Näitä vetouistelu joita riittää joilla kalliit veneet ja paljon kalustoa.
Vetävät uistimia päivätolkulla ja tyhjin käsin tulevat rantaan. Haukia kuulemma saavat mutta päästävät ne takaisin järveen, jotkut ei saa edes haukia.
Minä kun lähden tervaveneellä ja yhden virvelin sekä yhden uistimen kanssa järvelle niin minulla on 5-6 haukea ja puoli ämpärillistä ahvenia kahdessa-kolmessa tunnissa ja tuohon aikaan sisältyy soittamalla kuljettu matka.
Vetouistelu
5
506
Vastaukset
- Anonyymi
Sama homma, itse saan yleensä kuhia ja ahvenia, joskus haukia (ellei niitä lähde erikseen kokeilemaan) ja silloin tällöin punalihaistakin. Yleensä enemmän kuin tarpeen.
Ei vetouistelu tarvitse mitään ultimate-välineistöä, muut asiat ratkaisevat enemmän.- Anonyymi
Jep nykyajan kalastus tuntuu olevan välinne kilpailua ,perus-setti riittää hauen ,ahvenen ,kuhan kalastamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep nykyajan kalastus tuntuu olevan välinne kilpailua ,perus-setti riittää hauen ,ahvenen ,kuhan kalastamiseen.
Homojen hommaa soutaa ja vetää yhtä rimpulaa perässä.
Mulla on Yamarin vene, 130heppanen Yamaha, keulassa myös kone, kaksi kaikua. 15 vapaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homojen hommaa soutaa ja vetää yhtä rimpulaa perässä.
Mulla on Yamarin vene, 130heppanen Yamaha, keulassa myös kone, kaksi kaikua. 15 vapaa.Mä en tartte kovin monta heppaa uistelunopeuteen... Parhaimmillaan 30 uistinta eri syvyyksillä ja eri kuvioon levitettynä vedessä... pikkukoneella tai soutaen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 48477
- 55455
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450