Paras ystävä vai sisko kaasoksi? Jaa-a. Ehkä haluaisin sen ystävän, mutta sisko pahastuu. Jos taas pyydän siskoa, ystävä ei pahastu, mutta en tiedä miten hyvin siskoni selviäsi kaason roolista. En kaipaa kuormajuhtaa, orjaa tai palvelija, vaan jotakuta, joka pitää minua kädestä ja kaivaa käsilaukustaan dödön, kynsisakset tai meikkipeilin 5 minuuttia ennen vihkimistä =) Mitä jos pyydän siskon kaasoksi, mutta molemmat olisivat henkisenä tukenani tuona päivänä, ystävä sitten ehkä morsiusneidon nimikkeellä?
pattitilanne
4
1720
Vastaukset
- Janna
Ota molemmat kaasoiksi. Kaasoja voi olla vaikka kymmenen, ei niiden lukumäärää missään rajata. Itselläni oli kaksi.
- Nimetön
hei.
parasta kai ottaa molemmat niin ei tarvi päättää kumman heivaa pois.
itse olen kaasona ensi keväänä ystävälleni ja hänen sisko on kanssa. :=) - annabelle
Nimetön kirjoitti:
hei.
parasta kai ottaa molemmat niin ei tarvi päättää kumman heivaa pois.
itse olen kaasona ensi keväänä ystävälleni ja hänen sisko on kanssa. :=)ota vaan molemmat koska jos toinen vaikka tulee kipeeks niin sulle jää vielä yksi jäljelle.
- Eve
annabelle kirjoitti:
ota vaan molemmat koska jos toinen vaikka tulee kipeeks niin sulle jää vielä yksi jäljelle.
Mulla on tosiaan yksi sisko, yksi läheinen lapsuudenkaveri ja kaksi lukioaikaista opiskelukaveria joista kaikista sitten joskus toivottavasti tulee kaasoja.
Olen tässä häähumussa haaveillut ja suunnitellut kaikille eri "tehtäviä" jotta jokainen tuntisi olevansa mulle tärkeä.
Sisko tietysti alttarille, lapsuudenkaveri saa tukea ja hermoilla mun puolesta hääpäivänä. Toinen lukioaikainen kaveri saa toimia seremoniamestarina (koska on hyvin puhelias ja esiintymistaitoinen) ja toinen soittaa pianolla muutaman biisin. Ja kaikki tietenkin osallistuvat leikkien ym. perinteisten järjestämiseen.
Mielestäni menee varsin tasapuolisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1604723Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville744521Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.143616Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1363222- 1922938
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa401855- 741604
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621535Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211311IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih191222