Täällä jo aiemminkin, ainakin 2004 vuonna jaettua, mutta tämän linkin avaamalla pääsee tutustumaan
asioihin perehtyneen Professorin luento aineistoon nettikeskusteluista ja niihin liittyvistä lainalaisuuksista.
https://jkorpela.fi/internet/netiketti.html
Kopioitua tektiä linkin sisällöstä
" Nettiviestinnän muotoja
nimitys englanniksi * ( -analoginen vastine-)
Web-sivu Web page kirja; lehti; samizdat
keskustelupalsta (Webissä) (Web) forum *(- kapakkakeskustelu; yhdistyksen illanvietto -)
vieraskirja (Webissä) guestbook *vieraskirja
meili (sähköposti) E-mail kirje; puhelin
jakelulista mailing list *( -lehden keskustelupalsta?-)
nyys(s)it, ryhmät Usenet, newsgroups ( -lehden avoin yleisönosasto; seinälehti-)
irkki, (t)sätti IRC, chat *("puhelinneuvottelu")-----
------------------------------------------------------------------------
Kapakkakeskustelut ja yhdistyksen illanvietto ovat anloginen vastine
näille keskustelupalstojen "keskusteluille."
Kultturelli, naturelli, kauravelli, tasoa!
Nettikeskustelusta
10
204
Vastaukset
- Anonyymi
Johtoja ja käsi näyn edellä täällä jotain jaettiin, reippaalla otteella, henkilösuojasta viis välitti!
- Anonyymi
Näköjään, heh, näkijä jatkaa näkemystensä näyttöjä.
Sisäistäisivät ja käyttäytyisivät pulun myös itse nettikettiä noudattaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään, heh, näkijä jatkaa näkemystensä näyttöjä.
Sisäistäisivät ja käyttäytyisivät pulun myös itse nettikettiä noudattaen.Aloittaja ei ole näkijä
Näkijä jakoi näitä muille malliksi, mutta ei juuri näitä joita minä liitin tähän-
Hänellä oli muita linkkejä, ei Professori Korpelan tätä oppimateriaalia yliopisto opiskelijoille.
Hän häärii anona, mutta olen rekkaamaton ano.
Vastustan rekkautumista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole näkijä
Näkijä jakoi näitä muille malliksi, mutta ei juuri näitä joita minä liitin tähän-
Hänellä oli muita linkkejä, ei Professori Korpelan tätä oppimateriaalia yliopisto opiskelijoille.
Vastustan rekkautumista.Pro Sessori Korpela on potkut saanut maisteri eläkeläisenä Espoossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole näkijä
Vastustan rekkautumista.Näkijä on ollut hakkerin "sattuma". Nuoremmat ymmärtävät. mistä on kysymys.
Vanhoille se on mahdottomuus.
- Anonyymi
Tämän palstan luonteeseen kuuluu ettei tunneta taustoja
Tämä johtuu siitä, että puuhasitte perhekeskeistä työväenluokan elämää ja ajelitte ees taas sutoillanne ja lentolaivoillanne sikajuhliin kreikkaan ja kivaa oli eli viitattu
maisteri Korpela lensi kuin lepäkehäs kun lässysi eikä tehnyt töitään 25 vuotta sitten
https://www.is.fi/digitoday/art-2000001334508.html
on keskiviikkona irtisanottu tehtävistään- Anonyymi
Niin Mitä?
Perhana kun en ole ikinä ollut mukana politiikassa enkä ole maisterikaan.
Linkki on netinkäyttöohjeita, ei edes haise politiikalle, eikä työväelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Mitä?
Perhana kun en ole ikinä ollut mukana politiikassa enkä ole maisterikaan.
Linkki on netinkäyttöohjeita, ei edes haise politiikalle, eikä työväelle.Työ väen luokkaunen juhli kuin viimeistä päivää aktiiviaikanaan ja viltut välitti mistään
ja levittää nyt sitten pönttöjä kopioita kun pskaakaan ei tiedä taustoista kun ei tullut opittua mitään sikanaan
Mitä nyt kuukleilee ja vikipedittaa ja luulee pysty vänsä hämää määnsä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työ väen luokkaunen juhli kuin viimeistä päivää aktiiviaikanaan ja viltut välitti mistään
ja levittää nyt sitten pönttöjä kopioita kun pskaakaan ei tiedä taustoista kun ei tullut opittua mitään sikanaan
Mitä nyt kuukleilee ja vikipedittaa ja luulee pysty vänsä hämää määnsäPitääkö täällä yrittää jotain hämäämistä.
Ei kai kopioituun tekstiin saa itse asioita lisättyä, eikä meillä kaikilla ole taitoa
mielikuvia totena kertoa.
Korpela on tehnyt merkittävää työtä tukien ja jakaen erilaista tietoutta kansalle joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.
Itselleni kaikki uusi tieto on kiva lisä siihen mitä olen oppinut.
Vaikka moniyrittää täälläkin opettaa, kaikkeen tietoon ei kannata luottaa.
Eikä kaikkien puheissa ole pätkääkään totta!
- Anonyymi
Aloittaja yrittää sanoa jotain, mut hämäräksi jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943669Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512562- 1221261
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741120- 46914
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019910- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741