Mikkelin amk

Hei

Olisin udellut sellaista, että onko joku jäänyt ilman tekstiviesti ilmoitusta, vaikka olisi täyttänyt sen kohdan hakulomakkeesta. Avopuolisolle kävi niin viime vuonna.

Ja jokos on kirjepostia Mikkelin amk:sta tullut?
Ja milloinkohan Mikkelistä saadaan tiedot nettiin. Tai milloinkohan ne näkyy koulun sivuille.

8

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minna

      Käyttikö ko. koulu kuitenkin tekstari-ilmoitusta? Oman poikakaverin kohdalla vielä elättelen pieniä mahdollisuuksia saman kömmähdyksen suhteen, viestiä ei tullut vaikka olisi kaiken järjen mukaan pitänyt päästä.

      • Jep on tekstiviesti ilmoitus toiminnassa täällä. Mutta kuten sanottu oma avokki ei sitä viime vuonna kuitenkaan saanut. Vaikka onneksi kyllä pääsi kouluun. Sai ilmoituksen kirjeitse.

        Itse tässä kanssa odottelen tietoa, vähän jo alkaa epätoivoiselta tuntumaan. Millonkohan kirjeet on lähtenyt täällä liikenteeseen. Eli jokohan pitäisi odotella hylkykirjettä.

        Kiukuttaa kun ei oo vielä koulun sivuillakaan mitään. Vaikka osalla kouluista jo löytyy. Eli tuskin kannattaa koulullekaan menna. Tuskin ne sielläkään on seinälle laitettu.

        Inhottavaa tää epätietosuus =)....


      • minna
        moona81 kirjoitti:

        Jep on tekstiviesti ilmoitus toiminnassa täällä. Mutta kuten sanottu oma avokki ei sitä viime vuonna kuitenkaan saanut. Vaikka onneksi kyllä pääsi kouluun. Sai ilmoituksen kirjeitse.

        Itse tässä kanssa odottelen tietoa, vähän jo alkaa epätoivoiselta tuntumaan. Millonkohan kirjeet on lähtenyt täällä liikenteeseen. Eli jokohan pitäisi odotella hylkykirjettä.

        Kiukuttaa kun ei oo vielä koulun sivuillakaan mitään. Vaikka osalla kouluista jo löytyy. Eli tuskin kannattaa koulullekaan menna. Tuskin ne sielläkään on seinälle laitettu.

        Inhottavaa tää epätietosuus =)....

        Kyllä ne tulokset saattaa koulun ovessakin olla. Esim. Turun amk ei julkaise nimiä netissä, mutta yksiköiden ovissa kuulemma kyllä.
        Täällä keskusteluissa ainakin joku oli saanut jo viestitse tiedon pääsystä mikkeliin.
        Mutta tosiaan, sulla omakohtaista kokemusta ettei niihin välttämättä ole luottamista.
        Saitteko muuten mitään selitystä miksei viestiä miehellesi ollut tullut?
        Vaikka helpostihan niitä virheitä tietysti syntyy kun on paljon tietoja käsiteltävänä, ja vielä jos numerot pitää yksitellen käsin naputella koneelle tai jotain.


      • tco
        minna kirjoitti:

        Kyllä ne tulokset saattaa koulun ovessakin olla. Esim. Turun amk ei julkaise nimiä netissä, mutta yksiköiden ovissa kuulemma kyllä.
        Täällä keskusteluissa ainakin joku oli saanut jo viestitse tiedon pääsystä mikkeliin.
        Mutta tosiaan, sulla omakohtaista kokemusta ettei niihin välttämättä ole luottamista.
        Saitteko muuten mitään selitystä miksei viestiä miehellesi ollut tullut?
        Vaikka helpostihan niitä virheitä tietysti syntyy kun on paljon tietoja käsiteltävänä, ja vielä jos numerot pitää yksitellen käsin naputella koneelle tai jotain.

        ite soitin maanantain mikkelin hakutoimistoo (nettisivuilla numero) sieltä sain tiedon että ei mua ainaka sinne tänä vuonna huolittu... maanantain piti lähtee textari kaikille valituille.


      • tyttÖ
        tco kirjoitti:

        ite soitin maanantain mikkelin hakutoimistoo (nettisivuilla numero) sieltä sain tiedon että ei mua ainaka sinne tänä vuonna huolittu... maanantain piti lähtee textari kaikille valituille.

        tekstiviestiä ja tiistaina ainakin itselle tuli kirje. Samoin myös poikaystävälleni. En tiedä onko kaikilta aloilta sit samaan aikaan lähteny, mutta itsellä liiketalous ja poikakaverilla tietojenkäsittely. Suosittelen soittamaan sinne niin ei tarvitse olla sit epätietoisuudessa. Toivotaan parasta..


    • eelema

      Kyllä taitavat olla jo lähettäny kaikki tekstarit ja paperit... tekstari tuli minulle maanantai aamuna ja paperit tiistana (Helsinkiin) ja tänään keskiviikkona sain jo itselleni kämpänkin...

      • tuuli

        Miten sä sait niin nopeesti kämpän? Mitä kautta siis? Kun ite en netistä oo mitän yksityisen kämppiä oikeen löytäny ja MOAS:ille laitoin eilen hakemuksen...


      • eelema
        tuuli kirjoitti:

        Miten sä sait niin nopeesti kämpän? Mitä kautta siis? Kun ite en netistä oo mitän yksityisen kämppiä oikeen löytäny ja MOAS:ille laitoin eilen hakemuksen...

        MOAS:in kauttahan minä ihan lähdin kokeilemaan, vaikka siellä luki, että vain muutamia paikkoja on enään soluissa jäljellä... Katselin myös yksityisiltä, mutta aika huonosti oli!

        Luulen, että syy miksi sain asunnon, on koska tulen Mikkeliin Helsingistä. Mitä muuten tulet opiskelemaan? Itse olen "tuleva" Restonomi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe