pattitilanne

avioituja

Paras ystävä vai sisko kaasoksi? Jaa-a. Ehkä haluaisin sen ystävän, mutta sisko pahastuu. Jos taas pyydän siskoa, ystävä ei pahastu, mutta en tiedä miten hyvin siskoni selviäsi kaason roolista. En kaipaa kuormajuhtaa, orjaa tai palvelija, vaan jotakuta, joka pitää minua kädestä ja kaivaa käsilaukustaan dödön, kynsisakset tai meikkipeilin 5 minuuttia ennen vihkimistä =) Mitä jos pyydän siskon kaasoksi, mutta molemmat olisivat henkisenä tukenani tuona päivänä, ystävä sitten ehkä morsiusneidon nimikkeellä?

4

1697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janna

Ota molemmat kaasoiksi. Kaasoja voi olla vaikka kymmenen, ei niiden lukumäärää missään rajata. Itselläni oli kaksi.

• Nimetön

hei.
        parasta kai ottaa molemmat niin ei tarvi päättää kumman heivaa pois.
        itse olen kaasona ensi keväänä ystävälleni ja hänen sisko on kanssa. :=)

• annabelle
        Nimetön kirjoitti:

hei.
        parasta kai ottaa molemmat niin ei tarvi päättää kumman heivaa pois.
        itse olen kaasona ensi keväänä ystävälleni ja hänen sisko on kanssa. :=)

ota vaan molemmat koska jos toinen vaikka tulee kipeeks niin sulle jää vielä yksi jäljelle.

• Eve
        annabelle kirjoitti:

ota vaan molemmat koska jos toinen vaikka tulee kipeeks niin sulle jää vielä yksi jäljelle.

Mulla on tosiaan yksi sisko, yksi läheinen lapsuudenkaveri ja kaksi lukioaikaista opiskelukaveria joista kaikista sitten joskus toivottavasti tulee kaasoja.

Olen tässä häähumussa haaveillut ja suunnitellut kaikille eri "tehtäviä" jotta jokainen tuntisi olevansa mulle tärkeä.

Sisko tietysti alttarille, lapsuudenkaveri saa tukea ja hermoilla mun puolesta hääpäivänä. Toinen lukioaikainen kaveri saa toimia seremoniamestarina (koska on hyvin puhelias ja esiintymistaitoinen) ja toinen soittaa pianolla muutaman biisin. Ja kaikki tietenkin osallistuvat leikkien ym. perinteisten järjestämiseen.

Mielestäni menee varsin tasapuolisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5227
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4076
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2199
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1260
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      990
    Aihe