Penis gallup

Anonyymi-ap

Oon aina miettinyt että miten kaikissa mittauksissa yms keskiverto on sitä jotain 13-14cm luokkaa kun tälleen 15-vuotiaana mulla on 16cm ja kaikilla kenen oon nähny nii on ollu ainaki yli ton 14cm. Toki minulla on aika pieni otanta ja varmaan vaikuttaa myös se että ne joilla olisi pienemmät eivät uskaltaisi/halusi että muut näkevät sitä (?), voisko nyt kaikki vastata selkeästi näihin kahteen kysymykseen:
1. Ikä (13-18)
2. Peniksen koko (senttimetreinä)

Tässä esimkerrki
1. 15
2. 16cm

4

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

1.14
      2.16cm

• Anonyymi
      UUSI

Suurin osa valehtelee mittansa.
      Näiden mittojen mukaan mitä "ilmoitellaan" suomi 24:ssä olisi keskimitta reilusti yli 17cm.

• Anonyymi
      UUSI

Jopa 12v lähtien pojilla on yli 16cm ja 10v pojilla 12-13cm.

• Anonyymi
      UUSI

Jos uimahallissa on koululaisten uintipäivä ja on niitä ISOKULLISIA 12v ylöspäin poikia, niin on suihkuissa ja saunassa prinssinakkien esittelypäivä, harvinen näky on aitonakki kokokin. Stondiksia kyllä näkyy mutta ei yli 10cm.
      Varmaan tällaisten pojujen tyttökokemuksen tulevat loppumaan lyhyeen, koska koko alakoulun ja alun yläkoulun ajan pojut ovat kehuneet mahtavaa yli 15cm kaluunsa ja kun se paljastuu tytöille he juoksevat karkuun pientä prinssinakkia.
      Olen 15v ja minun kalu ei ole kuin just 12cm ja olen useamman vuoden harrastanut uintia ja olen nähnyt useita kaluja.
      Eikö teitä pojat yhtään nolota kun valehtelette kalun koon, kun se lopulta paljastuu kuintenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      137
      3850
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      324
      2745
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2210
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      44
      2048
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      14
      1793
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1535
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      140
      1290
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1222
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      90
      1043
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      54
      1011
    Aihe