Lapsi on nyt 10v.
Erosta isän kanssa 8 vuotta.
Lapsi on käynyt sopimuksen mukaan joka toinen viikonloppu isän luona, joka etävanhempi.
Viimeiset 2 vuotta olen tasaisesti kuunnellut lapsen murehtimista, kuinka ei halua isälleen mennä. Tästä lapsi on jutellut koulun kuraattorille joka vain toteaa lapsen traumaattisiin kertomuksiin isän luota sanomalla "onpa surullista".
Lasuja on tehty isästä ja perheoikeudelliset palvelut on koluttu läpi ja keskusteltu kaikki osapuolet läsnä ja tuotu ongelmakohdat isän tietoon ja haettu ratkaisuja mutta mikään ei muutu.
Lapsi vaikeroi usein että eikö kukaan voi auttaa.
Jos sanon isälle, että lapsi ei tule sovitun mukaan, hän uhkaa viedä tapaamis sopimuksen täytäntöönpanoon enkä halua että lapsi joutuisi yhtään enempää vasten tahtoaan isälleen menemään.
Tiedän että 12v saa päättää tapaamisesta itse mutta 2v odotus ei lohduta. Aika neuvoton olo alkaa olla
Lapsi ei halua mennä isälleen
Anonyymi-ap
2
224
Vastaukset
- Anonyymi
Odotat kaksi vuotta, muuta ei voi.
- Anonyymi
Mitä isän luona on tapahtunut?? Lasta pitää kuunnella vaikka on vasta 10v. Tekee pahaa kirjoittaa tämä: Viljaerikaa ei saa taoahtua!!! Sossutantat vastuuseen tulevasta murhasta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901