Kokemuksia

Anonyymi-ap

Kiinnostaisi lukea kokemuksia missä nainen selvästi vanhempi ja runsas.

20

4227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Runsas?

• Anonyymi

BBW, xxl...

• Anonyymi

On nautinto lukea tarinoita varsinkin jos kertojana on nainen

• Anonyymi

On aika tyypillinen fantasia esimerkiksi tuolla chatissä. Uskoisin, että tapahtuu myös livenä. Ainakin itse tiedän tapauksia.

• Anonyymi

Mä en tiedä runsaudesta, mutta nainen istuu sellaisen asian päällä jolla on valtaa.

• Anonyymi

Naapurin iso vanhempi leskirouva käy välillä panettamassa itsensä. Pillu aina todella märkä ja haluaa että suoranaisesti haukun häntä samalla kun nain takaapäin, eikä ujostele ottaa 19/8 kalua kerralla pohjaan.

• Anonyymi

Olin nyt syksyllä lomareissussa Alanyassa 2 viikkoa yksin ja tapasin siellä ensimmäisen ensimmäisen viikon puolivälin aikaan Hotellini naapuri ravintolassa erään Suomalaisen naisen ja tultiin siinä mukavasti juttuun illan aikana. Sovittiin seuraavalle päivälle treffit rantaan ja mietin jo illalla Sailan puserosta pullottavia isoja rintoja ja tuota mahtavaa tiiukan hameen mukailemaa isoa peppua mutta en silti odottanut että juttu päätyisi todellakaan seksiin kun meillä on ikäeroa lähes 30 vuotta. No tuli seuraava päivä ja tapaaminen oli sovittu rantaan ilta-päiväksi, valmistauduin kuitenkin huolella ja lähdin matkaan. Kohtasin Saila rannalla ja ensi silmäyksellä tunsi kun jokin lämmin aalto kävi lävitseni, mitään niin seksikästä en ollut nähnyt aikoihin kun mitä nyt näin. Saila istui aurinkotuolilla sovitussa paikassa todella niukassa bikini asussa ja iho kiilteli aurinkorasvasta, en todellakaan saanut katsettani irti tuosta kropasta. No, alettiin kuitenkin jutella taas kuulumisia yms ja haettiin rantabaarista muutamat oluet kun lämmin oli. Sitten Saila ehdotti taas illallista jostain mukavasta paikasta ja toki suosutuin, lähdettiin kävelemään hotellia kohti kunnes kysyin että missä tavataan ennen illalllista? Saila vastasi että tulet nyt minun hotellilleni kun vaihdan vain nopeasti vaatteet ja olen valmis, sehän tietysti sopi minulle ja samalla tunsin kun kalu alkoi jo jäikystyä pelkästä ajatuksesta että Saila vaihtaa vaatteet. Päästiin Hotellille ja huoneesseen missä Saila otti muutaman vatteen nukaan ja sanoi että käy pesuhuoneessa vaihtamassa ne, jäin odottamaan ja päätin mennä parvekkeelle katselemaan kaupungin hälinää, pian huoneesta kuului että valmista olisi ja menin huoneeseen, nyt joo varmaan horjahdin, näin Sailan pelkästään erittäin niukassa pyyhkeessä makoilevan sänkyllä toinen jalka koukistettuna ja pyyhkeen alta näkyi hieman ajeltu ja mehuista kiiltävä pillu, istuin rohkeasti sängylle ja kysyin että onko aika herätellä ruokahaluja, saila nosti lisää jalkaansa ja kaatoi sillä mut suoraan jalkojensa väliin niin että tunsin jo tuon kostran pillun hajun, Saila sanoi että nyt saat alkupalan. Allin kyselemättä nuolemaa tuota upeaa näkyä ja samalla sormetin kevyesti pillua ihan joka kohdasta ja näin kun Saila alkoi suorastaan valua kiimaliemiään.. Nuolin pillua yhä syvemmältä ja ahnaasti kunnes Saila sanoi että lopeta ennenkuin räjähdän silmillesi, tein työtä käskettyä ja Saila hymyili tyytyvöilsenä, oma kullini seisoi kivikovana ja halusin hulluna työntää sen Sailan sisälle mutta Saila passitti minut suihkuun jonne menin heti koska tiesin että kohta naidaan ja lujaa. Tulin suihkusta ja minua odotti sängyllä uskomaton näky, Saila makasi sänkyllä pylly pystyssä ja pillu kiilteli märkänä, sain käskyn että tule taakseni, asetuin taakse polvilleni jasipaisin sormella tuota ihanaa kiimaista pillua, Sailan vartalo nytkähti ja samalla painoin hiukan etusormea peppureikään aloittaen ahnaan nuolemisen, Saila voihki nautinnosta ja itse käytännössä kasvot märkänä nuolin tuota syntisen kiimaista pillua, nousin polvilleni ja asetuin taakse työntämään kalua Sailan kiimaiseen reikään, työnsin kalun kärkeä pillun huulille ja aloin kiusoitella kunnes Saila koitti työntää peppuaan hemmäs että kalu painuisi sisöö, vastasin työntöön sormella joka painoin taas hellästi peppureikään mutta nyt työnsin kalun samalla syvälle tuohon kuumaan sykkivään pilluun ja aloin viljalleen naimaan Sailaa takaapäin, Saila voihki ja puristi tyynyään samalla kun hiljalleen kiihdytin tahtia vetäen samalla nopeasti kalun ulos pillusta ja aloin sormettaa kunnes Saila squirttasi kiimamehut pillusta lakanoimme, asetuin taas taakse ja aloin nussia tuota todella märkää naista lujempaa välillä asentoa vaihtaen siten että Saila makasi selällään ja iyse nostin hänen jalkansa lähelle sängyn päätyä. Huone täyttyi voihkimisesta ja kiiman hajusta, naitiin itsemme todella hikisiksi ja lopuksi lauettiin yhäaikaa, itse laskin spermani Sailan vatsalle ja Saila sormetti vielä orkkunsa loppuun vartalo täristen kiimasta.. Makoiltiin sängyllä raukeina ja nautittiin tapahtuneesta kunnes peseydyttiin ba lähdettiin ansaitulle illalliselle. Loput loman 1.5 viikosta kului todella kiimaisissa merkeissä mutta ehdittiin myös tutustua nähtävyyksiin yms.. Oli elämäni paras lomareissu. Terveiset Sailalle. :)

