Mä lupasin mun miehelle suostua kimppaan yhden kerran

Anonyymi-ap

Mutta, en minkään törkyporukan kanssa ja mua puolta nuoremmat mieluummin. Mä olen 39 v. Ja mies saisi huolehtia kaiken alustavan jutun, mä en siihen sekaantuisi. Kuten etsiä sessioon sopivan porukan ja viedä mut kanpaajalle, sekä ostaa muun tarvittavan rekvisiitan.

Ja niinhän siinä sitten kävi, että partnerihaku oli käynnissä alta aikayksikön. Seksikaupassa oli käyty vaateostoksilla, jotka olivat ei sopivat. Menimme yhdessä ihan oikeaan naisten alusvaatekauppaan ja sieltä löytyi. Korkkarit kenkäkaupasta ja liukkarit seksikaupasta.

Mies valitsi minulle nejästä ilmoittautuneesa kaksi. Minulla oli hiukan eri käsitys noista kumppaneista, joten otimme kaikki. Kokeilin noita seksikkäitä vaatteita ja opettelin kävelemään korkkareilla. Ja kyllä, missin mittainen en ole, vain 158 cm ja 48 kg. Eikä tissitkään olleet kuin B-kokoa, mutta nätit ja pystyssä. Ja takapuoli, no pieni ja sievä.

H- hetki koitti ja pukeuduin noihin alusvaatteisiin, laitoin farkut ja villapaidan päälle. Varaamamme vuokramökki oli siisti ja kallis. Muissa mökeissä ei ollut ketään, ei ainakaan valoja missään. Nuorisokulkuneuvo, viiden hengen japsi tuprutteli lumen läpi mökin pihaan ja pysähtyi aivan oven eteen.

Katselin neljää hahmoa tammikuisessa hämärässä. Sitten oveen kolkutettiin. Mies meni avaamaan ja sanoi käykää sisään, vaikka ei seisokkaan. Johon joku kundeista ilmoitti, että ei me turhaan seisoteta, ainakaan näin pakkasessa.

Pojat istuutuivat sohvalle, kuin orrelle ainakin. Minun mielestäni ihan perus jätkiä, nuoria tosin, mutta niinhän olin miehelleni ehdottanut. Pojat menivät kuka suihkuun ja joku ihan saunaan asti. Minä riisuin farkut ja villapaidan ja katselin itseäni peilistä. Jos vaatteet tekevät miehen, niin kyllä ne tekevät myös naisen. Puolen kupin rintsikat jättivät nännit näkyviin ja ohuen ohuet pikkarit paljastivat kiitoradan.

Alusvaateiden värivalinta oli söpö, vaaleansinisellä pohjalla tummansinistä pitsiä. Sukat samaa sävyä ja kengät laivaston siniset. Mies ojensi liukkaria, ja laitoin sitä hiukan, koska se tuoksui hyvälle. Muutenkin luisto olisi kyllä ollut hyvä. Kaiken varalta sipaisin vielä kakkoseen liukastetta, vaikka olin päättänyt kieltäytyä anaaliseksistä.

Menin leveälle vuoteelle istumaan. Mies kertasi vielä säännöt, naisen ei on ehdoton ei ja törkyilijät hän heittää ulos hankeen. Sitten hän otti neljä paperinpalaa ja laittoi ne kuppiin. Minä sai olla onnettarena. Numero 1. tuli pitkähiuksiselle käkkäräpäälle ja muut sitten olisivat numerojärjestyksessä.

Eka meni kuin elokuvissa, paitsi, että en saanut orgasmia, no en sitä odottanutkaan. Toinen kokelas sähelsi niin, että sperma lensi ensin päälleni ja vasta sen jälkeen hän sai kalun sisääni. Kolmas otti pidemmän kaavan mukaan, suuteli nännejäni ja kaulaani. Ja se oli sitten se iso O.

Viimeisenä oli pieni ja hento poikanen. Ja pieni oli kalukin. Hän kyllä huomautti, että hänellä on mikropenis. Ei kyllä tuntunut missään. Sitten hän meni nuolemaan minun spermaista pilluani, siis vauts. tuntui hyvältä. Nousin kontalleni ja otin tuosta mikrosta kiinni ja ohjasin sen suoraan kakkoseen. Se lurpsahti sinne ja poika työnteli onnensa huumassa. Ja sinne roiskahti.

Haluuks joku vielä, kysyi mieheni. Mutta hiljaista oli. Auto kävi ulkona ja mieheni kysyi tuosta. No Pena on kuskina ja se jäi autoon. Mieheni kävi hakemassa tuon jäämiehen näköisen tapauksen sisälle. Kuski katseli ympärilleen ja mieheni kysyi, kelpaisiko seksi, kun ei tässä nyt muuta keksi.

Oli tuo kaveri jäässä ihan oikeasti. Pyysin hänet sängylle ja riisuin. Kalu ja pallit olivat aivan kylmät. Menin pojan päälle ja hieroin vartalolla. Kuskin pikkuveitikkakin heräsi horroksesta. Ohjasin sen sisääni, tuntui vieläkin kylmältä. Vartin mittaisen lämmittelyn jälkeen huomasin, miten iso kuskilla oli, siis ihan ylivoimaisesti tämän jengin suurin. Pitkä ja paksu, pohjasi heti ja jäi vielä vartta näkyviinkin. Oli erikoinen kokemus, ja siinä sitten oli se melkein kolmas orgasmi.

1

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä tartisit setä miestä 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      255
      5801
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      94
      3529
    3. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      137
      3451
    4. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      42
      3083
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      84
      3013
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      95
      2813
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      17
      2460
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      111
      2391
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      179
      1993
    10. Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä

Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn
      Haapavesi
      10
      1525
    Aihe