Nettikeskustelusta

Anonyymi-ap

Täällä jo aiemminkin, ainakin 2004 vuonna jaettua, mutta tämän linkin avaamalla pääsee tutustumaan
asioihin perehtyneen Professorin luento aineistoon nettikeskusteluista ja niihin liittyvistä lainalaisuuksista.

https://jkorpela.fi/internet/netiketti.html

Kopioitua tektiä linkin sisällöstä
" Nettiviestinnän muotoja
nimitys englanniksi * ( -analoginen vastine-)
Web-sivu Web page kirja; lehti; samizdat

keskustelupalsta (Webissä) (Web) forum *(- kapakkakeskustelu; yhdistyksen illanvietto -)

vieraskirja (Webissä) guestbook *vieraskirja

meili (sähköposti) E-mail kirje; puhelin

jakelulista mailing list *( -lehden keskustelupalsta?-)

nyys(s)it, ryhmät Usenet, newsgroups ( -lehden avoin yleisönosasto; seinälehti-)

irkki, (t)sätti IRC, chat *("puhelinneuvottelu")-----
------------------------------------------------------------------------

Kapakkakeskustelut ja yhdistyksen illanvietto ovat anloginen vastine
näille keskustelupalstojen "keskusteluille."
Kultturelli, naturelli, kauravelli, tasoa!

11

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johtoja ja käsi näyn edellä täällä jotain jaettiin, reippaalla otteella, henkilösuojasta viis välitti!

• Anonyymi

Näköjään, heh, näkijä jatkaa näkemystensä näyttöjä.
        Sisäistäisivät ja käyttäytyisivät pulun myös itse nettikettiä noudattaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään, heh, näkijä jatkaa näkemystensä näyttöjä.
        Sisäistäisivät ja käyttäytyisivät pulun myös itse nettikettiä noudattaen.

Aloittaja ei ole näkijä
        Näkijä jakoi näitä muille malliksi, mutta ei juuri näitä joita minä liitin tähän-
        Hänellä oli muita linkkejä, ei Professori Korpelan tätä oppimateriaalia yliopisto opiskelijoille.
        Hän häärii anona, mutta olen rekkaamaton ano.

Vastustan rekkautumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei ole näkijä
        Näkijä jakoi näitä muille malliksi, mutta ei juuri näitä joita minä liitin tähän-
        Hänellä oli muita linkkejä, ei Professori Korpelan tätä oppimateriaalia yliopisto opiskelijoille.

Vastustan rekkautumista.

Pro Sessori Korpela on potkut saanut maisteri eläkeläisenä Espoossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei ole näkijä

Vastustan rekkautumista.

Näkijä on ollut hakkerin "sattuma". Nuoremmat ymmärtävät. mistä on kysymys.
        Vanhoille se on mahdottomuus.

• Anonyymi

Tämän palstan luonteeseen kuuluu ettei tunneta taustoja

Tämä johtuu siitä, että puuhasitte perhekeskeistä työväenluokan elämää ja ajelitte ees taas sutoillanne ja lentolaivoillanne sikajuhliin kreikkaan ja kivaa oli eli viitattu

maisteri Korpela lensi kuin lepäkehäs kun lässysi eikä tehnyt töitään 25 vuotta sitten

https://www.is.fi/digitoday/art-2000001334508.html

on keskiviikkona irtisanottu tehtävistään

• Anonyymi

Niin Mitä?
        Perhana kun en ole ikinä ollut mukana politiikassa enkä ole maisterikaan.

Linkki on netinkäyttöohjeita, ei edes haise politiikalle, eikä työväelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin Mitä?
        Perhana kun en ole ikinä ollut mukana politiikassa enkä ole maisterikaan.

Linkki on netinkäyttöohjeita, ei edes haise politiikalle, eikä työväelle.

Työ väen luokkaunen juhli kuin viimeistä päivää aktiiviaikanaan ja viltut välitti mistään

ja levittää nyt sitten pönttöjä kopioita kun pskaakaan ei tiedä taustoista kun ei tullut opittua mitään sikanaan

Mitä nyt kuukleilee ja vikipedittaa ja luulee pysty vänsä hämää määnsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työ väen luokkaunen juhli kuin viimeistä päivää aktiiviaikanaan ja viltut välitti mistään

ja levittää nyt sitten pönttöjä kopioita kun pskaakaan ei tiedä taustoista kun ei tullut opittua mitään sikanaan

Mitä nyt kuukleilee ja vikipedittaa ja luulee pysty vänsä hämää määnsä

Pitääkö täällä yrittää jotain hämäämistä.
        Ei kai kopioituun tekstiin saa itse asioita lisättyä, eikä meillä kaikilla ole taitoa
        mielikuvia totena kertoa.
        Korpela on tehnyt merkittävää työtä tukien ja jakaen erilaista tietoutta kansalle joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken.
        Itselleni kaikki uusi tieto on kiva lisä siihen mitä olen oppinut.
        Vaikka moniyrittää täälläkin opettaa, kaikkeen tietoon ei kannata luottaa.
        Eikä kaikkien puheissa ole pätkääkään totta!

• Anonyymi

Aloittaja yrittää sanoa jotain, mut hämäräksi jää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5402
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3882
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2057
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1813
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1714
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1650
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1618
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1524
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      39