutta miksi suursijoittajamme harjoittaa kirjoituksissaan tuollaista tarpeetonta rivivälihyppelyä?
- Anonyymi
PS:n äänestäjät nostivat orjuuttajamme valtaansa.
- Anonyymi
Pahansuopuus on persuilla voimakas piirre.
- Anonyymi
Wahlroos pelasti Marinin miljoonatienistit
eli esti kertomasta, että Marin valehtelee, johon hallitus olisi voinut kaatua
eikä Marin sitten olisi myöhemmin päässyt kansainvälsiin somepiireihin miljonääriksi
– Kun soitin Jussi Pesoselle (UPM:n toimitusjohtaja) kiittääkseni häntä hyvistä julkisista esiintymisistä, kehotin häntä olemaan korjaamatta pääministerin väärinkäsitystä. Viitaten Antti Rinteen (sd) taannoiseen, Postia koskeneen virheellisen tiedon antamisesta liikkeelle lähteneeseen eroon, totesin kuivasti: ”…Eurooppalaisissa demokratioissa elinkeinoelämän ei kuulu kaataa hallituksia.” Jussi oli ehdottomasti samaa mieltä, (Wahlroos) - Anonyymi
Wahlroosin on feikki.
- Anonyymi
Wahlroos on pelle. Entinen kommari ja nyt leikkii Ruotsin kuninkaan
ystävää monogrammit aamutossuissaan. Ei ole mikään oikea mies.
Feikki-pelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611