• Anonyymi

Tämä ei ole seuranhakuilmoitus. Kerron vain. Itse jo selvästi vanhempana on ollut ihana kokea itseä nuoremman miehen halu. Mies ei ole nuori, mutta n. 20 v itseäni nuorempi. Se tunne kun aistii kuinka sytyttää miehen olemalla muodikas, naisellinen, kypsä. Kun saa olla nautinnollisen halun kohde. Ja tuntea toisen nautinto.

• Anonyymi

Talohuollon tehtävissä on vuosienvarrella sattunut yhtä jos toista työkeikoilla. Tässä kun pääkaupunkiseudulla käy ihmisten kodeissa tekemässä erilaisia pieniä korjaustöitä ja remontteja niin tarinoita riittää vaikka muille jakaa.. Tulipa mieleen eräs kerta kun sain keikan Lauttasaareen ja tiedossa oli että nainen tarvitsee apua keittiössä kaappien ovisaranoiden säätämiseen, elikkä todella helppo ja nopea keikka. Pääsin paikalle ja soitin alaovella kelloa että ovi avattaisiin, pääsin rappukäytävään mistä hissillä oikeaan kerrokseen vain muutama työkalu mukana. Soitin ovikelloa ja yllätykseksi oven avasi silkkiseen aamutakkiin pukeutunut noin 60-65v todella isorintainen alle 170cm tummahiuksinen nainen, no tämä ei sinällään ihmetyttänyt enempää koska on näitä nähty.. Nainen esitteli keittiössä olevat ovet jotka kaipaisi säätöä ja ryhdyin tuumasta toimeen, alle puolituntia ja työt oli tehty. Ilmoitin naiselle että nyt olisi valmista ja sanoin että lasku tulee sitten perästä kun ehtii. Tässä vaiheessa nainen ehdotti että jos ei ole kamalaa kiirettä niin juodaan kahvit, hetken mietin ja sanoin että eipä tässä suurempia kiireitä mutta vaivoiksi en halua olla, nainen vastasi että tuskin olet vaivoiksi ja laittoi meille kahvit tippumaan. Juteltiin siinä kahvia odotellessa maailman asioista ja jostain syystä nainen otti puheeksi että olenko varattu, vastailin että en varsinaisesti mutta tapailen välillä erästä naista, yhtäkkiä nainen sanoi suoraan että kun ollaan kahvit juotu saat naida mua tuolla makuuhuoneessa, sillä sekunnilla nainen avasi silkkisen aamutakkinsa ja paljasti todella mahtavat rintansa, ajattelin että voi hyvä luoja nyt kävi tajuton tuuri. Nainen nousi tuolilta ja kaatoi meille kahvit mitkä siinä juotiin naisen puhuessa todella pervoja ja heilutellen välillä isoja rintojaan. Tuntui siltä että kullini räjähtää kohta jos tämä kahvitilaisuus kestää vielä hetkenkin, hörppäsin viimmeiset kahvit minkä toki nainenkin huomasi sanoen että nyt lähdetään naimaan, astelin perässä makuuhuoneeseen missä oli iso sänky valtavalla päädyllä, nainen istui sängylle ja käski minut seisomaan eteen, siinä seistessä nainne hyväili kaluani dimexien läpi ja alkoi avata sepalusta kunnes kalu pomppasi jäykkänä esiin, muutama runkkausliike ja kaluni ahmastiin suuhun. Lämmin märkä suu alkoi lypsää kaluani sopivalla paineella ja tunne oli taivaallinen, sain mahtavaa suuseksiä täysin tuntemattomalta naiselta. Nyt nainen lopetti imun ja kääntyi sängynreunalle kyljelleen pylly minua kohti, kuului käsky että nyt saat naida luvalla ja kovaa. Työnsin samnatien kullin naisen pilluun ilman sormetusta tai nuolemista, pillu oli lämmin ja sopivan liukas naitavaksi, aloin naida tasatahdilla ja nainen hytkyi isojen rintojen heiluessa sängyllä työntöjen tahdissa, otin kalun ulos pillusta ja käänsi naisen minua kohti hajareisin ja nostin hänen jalat olkapäilleni painaen kalun taas sisään kasseja myöden, aloin kovatahtisen panemisen ja nainen käytännössä huusi kiimasta kun taoin tuota pillua voimalla, alkoi tuntua että laukean kohta ja imoitin tästä naiselle, nainen vastasi vain että täytä mun kiimainen pillu sun spermalla ja tein vsin työtä käskettyä, laukesen suoraan syvälle pilluun samalla kun tunsin että naisen pillu alkoi supistella, jatkoin vielä työntelyä kunnes nainenkin sai todella voimmakkaan orgasmin jonka jälkeen lysähdettiin yvdessä sängylle vähän nauraen tapahtuneelle. Hetken siinä makoiltua kävi selväksi että naisen avioimies on saksassa heidän toisessa kodissa tekemässä myyntiremonttia ja hän ajatteli helpottaa miehensä puuhia ja tilasi lauttasaaren kotiin huoltomiehen.. Totesin että no nyt on paikat kunnossa. Lähtiessä nainen sanoi vielä eteisessä että käytä tuota kaluasi aina samallatavalla. Tarinoita riittää pitkin suomea kun keikkatyötä on tehty vuosia isommissa ja pienemmissä kohteissa.

• Anonyymi

Minulla on seksisuhde erääseen 25v sporttiseen ja himokkaaseen nuoreen mieheen ja molemmat asutaan tässä Helsingin keskustassa. Itse olen 54v Yrittäjänainen ja sinku ollut jo vuosia. Tämä miekkonen kyllä seurustelee mutta kertoi että ei ole kovinkaan onnellisessa parisuhteessa. Harrastetaan aina todella intohimoista seksiä, pääasiassa makuuhuoneessani missä minulla on suuri sänky ja melko mittava seksilelukokoelma. Poika esittelee minulle mielellään kaluaan mikä on kyllä kieltämättä.himot herättävä näky, 17cm ja paksuutta löytyy suonikkuuden kera, Rakastan imeä pojan kalun kovaksi jabteen sen usein keittiössä missä istun tuolilla ja poika kaivaa kalunsa esiin edessäni seisten, siitä siirrytään makkarin puolelle ja saan aina todella kiihoittavaa suuseksiä mihin yhditetään seksilelujani. Odotan aina pillu sykkien että tunnen tuon ison kalun tulevani sisälle jossa se alkaa naida pilluani todella ahnaasti ja monissa eri asennoissa, suosikki asentoni on kun saan tämän njoren paksun ja kestävän kalun sisääni takaapäin. Poika on kyllä uskomattoman hyvä naimaan ja käsittelemään naista, että ainakaan senpuolesta ei pitäisi sillä friidulla olla valitettavaa jos kyyti on samanlaista..

