Näitä vetouistelu joita riittää joilla kalliit veneet ja paljon kalustoa.
Vetävät uistimia päivätolkulla ja tyhjin käsin tulevat rantaan. Haukia kuulemma saavat mutta päästävät ne takaisin järveen, jotkut ei saa edes haukia.
Minä kun lähden tervaveneellä ja yhden virvelin sekä yhden uistimen kanssa järvelle niin minulla on 5-6 haukea ja puoli ämpärillistä ahvenia kahdessa-kolmessa tunnissa ja tuohon aikaan sisältyy soittamalla kuljettu matka.
Vetouistelu
7
517
Vastaukset 7
- Anonyymi
Sama homma, itse saan yleensä kuhia ja ahvenia, joskus haukia (ellei niitä lähde erikseen kokeilemaan) ja silloin tällöin punalihaistakin. Yleensä enemmän kuin tarpeen.
Ei vetouistelu tarvitse mitään ultimate-välineistöä, muut asiat ratkaisevat enemmän.- Anonyymi
Jep nykyajan kalastus tuntuu olevan välinne kilpailua ,perus-setti riittää hauen ,ahvenen ,kuhan kalastamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep nykyajan kalastus tuntuu olevan välinne kilpailua ,perus-setti riittää hauen ,ahvenen ,kuhan kalastamiseen.
Homojen hommaa soutaa ja vetää yhtä rimpulaa perässä.
Mulla on Yamarin vene, 130heppanen Yamaha, keulassa myös kone, kaksi kaikua. 15 vapaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homojen hommaa soutaa ja vetää yhtä rimpulaa perässä.
Mulla on Yamarin vene, 130heppanen Yamaha, keulassa myös kone, kaksi kaikua. 15 vapaa.Mä en tartte kovin monta heppaa uistelunopeuteen... Parhaimmillaan 30 uistinta eri syvyyksillä ja eri kuvioon levitettynä vedessä... pikkukoneella tai soutaen.
- Anonyymi00006
Mikä ihmeen buumi tuosta kuvasta nykyään tullit. Facebookissa muuta kalaa ei esitellä kuin kuhaa.
Mauton kala, vaatii mausteita. Hauki paljon parempi kun voissa paistaa pannulla kohtuu kuivaksi.
Omat suosikkikalat on hauki ja ahven. Apuna vain virveli ja rasiallinen uistimia jotka suurin osa lähes maalittomia ja ruosteista.
Olenkin alkanut suosia kuparista tehtyjä lusikkauistimia, ne on helppo kiillottaa kun värit häviää ja hauki sekä ahven ottaa ahneesti kiillotettuun kupariin. Joihinkin olen peräpäähän lisännyt tölkki maalilla oranssia tai punaista. Hyvä keino myös kun maalaa lusikka uistimen hyttysverkon läpi.- Anonyymi00007
Facessa esitellään kaikki alamittaisetkin kuhat, ei taida moni uistelijat edes tietää että kuhalla on alamitta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Facessa esitellään kaikki alamittaisetkin kuhat, ei taida moni uistelijat edes tietää että kuhalla on alamitta.
Miten voi ihminen olla noin laumasielu että yksi kun ostaa uisteluveneen ja saa kuhia niin kaikki ostaa uisteluveneen ja yrittää saada kuhia🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122773En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42559Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36502
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18485Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.101442Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33441- 32375
- 46373
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372