Paras ystävä vai sisko kaasoksi? Jaa-a. Ehkä haluaisin sen ystävän, mutta sisko pahastuu. Jos taas pyydän siskoa, ystävä ei pahastu, mutta en tiedä miten hyvin siskoni selviäsi kaason roolista. En kaipaa kuormajuhtaa, orjaa tai palvelija, vaan jotakuta, joka pitää minua kädestä ja kaivaa käsilaukustaan dödön, kynsisakset tai meikkipeilin 5 minuuttia ennen vihkimistä =) Mitä jos pyydän siskon kaasoksi, mutta molemmat olisivat henkisenä tukenani tuona päivänä, ystävä sitten ehkä morsiusneidon nimikkeellä?
pattitilanne
4
1708
Vastaukset
- Janna
Ota molemmat kaasoiksi. Kaasoja voi olla vaikka kymmenen, ei niiden lukumäärää missään rajata. Itselläni oli kaksi.
- Nimetön
hei.
parasta kai ottaa molemmat niin ei tarvi päättää kumman heivaa pois.
itse olen kaasona ensi keväänä ystävälleni ja hänen sisko on kanssa. :=) - annabelle
Nimetön kirjoitti:
hei.
parasta kai ottaa molemmat niin ei tarvi päättää kumman heivaa pois.
itse olen kaasona ensi keväänä ystävälleni ja hänen sisko on kanssa. :=)ota vaan molemmat koska jos toinen vaikka tulee kipeeks niin sulle jää vielä yksi jäljelle.
- Eve
annabelle kirjoitti:
ota vaan molemmat koska jos toinen vaikka tulee kipeeks niin sulle jää vielä yksi jäljelle.
Mulla on tosiaan yksi sisko, yksi läheinen lapsuudenkaveri ja kaksi lukioaikaista opiskelukaveria joista kaikista sitten joskus toivottavasti tulee kaasoja.
Olen tässä häähumussa haaveillut ja suunnitellut kaikille eri "tehtäviä" jotta jokainen tuntisi olevansa mulle tärkeä.
Sisko tietysti alttarille, lapsuudenkaveri saa tukea ja hermoilla mun puolesta hääpäivänä. Toinen lukioaikainen kaveri saa toimia seremoniamestarina (koska on hyvin puhelias ja esiintymistaitoinen) ja toinen soittaa pianolla muutaman biisin. Ja kaikki tietenkin osallistuvat leikkien ym. perinteisten järjestämiseen.
Mielestäni menee varsin tasapuolisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5168808Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1556086Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3555122Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664729Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984321Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664033SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843902- 911828
- 1031384
- 47949