Mikkelin amk

Hei

Olisin udellut sellaista, että onko joku jäänyt ilman tekstiviesti ilmoitusta, vaikka olisi täyttänyt sen kohdan hakulomakkeesta. Avopuolisolle kävi niin viime vuonna.

Ja jokos on kirjepostia Mikkelin amk:sta tullut?
Ja milloinkohan Mikkelistä saadaan tiedot nettiin. Tai milloinkohan ne näkyy koulun sivuille.

8

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

Käyttikö ko. koulu kuitenkin tekstari-ilmoitusta? Oman poikakaverin kohdalla vielä elättelen pieniä mahdollisuuksia saman kömmähdyksen suhteen, viestiä ei tullut vaikka olisi kaiken järjen mukaan pitänyt päästä.

• Jep on tekstiviesti ilmoitus toiminnassa täällä. Mutta kuten sanottu oma avokki ei sitä viime vuonna kuitenkaan saanut. Vaikka onneksi kyllä pääsi kouluun. Sai ilmoituksen kirjeitse.

Itse tässä kanssa odottelen tietoa, vähän jo alkaa epätoivoiselta tuntumaan. Millonkohan kirjeet on lähtenyt täällä liikenteeseen. Eli jokohan pitäisi odotella hylkykirjettä.

Kiukuttaa kun ei oo vielä koulun sivuillakaan mitään. Vaikka osalla kouluista jo löytyy. Eli tuskin kannattaa koulullekaan menna. Tuskin ne sielläkään on seinälle laitettu.

Inhottavaa tää epätietosuus =)....

• minna
        moona81 kirjoitti:

Jep on tekstiviesti ilmoitus toiminnassa täällä. Mutta kuten sanottu oma avokki ei sitä viime vuonna kuitenkaan saanut. Vaikka onneksi kyllä pääsi kouluun. Sai ilmoituksen kirjeitse.

Itse tässä kanssa odottelen tietoa, vähän jo alkaa epätoivoiselta tuntumaan. Millonkohan kirjeet on lähtenyt täällä liikenteeseen. Eli jokohan pitäisi odotella hylkykirjettä.

Kiukuttaa kun ei oo vielä koulun sivuillakaan mitään. Vaikka osalla kouluista jo löytyy. Eli tuskin kannattaa koulullekaan menna. Tuskin ne sielläkään on seinälle laitettu.

Inhottavaa tää epätietosuus =)....

Kyllä ne tulokset saattaa koulun ovessakin olla. Esim. Turun amk ei julkaise nimiä netissä, mutta yksiköiden ovissa kuulemma kyllä.
        Täällä keskusteluissa ainakin joku oli saanut jo viestitse tiedon pääsystä mikkeliin.
        Mutta tosiaan, sulla omakohtaista kokemusta ettei niihin välttämättä ole luottamista.
        Saitteko muuten mitään selitystä miksei viestiä miehellesi ollut tullut?
        Vaikka helpostihan niitä virheitä tietysti syntyy kun on paljon tietoja käsiteltävänä, ja vielä jos numerot pitää yksitellen käsin naputella koneelle tai jotain.

• tco
        minna kirjoitti:

Kyllä ne tulokset saattaa koulun ovessakin olla. Esim. Turun amk ei julkaise nimiä netissä, mutta yksiköiden ovissa kuulemma kyllä.
        Täällä keskusteluissa ainakin joku oli saanut jo viestitse tiedon pääsystä mikkeliin.
        Mutta tosiaan, sulla omakohtaista kokemusta ettei niihin välttämättä ole luottamista.
        Saitteko muuten mitään selitystä miksei viestiä miehellesi ollut tullut?
        Vaikka helpostihan niitä virheitä tietysti syntyy kun on paljon tietoja käsiteltävänä, ja vielä jos numerot pitää yksitellen käsin naputella koneelle tai jotain.

ite soitin maanantain mikkelin hakutoimistoo (nettisivuilla numero) sieltä sain tiedon että ei mua ainaka sinne tänä vuonna huolittu... maanantain piti lähtee textari kaikille valituille.

• tyttÖ
        tco kirjoitti:

ite soitin maanantain mikkelin hakutoimistoo (nettisivuilla numero) sieltä sain tiedon että ei mua ainaka sinne tänä vuonna huolittu... maanantain piti lähtee textari kaikille valituille.

tekstiviestiä ja tiistaina ainakin itselle tuli kirje. Samoin myös poikaystävälleni. En tiedä onko kaikilta aloilta sit samaan aikaan lähteny, mutta itsellä liiketalous ja poikakaverilla tietojenkäsittely. Suosittelen soittamaan sinne niin ei tarvitse olla sit epätietoisuudessa. Toivotaan parasta..

• eelema

Kyllä taitavat olla jo lähettäny kaikki tekstarit ja paperit... tekstari tuli minulle maanantai aamuna ja paperit tiistana (Helsinkiin) ja tänään keskiviikkona sain jo itselleni kämpänkin...

• tuuli

Miten sä sait niin nopeesti kämpän? Mitä kautta siis? Kun ite en netistä oo mitän yksityisen kämppiä oikeen löytäny ja MOAS:ille laitoin eilen hakemuksen...

• eelema
        tuuli kirjoitti:

Miten sä sait niin nopeesti kämpän? Mitä kautta siis? Kun ite en netistä oo mitän yksityisen kämppiä oikeen löytäny ja MOAS:ille laitoin eilen hakemuksen...

MOAS:in kauttahan minä ihan lähdin kokeilemaan, vaikka siellä luki, että vain muutamia paikkoja on enään soluissa jäljellä... Katselin myös yksityisiltä, mutta aika huonosti oli!

Luulen, että syy miksi sain asunnon, on koska tulen Mikkeliin Helsingistä. Mitä muuten tulet opiskelemaan? Itse olen "tuleva" Restonomi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      94
      4182
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2285
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2136
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      101
      1952
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      394
      1744
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      143
      1337
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1249
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1045
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      956
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      78
      815
    Aihe