• Anonyymi

Voisin ehkä aloittaa kuten edellinen kirjoittaja, hieman muokaten "minulla on nettiseksisuhde nuoren miehen kanssa". Liikun työkseni ja hotellien baarien liehittelijät ovat tuttua minulle. Aina niistä kohteliaasti kieltäydyn. Eräs 26v nuori mies oli kuitenkin kiltti, avoin, hieman kömpelö mutta niin aidosti viehättynyt tällaisesta kypsästä tukevasta naisesta etten saanut mielestä häntä. Hänen katseensa tutki ujosti minun runsasta vartaloa kun juttelimme. Pienet ehkä tahalliset kosketukset eivät olleet kiusallisia. Baaritiskillä hän painautui selkääni ja peppuani vasten kun voisi ohi kulkevaa. Käsi osui halattaessa rintaani pitkän, toivoin sen kosketuksen melkein jäävän. Lopuksi hän miehisen ohjeen mukaan kysyi, voisiko tulla yöksi viereeni. Näin mielessäni jo sen aamun järkytyksen kun hän herää 60+ nainen vieressään. Kiittelin häntä ihanasta seurasta ja kuinka hän piristi iltaani. Sain häneltä puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteesi. Tuo hetki pyöri mielessäni usein ja tunsin kuinka se kiihotti minua vaikka ymmärsin ettei ole todellista. Eräs ilta noissa ajatuksissa lähetin hänelle viesti sähköpostiin, kiitin illasta ja sanoin kuinka viehättävä nuori hymyilevä mies oli. Ja että ajatukseni hänestä saivat hymyilemään vaikka silloin ja edelleen minun piti kieltäytyä hänen ehdotuksesta. Melkein heti tuli vastaus missä hän kertoi vieläkin nauttivan katseistaan vartalollani ja siitä kuinka tunsi rinnoillani vahvat tuetut liivit. Tuo keskustelu on poikinut monia uskaliaita, aistikkaita keskusteluita viesteillä ja chätissä. Nautin :)

• Anonyymi

Voi kun löytäisi tuollaisen naisen jolle kirjoittaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun löytäisi tuollaisen naisen jolle kirjoittaa :)

Olisi kiihottava lukea joku teidän fantasia :)

• Anonyymi

Minulla on juuri tuollainen nettiystävä. Kypsä, rehevä, haluttava. Tunnen arvostusta häneen. Ja hän vapauttaa mielikuvitukseni. Upea. t.M27

• Anonyymi

Kesällä 23 oli lämmin päivä ja kesäloma parhaimmillaan. Olin pienellä kävelyllä ja siinä hikoillessa päätin poiketa oluella eräällä terassilla, siinä olutta siemailessa tulin juttuun itseäni huomattavasti vanhemma ehkä 50v naisen kanssa joka oli pukeutunut tiukkoihin farkkuihin ja hihattomaan paitaan. Hän siirtyi pöytääni siinä vaiheessa kun ehdotin toisia oluita. Vietettiin mukavaa ilta-päivää ja sää oli todella lämmin. Silmäni nauliintuivat vähän väliä naisen isoihin rintoihin mitkä heilui esim naisen nauraessa. Tuopit alkoivat olla tyhjät ja päätin kylmästi ehdottaa että tässä kun ei kiirettä ole niin tule mukaan mun asunnolle ja otetaan siinä partsilla vielä oluet, no lähdettiin siitä kävelemään asuntoani kohti ja sinne päästyä nainen silmäili nurkkiani ja kehui puhtautta ja hienoa asuntoa kunnes istui nojatuoliini. Avasin meille kylmät oluet ja niitä tuodessa huomasin naisen istuvan siten että näin suoraan jalkojen väliin ja sieltä paljastui ihana (kamelinvarvas). Otettiin huikat oluesta kunnes nainen kysyi että mitäs seuraavaksi? Vastasin vain mitään miettimättä että mitäpä olisi mielessä? