Vainoaminen on vaiettu asia kuten myös seksuaalinen ahdistelu.
Onko teitä vainottu tai ahdisteltu seksuaalisesti työpaikalla
7
428
Vastaukset
- Anonyymi
On. Kovin peppu keinui ja lopulta se piti sitten viettää yötauot samassa hytissä.
En kokenut ongelmaksi, aika makea likka ja kivasti meni ajatukset yksiin.
Joku pappa ois voinu häiriintyä, ainaki mitä kommenteja sai kuulla.
Mua se seksuaalinen ahdistelu ei haitannut, vaikka se olikin paikoitellen kiihottavaa ja sen piilottaminen oli hankalaa- Anonyymi
Aloittajan kirjoituksen perusteella voin sanoa suoraan ,että omasta mielestäni olen suht koht asiallisen näköinen pojan koltiainen ja todella mieleltäni todella kiltti ihminen koko elämäni, mutta en ole koskaan kokenut tällaista seksuaalista häirintää pitkällä 40 vuotta kestäneellä uralla mistä aloittaja kirjoitti.Kyllä se harmittaa kun ei osuse "oikea" nainen kohdalle.
- Anonyymi
Pieni vinkki unohda v8 ja että olet rekkamies kun tapaat naisen.
Ei niitä kiinnosta varsinkaan jos he ovat itse alalla- Anonyymi
Niin kun kuljetusalasta on kysymys, niin kaikki naispuoliset kuskit on niin äijiä,että
he tievät arvonsa ja tuovat sen myöskin hyvin esille terminaaleissa kuin kahvipöydissä.
Pahimpia ovat tällaiset naiset jotka suuttuvat mielettömästi, kun haluat auttaa tilanteessa kun homma menee pieleen. Olen maalaispoika syntyjään , en tiedä , onko nämä kaikki sellaisia telaketju Lebsoja vai mitä? ystävälliset naiset kuljetusalalla ovat harvinaisia. niin tämä on sitä tasa-arvoa ihmisten välillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun kuljetusalasta on kysymys, niin kaikki naispuoliset kuskit on niin äijiä,että
he tievät arvonsa ja tuovat sen myöskin hyvin esille terminaaleissa kuin kahvipöydissä.
Pahimpia ovat tällaiset naiset jotka suuttuvat mielettömästi, kun haluat auttaa tilanteessa kun homma menee pieleen. Olen maalaispoika syntyjään , en tiedä , onko nämä kaikki sellaisia telaketju Lebsoja vai mitä? ystävälliset naiset kuljetusalalla ovat harvinaisia. niin tämä on sitä tasa-arvoa ihmisten välillä.No niii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahimpia ovat tällaiset naiset jotka suuttuvat mielettömästi, kun haluat auttaa tilanteessa kun homma menee pieleen. Olen maalaispoika syntyjään , en tiedä , onko nämä kaikki sellaisia telaketju Lebsoja vai mitä? ystävälliset naiset kuljetusalalla ovat harvinaisia. niin tämä on sitä tasa-arvoa ihmisten välillä.Varmasti kuljetusalalla on töissä monenlaisia naisia ystävällisiä ja vähemmän ystävällisiä. Olen kohdannut terminaaleissa toimiston tiskillä myös todella vihamielisiä naisia, he eivät osaa esittää asioita rauhallisesti vaan huutavat omat mielipiteensä. Lisäksi olen kohdannut terminaalien pihalla naisia jotka ovat räjähtämispisteessä jos heidän saapuessa jokin auto estää peruuttamisen lastauslaituriin ja se viha on todellista, huutamista ,vaikka vastapuoli olisi heti valmis siirtämään oman auton pois tieltä. Ei nämä asiat niin yksinkertaisia ,että miehet ovat sikoja ja alalla olevat naiset joutuvat kärsimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti kuljetusalalla on töissä monenlaisia naisia ystävällisiä ja vähemmän ystävällisiä. Olen kohdannut terminaaleissa toimiston tiskillä myös todella vihamielisiä naisia, he eivät osaa esittää asioita rauhallisesti vaan huutavat omat mielipiteensä. Lisäksi olen kohdannut terminaalien pihalla naisia jotka ovat räjähtämispisteessä jos heidän saapuessa jokin auto estää peruuttamisen lastauslaituriin ja se viha on todellista, huutamista ,vaikka vastapuoli olisi heti valmis siirtämään oman auton pois tieltä. Ei nämä asiat niin yksinkertaisia ,että miehet ovat sikoja ja alalla olevat naiset joutuvat kärsimään.
Varmasti 90 % kuljettajista niin miehistä kuin naisista ovat täysin neutraaleja mitä käyttäymiseen tulee terminaalien pihoilla . Olen itse kohdannut vuosien varrella muutamia naisia jotka asettavat itsensä ylemmälle tasolle jos kaikki asiat eivät suju heidän haluammalla tavoilla , niin se tulee selväksi niin toimistossa kuin lastauslaiturilla. Näin miehenä pidän tällaista käyttätymistä täysin asiattomana. Mutta näillä mennään.En lähde huutokisaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1013112- 262634
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv722392Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m492355Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta302056- 871863
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71749Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä251558Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 91327