Täällä jo aiemminkin, ainakin 2004 vuonna jaettua, mutta tämän linkin avaamalla pääsee tutustumaan
asioihin perehtyneen Professorin luento aineistoon nettikeskusteluista ja niihin liittyvistä lainalaisuuksista.
https://jkorpela.fi/internet/netiketti.html
Kopioitua tektiä linkin sisällöstä
" Nettiviestinnän muotoja
nimitys englanniksi * ( -analoginen vastine-)
Web-sivu Web page kirja; lehti; samizdat
keskustelupalsta (Webissä) (Web) forum *(- kapakkakeskustelu; yhdistyksen illanvietto -)
vieraskirja (Webissä) guestbook *vieraskirja
meili (sähköposti) E-mail kirje; puhelin
jakelulista mailing list *( -lehden keskustelupalsta?-)
nyys(s)it, ryhmät Usenet, newsgroups ( -lehden avoin yleisönosasto; seinälehti-)
irkki, (t)sätti IRC, chat *("puhelinneuvottelu")-----
------------------------------------------------------------------------
Kapakkakeskustelut ja yhdistyksen illanvietto ovat anloginen vastine
näille keskustelupalstojen "keskusteluille."
Kultturelli, naturelli, kauravelli, tasoa!
Nettikeskustelusta
10
184
Vastaukset
- Anonyymi
Johtoja ja käsi näyn edellä täällä jotain jaettiin, reippaalla otteella, henkilösuojasta viis välitti!
- Anonyymi
Näköjään, heh, näkijä jatkaa näkemystensä näyttöjä.
Sisäistäisivät ja käyttäytyisivät pulun myös itse nettikettiä noudattaen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään, heh, näkijä jatkaa näkemystensä näyttöjä.
Sisäistäisivät ja käyttäytyisivät pulun myös itse nettikettiä noudattaen.Aloittaja ei ole näkijä
Näkijä jakoi näitä muille malliksi, mutta ei juuri näitä joita minä liitin tähän-
Hänellä oli muita linkkejä, ei Professori Korpelan tätä oppimateriaalia yliopisto opiskelijoille.
Hän häärii anona, mutta olen rekkaamaton ano.
Vastustan rekkautumista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole näkijä
Näkijä jakoi näitä muille malliksi, mutta ei juuri näitä joita minä liitin tähän-
Hänellä oli muita linkkejä, ei Professori Korpelan tätä oppimateriaalia yliopisto opiskelijoille.
Vastustan rekkautumista.Pro Sessori Korpela on potkut saanut maisteri eläkeläisenä Espoossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole näkijä
Vastustan rekkautumista.Näkijä on ollut hakkerin "sattuma". Nuoremmat ymmärtävät. mistä on kysymys.
Vanhoille se on mahdottomuus.
- Anonyymi
Tämän palstan luonteeseen kuuluu ettei tunneta taustoja
Tämä johtuu siitä, että puuhasitte perhekeskeistä työväenluokan elämää ja ajelitte ees taas sutoillanne ja lentolaivoillanne sikajuhliin kreikkaan ja kivaa oli eli viitattu
maisteri Korpela lensi kuin lepäkehäs kun lässysi eikä tehnyt töitään 25 vuotta sitten
https://www.is.fi/digitoday/art-2000001334508.html
on keskiviikkona irtisanottu tehtävistään- Anonyymi
Niin Mitä?
Perhana kun en ole ikinä ollut mukana politiikassa enkä ole maisterikaan.
Linkki on netinkäyttöohjeita, ei edes haise politiikalle, eikä työväelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Mitä?
Perhana kun en ole ikinä ollut mukana politiikassa enkä ole maisterikaan.
Linkki on netinkäyttöohjeita, ei edes haise politiikalle, eikä työväelle.Työ väen luokkaunen juhli kuin viimeistä päivää aktiiviaikanaan ja viltut välitti mistään
ja levittää nyt sitten pönttöjä kopioita kun pskaakaan ei tiedä taustoista kun ei tullut opittua mitään sikanaan
Mitä nyt kuukleilee ja vikipedittaa ja luulee pysty vänsä hämää määnsä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työ väen luokkaunen juhli kuin viimeistä päivää aktiiviaikanaan ja viltut välitti mistään
ja levittää nyt sitten pönttöjä kopioita kun pskaakaan ei tiedä taustoista kun ei tullut opittua mitään sikanaan
Mitä nyt kuukleilee ja vikipedittaa ja luulee pysty vänsä hämää määnsäPitääkö täällä yrittää jotain hämäämistä.
Ei kai kopioituun tekstiin saa itse asioita lisättyä, eikä meillä kaikilla ole taitoa
mielikuvia totena kertoa.
Korpela on tehnyt merkittävää työtä tukien ja jakaen erilaista tietoutta kansalle joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.
Itselleni kaikki uusi tieto on kiva lisä siihen mitä olen oppinut.
Vaikka moniyrittää täälläkin opettaa, kaikkeen tietoon ei kannata luottaa.
Eikä kaikkien puheissa ole pätkääkään totta!
- Anonyymi
Aloittaja yrittää sanoa jotain, mut hämäräksi jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535510Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943408Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453299Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762477SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral562354Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751877Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991705Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71096Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal221076- 99936