Lapsi on nyt 10v.
Erosta isän kanssa 8 vuotta.
Lapsi on käynyt sopimuksen mukaan joka toinen viikonloppu isän luona, joka etävanhempi.
Viimeiset 2 vuotta olen tasaisesti kuunnellut lapsen murehtimista, kuinka ei halua isälleen mennä. Tästä lapsi on jutellut koulun kuraattorille joka vain toteaa lapsen traumaattisiin kertomuksiin isän luota sanomalla "onpa surullista".
Lasuja on tehty isästä ja perheoikeudelliset palvelut on koluttu läpi ja keskusteltu kaikki osapuolet läsnä ja tuotu ongelmakohdat isän tietoon ja haettu ratkaisuja mutta mikään ei muutu.
Lapsi vaikeroi usein että eikö kukaan voi auttaa.
Jos sanon isälle, että lapsi ei tule sovitun mukaan, hän uhkaa viedä tapaamis sopimuksen täytäntöönpanoon enkä halua että lapsi joutuisi yhtään enempää vasten tahtoaan isälleen menemään.
Tiedän että 12v saa päättää tapaamisesta itse mutta 2v odotus ei lohduta. Aika neuvoton olo alkaa olla
Lapsi ei halua mennä isälleen
Anonyymi-ap
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait803422Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41314Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani41091- 261076
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68810Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es44772Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60744Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45739Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29693Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4677