Penis gallup

Anonyymi-ap

Oon aina miettinyt että miten kaikissa mittauksissa yms keskiverto on sitä jotain 13-14cm luokkaa kun tälleen 15-vuotiaana mulla on 16cm ja kaikilla kenen oon nähny nii on ollu ainaki yli ton 14cm. Toki minulla on aika pieni otanta ja varmaan vaikuttaa myös se että ne joilla olisi pienemmät eivät uskaltaisi/halusi että muut näkevät sitä (?), voisko nyt kaikki vastata selkeästi näihin kahteen kysymykseen:
1. Ikä (13-18)
2. Peniksen koko (senttimetreinä)

Tässä esimkerrki
1. 15
2. 16cm

28

922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1.14
      2.16cm

• Anonyymi

Suurin osa valehtelee mittansa.
      Näiden mittojen mukaan mitä "ilmoitellaan" suomi 24:ssä olisi keskimitta reilusti yli 17cm.

• Anonyymi

Jopa 12v lähtien pojilla on yli 16cm ja 10v pojilla 12-13cm.

• Anonyymi

Jeb toi vaihtelee. Ite oon 19 mut mun kaverin pikkubroidi on 14 ja sil selkeesti isompi kun itelläni. Näin kun sillä otti eteen mökillä kesällä ja sil oli takuulla about 15-16cm vs itellä n.13cm. Joillakin nyt vaan on isompia jo nuorena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeb toi vaihtelee. Ite oon 19 mut mun kaverin pikkubroidi on 14 ja sil selkeesti isompi kun itelläni. Näin kun sillä otti eteen mökillä kesällä ja sil oli takuulla about 15-16cm vs itellä n.13cm. Joillakin nyt vaan on isompia jo nuorena.

Jos pojilla olisi niitä yli 15cm mittoja niin varmasti se "jo valahdeltu" keskimittakin olisi reilut 15cm, mutta kun ei edes sekään ole kuin n. 14cm ja kuka uskoo että siinä ei valehdella.
        On tietysti niitä isojakin mutta ei siinä määrin mitä täällä kerrotaan. Jos otetaan 1000 jätkää ja kaikki kertoo "oman mittansa" niin saadaan keskiarvoksi yli 15cm. Jos heiltä mitataan saadaan keskiarvoksi paljon alle 15cm.
        Eikö ole kovinkaan miehekästä kehua isolla ja tosi toimiin kun joutuu niin onkin just 10cm.
        Tavallinen rööki aski on noin 85mm ja Marlboro on 84mm ja sitten on myös 100mm.
        Grillimakkarat ovat n. 13-14cm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pojilla olisi niitä yli 15cm mittoja niin varmasti se "jo valahdeltu" keskimittakin olisi reilut 15cm, mutta kun ei edes sekään ole kuin n. 14cm ja kuka uskoo että siinä ei valehdella.
        On tietysti niitä isojakin mutta ei siinä määrin mitä täällä kerrotaan. Jos otetaan 1000 jätkää ja kaikki kertoo "oman mittansa" niin saadaan keskiarvoksi yli 15cm. Jos heiltä mitataan saadaan keskiarvoksi paljon alle 15cm.
        Eikö ole kovinkaan miehekästä kehua isolla ja tosi toimiin kun joutuu niin onkin just 10cm.
        Tavallinen rööki aski on noin 85mm ja Marlboro on 84mm ja sitten on myös 100mm.
        Grillimakkarat ovat n. 13-14cm

Joo totta. Mut pontti itel oli se että joillakin oikeesti on isoja ihan valehtelematta. Osa tietty aina liiottelee...

• Anonyymi

Jos uimahallissa on koululaisten uintipäivä ja on niitä ISOKULLISIA 12v ylöspäin poikia, niin on suihkuissa ja saunassa prinssinakkien esittelypäivä, harvinen näky on aitonakki kokokin. Stondiksia kyllä näkyy mutta ei yli 10cm.
      Varmaan tällaisten pojujen tyttökokemuksen tulevat loppumaan lyhyeen, koska koko alakoulun ja alun yläkoulun ajan pojut ovat kehuneet mahtavaa yli 15cm kaluunsa ja kun se paljastuu tytöille he juoksevat karkuun pientä prinssinakkia.
      Olen 15v ja minun kalu ei ole kuin just 12cm ja olen useamman vuoden harrastanut uintia ja olen nähnyt useita kaluja.
      Eikö teitä pojat yhtään nolota kun valehtelette kalun koon, kun se lopulta paljastuu kuintenkin.

