Olen ostamassa Italiasta klassikkoautoa joka on seissyt tallissa vuodesta 1999 ja nyt kaivettu esille ja myydään.
Myyjän mukaan auto pitäisi katsastaa ennenkuin sille saisi konttorilla "vientipaperit"
Osaako joku sanoa onko tämä totta?
Katsastamattoman auton osto Italiasta
8
372
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä palstalla se auto ja auton historia parhaiten tiedetään, osta HETI ja maksa etukäteen, se mitä pyydetään, ja pyydä toimittamaan auto kun oot maksanut, näkemättä autoa .
- Anonyymi
Sä et tajunnut edes kysymystä .
- Anonyymi
Kannattaisiko kysellä vaikka Trafista?
- Anonyymi
Kyllä se asia täällä paremmin tiedetään.
- Anonyymi
Olen ostanut aiton Slovakiasta.
Autoa e voinut rekisteröidä, mutta kauppa tehtiian ja auto tuotiin rekalla.
Ajoin sen satamasta ja rekisteröintikatsatuksella sain sen suomen kilpiin.- Anonyymi
Suomessa ei saa ihan mitä autoa tahansa kilpiin ja voi joutua maksaan isoa maksuja ja veroja, eli kannattaa ehkä selvitellä asiaa ihan jostain muualta kuin Suolesta jos ei halua yllätysiä?
- Anonyymi
EU haluaisi romuttaa tuollaiset kotterot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233