Nettikeskustelusta

Anonyymi-ap

Täällä jo aiemminkin, ainakin 2004 vuonna jaettua, mutta tämän linkin avaamalla pääsee tutustumaan
asioihin perehtyneen Professorin luento aineistoon nettikeskusteluista ja niihin liittyvistä lainalaisuuksista.

https://jkorpela.fi/internet/netiketti.html

Kopioitua tektiä linkin sisällöstä
" Nettiviestinnän muotoja
nimitys englanniksi * ( -analoginen vastine-)
Web-sivu Web page kirja; lehti; samizdat

keskustelupalsta (Webissä) (Web) forum *(- kapakkakeskustelu; yhdistyksen illanvietto -)

vieraskirja (Webissä) guestbook *vieraskirja

meili (sähköposti) E-mail kirje; puhelin

jakelulista mailing list *( -lehden keskustelupalsta?-)

nyys(s)it, ryhmät Usenet, newsgroups ( -lehden avoin yleisönosasto; seinälehti-)

irkki, (t)sätti IRC, chat *("puhelinneuvottelu")-----
------------------------------------------------------------------------

Kapakkakeskustelut ja yhdistyksen illanvietto ovat anloginen vastine
näille keskustelupalstojen "keskusteluille."
Kultturelli, naturelli, kauravelli, tasoa!

10

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johtoja ja käsi näyn edellä täällä jotain jaettiin, reippaalla otteella, henkilösuojasta viis välitti!

• Anonyymi

Näköjään, heh, näkijä jatkaa näkemystensä näyttöjä.
        Sisäistäisivät ja käyttäytyisivät pulun myös itse nettikettiä noudattaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään, heh, näkijä jatkaa näkemystensä näyttöjä.
        Sisäistäisivät ja käyttäytyisivät pulun myös itse nettikettiä noudattaen.

Aloittaja ei ole näkijä
        Näkijä jakoi näitä muille malliksi, mutta ei juuri näitä joita minä liitin tähän-
        Hänellä oli muita linkkejä, ei Professori Korpelan tätä oppimateriaalia yliopisto opiskelijoille.
        Hän häärii anona, mutta olen rekkaamaton ano.

Vastustan rekkautumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei ole näkijä
        Näkijä jakoi näitä muille malliksi, mutta ei juuri näitä joita minä liitin tähän-
        Hänellä oli muita linkkejä, ei Professori Korpelan tätä oppimateriaalia yliopisto opiskelijoille.

Vastustan rekkautumista.

Pro Sessori Korpela on potkut saanut maisteri eläkeläisenä Espoossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei ole näkijä

Vastustan rekkautumista.

Näkijä on ollut hakkerin "sattuma". Nuoremmat ymmärtävät. mistä on kysymys.
        Vanhoille se on mahdottomuus.

• Anonyymi

Tämän palstan luonteeseen kuuluu ettei tunneta taustoja

Tämä johtuu siitä, että puuhasitte perhekeskeistä työväenluokan elämää ja ajelitte ees taas sutoillanne ja lentolaivoillanne sikajuhliin kreikkaan ja kivaa oli eli viitattu

maisteri Korpela lensi kuin lepäkehäs kun lässysi eikä tehnyt töitään 25 vuotta sitten

https://www.is.fi/digitoday/art-2000001334508.html

on keskiviikkona irtisanottu tehtävistään

• Anonyymi

Niin Mitä?
        Perhana kun en ole ikinä ollut mukana politiikassa enkä ole maisterikaan.

Linkki on netinkäyttöohjeita, ei edes haise politiikalle, eikä työväelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin Mitä?
        Perhana kun en ole ikinä ollut mukana politiikassa enkä ole maisterikaan.

Linkki on netinkäyttöohjeita, ei edes haise politiikalle, eikä työväelle.

Työ väen luokkaunen juhli kuin viimeistä päivää aktiiviaikanaan ja viltut välitti mistään

ja levittää nyt sitten pönttöjä kopioita kun pskaakaan ei tiedä taustoista kun ei tullut opittua mitään sikanaan

Mitä nyt kuukleilee ja vikipedittaa ja luulee pysty vänsä hämää määnsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ väen luokkaunen juhli kuin viimeistä päivää aktiiviaikanaan ja viltut välitti mistään

ja levittää nyt sitten pönttöjä kopioita kun pskaakaan ei tiedä taustoista kun ei tullut opittua mitään sikanaan

Mitä nyt kuukleilee ja vikipedittaa ja luulee pysty vänsä hämää määnsä

Pitääkö täällä yrittää jotain hämäämistä.
        Ei kai kopioituun tekstiin saa itse asioita lisättyä, eikä meillä kaikilla ole taitoa
        mielikuvia totena kertoa.
        Korpela on tehnyt merkittävää työtä tukien ja jakaen erilaista tietoutta kansalle joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.
        Itselleni kaikki uusi tieto on kiva lisä siihen mitä olen oppinut.
        Vaikka moniyrittää täälläkin opettaa, kaikkeen tietoon ei kannata luottaa.
        Eikä kaikkien puheissa ole pätkääkään totta!

• Anonyymi

Aloittaja yrittää sanoa jotain, mut hämäräksi jää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      119
      3949
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3291
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2734
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      84
      2468
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      20
      2430
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      39
      2409
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2367
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2271
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2226
    10. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      28
      2171
    Aihe