• Anonyymi

Koulussani on reipas tyttö 15v joka kyllästyi jätkien kehumisesta isoilla kaluilla ja sanoi että kaikki jolla on yli 15cm saa panna, ei löytynyt yhtään, jolloin pääsisi 14cm kalulla panemaan, löyty yksi kaveri ja se sai panna. Tyttö totesi ettei koko koulussa ole yhtään 15cm kalua tai sitten ne kaikki pojat on homoja, loppu kavereiden kehut yli 15cm kaluista.
      Tytöt joilla oli poikaystävä sanoivat ettei heilläkään ole yli 15cm.

• Anonyymi

Minulla on kovana 23 senttiä..ja todisteet siitä..,

• Anonyymi

17
      14cm

• Anonyymi

Tämän keskustelun keskimitta on 17,25cm

• Anonyymi

Penistän keskikoko on tutkitusti kasvussa. Vaikka koko väestön keskikoko oliskin sen 14cm niin nuorten keskimitta voi hyvin olla joku 15-16cm

• Anonyymi

Olen seiskalla ja löystä stondikseen minun luokan jokaisella pojalla pitäisi kasvaa 5-10cm kalu ollakseen 15-16cm.
        Minun on kasvaa stondiksessa 5cm ja on 13cm.
        Jotenki tuntuu uskomattomalta se keskimitta 15-16cm, miten pystytään sanomaan luotettavasti keskimitta kun lähes kaikki valehtelevat mittansa.

• Anonyymi

Toi on ihan totta. Todennettu fakta on että murrosikä on aikaistunut ja samalla penisten keskimääräinen koko. Ilmeisesti parantunut ravinto yms. vaikuttaa asiaan. Uimahallissa käydessä selkeästi huomannut että nuoremmilla on levossa keskimäärin pidempiä ja kookkaampia kuin esim. keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla. Mut evoluutio on vaan hyvä asia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on ihan totta. Todennettu fakta on että murrosikä on aikaistunut ja samalla penisten keskimääräinen koko. Ilmeisesti parantunut ravinto yms. vaikuttaa asiaan. Uimahallissa käydessä selkeästi huomannut että nuoremmilla on levossa keskimäärin pidempiä ja kookkaampia kuin esim. keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla. Mut evoluutio on vaan hyvä asia!

En ole samaa mieltä, eilen olin uimahallissa kun sinne tuli 6-7 luokan poikia uimaan, niin suurimmalla osalla oli 6-7cm karvaton pippeli.

• Anonyymi

Onkohan pojilla oikea mittaustekniikka hallussa?

Lääketieteellisesti mittaus tehdään (löysänä tai erektiossa) peniksen selkäpuolelta häpyluun tyvestä terskan kärkeen ja esinahka vedetään terskan taakse ennen mittausta (jos siis ei ole ympärileikattu).

• Anonyymi

Kaikkihan tuon tajuaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan tuon tajuaa.

Ei tajua. Sen takia mitataan miten sattuu.

• Anonyymi

Ohhoh😭, mul on sitte pieni😭😭😭😭😭😭
      3 CM!!!!!!!!!!!😭😭😭😭😭😭😭 JOO MÄ KUOLENQ

• Anonyymi

18v
      13cm

• Anonyymi

Yleensä kaikki pojat ja äiät suurentelee kalunsa kokoa,en tiedä miksi hävettää kai kun pieni vaikka ei tarvis,tee testi wc paperi rulla jos ei mahdu sisään on kyllä ok mitassa

• Anonyymi

Hyvin mahtuu sisään ja ei tule edes näkyviin, olen 14v, pallit ei kyllä mahdu samalla sisään! Onko mun ok sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin mahtuu sisään ja ei tule edes näkyviin, olen 14v, pallit ei kyllä mahdu samalla sisään! Onko mun ok sitten?

Ihan hyvä sulla on ja kasvaakin vielä!

• Anonyymi

13
      18cm

• Anonyymi

14v
      15-16cm kovana

• Anonyymi

Sul jo ihan kivan kokonen!

• Anonyymi

Olen 13v ja kohta 14v ja kalu kovana 9cm ei karvoja olenko jäännyt jälkeen kalun kasvussa, spermaa tulee se aika litkua on. miten voisin auttaa sitä että olisi isompi kalu?

• Anonyymi

Urheilu auttaa kehityksessä sit kandee syödä monipuolisesti. Esim. sinkki auttaa spermantuotannossa. Sä ehkä kehityt hieman myöhemmin mikä normaalia. Jos vuoden päästä on sama tilanne eikä kalun kasvussa ja sperman koostumuksessa ole tapahtunut muutosta kannattaa jutella vaikka koulun terveydenhoitajalle joka osaa kertoa täytyykö antaa ns. testosteroini boostia joka sit nopeuttaa murrosikää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      148
      11357
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8092
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5864
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      160
      4543
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      9
      4444
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      31
      4312
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      83
      4179
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3467
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80