Olen 37 v. aviovaimo, pieni kokoinen ja hoikka. Mieheni kanssa olemme harrastaneet pikaseksiä vieraiden kanssa, tai siis minä olen pannut ja mieheni on ollut katsomossa.
Viimeksi bongasimme nuoren kundin linja-autopysäkillä. Mieheni ajoi pysäkille ja kysyi kaverilta, paljonko hän haluaisi, jos suotuisi panemaan minua.
Poika katseli ihmeissään ja sanoi että ei tiedä oikein. No nousin autosta ja esittelin parastani nostamalla hamettani. No ei siellä hameen alla housuja ollut.
Sanoin pojalle, että tule tänne ja osoitin bussipysäkin taustaa. Työnsin itseni kaveria vasten ja tunsin jäykän hänen housuissaan. Napit auki ja kalu käteen ja saman tien sisääni.
Hetken huumaa ja kaikki oli ohitse. Mies sanoi, että aika hyvä, kaksi minuuttia, ei nyt ihan ennätykseni, mutta kymmenen nopeimman joukossa.
Pikaseksiä bussipysäkillä
Anonyymi-ap
0
1025
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 605105
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544592Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224539Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2971763- 911432
- 821409
- 2281328
- 3151039
- 199950
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50850