Maratonin juokseminen työttömänä

Anonyymi-ap

Kuinka kovaa pitkäaikaistyötön saa juosta maratonin?

Kun tubettajat voi menettää työttömyyskorvauksen, jos siihen käyttää liikaa aikaa, riippumatta tienaako siinä.

Niin, jos maratonin juoksee vaikkapa alle 3h, niin se vaatii jo aikaa kovaa panostusta kaikkien oheistreenien kera. Voiko työttömyyskorvaus lähteä, jos lehdessä lukee, että työtön juoksi maratonin 2h56min?

12

243

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh heh. Ei juokse pitkäaikaistyöttömät maratoneja. Eikä ainakaan huippuaikaan. Mutta johan niiden juokseminenkin maksaa 60-80e!

• Anonyymi

Itse en makaa kuin sängyssä, niin energiankulutus on pientä eikä tarvitse syödä paljoa.

• Anonyymi

100 metriä niin on jo veto poissa ja vartija saa kiinni.

tupauuno, savo.

• Anonyymi

Mulla on lihaksistossa vain nopeita soluja. Voin hakea juoksukaljat ja juosta nopeasti pakoon. Pidempi matka ei kyll onnistuisi.

• Anonyymi

Ei todellakaan voi viedä työkkäriä. Kyllähän työttömällä (vaikka hakisi töitä kuinka aktiivisesti) on enemmän aikaa juosta kuin töissä olevalla. Se on fakta.

• Anonyymi

Mikä toi tubetus-juttu on? Teet videoita liikaa, niin et saa työttömyyskorvausta?

• Anonyymi

Jos käyttää liikaa aikaa tubetukseen, työkkäri tulkitsee, että työllistyy omassa työssä, vaikka ei saisi senttiäkään rahaa videoistaan.

• Anonyymi

Lönköttölen Saleen 1/40 maratonin paskat housussa

T:Betaalastmies

• Anonyymi

Käsittämätön kysymys. Että työkkärissä tsiigaisivat jonkun juoksuaikoja?!

• Anonyymi

Voivat itäsuomessa tehdä niin.

• Anonyymi

Kannattaa juosta vain cooppereita niin ei tule juostua liian kovia aikoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1422
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    7. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    8. 46
      550
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe