Lapsi on nyt 10v.
Erosta isän kanssa 8 vuotta.
Lapsi on käynyt sopimuksen mukaan joka toinen viikonloppu isän luona, joka etävanhempi.
Viimeiset 2 vuotta olen tasaisesti kuunnellut lapsen murehtimista, kuinka ei halua isälleen mennä. Tästä lapsi on jutellut koulun kuraattorille joka vain toteaa lapsen traumaattisiin kertomuksiin isän luota sanomalla "onpa surullista".
Lasuja on tehty isästä ja perheoikeudelliset palvelut on koluttu läpi ja keskusteltu kaikki osapuolet läsnä ja tuotu ongelmakohdat isän tietoon ja haettu ratkaisuja mutta mikään ei muutu.
Lapsi vaikeroi usein että eikö kukaan voi auttaa.
Jos sanon isälle, että lapsi ei tule sovitun mukaan, hän uhkaa viedä tapaamis sopimuksen täytäntöönpanoon enkä halua että lapsi joutuisi yhtään enempää vasten tahtoaan isälleen menemään.
Tiedän että 12v saa päättää tapaamisesta itse mutta 2v odotus ei lohduta. Aika neuvoton olo alkaa olla
Lapsi ei halua mennä isälleen
Anonyymi-ap
3
488
Vastaukset 3
- Anonyymi
Odotat kaksi vuotta, muuta ei voi.
- Anonyymi
Mitä isän luona on tapahtunut?? Lasta pitää kuunnella vaikka on vasta 10v. Tekee pahaa kirjoittaa tämä: Viljaerikaa ei saa taoahtua!!! Sossutantat vastuuseen tulevasta murhasta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497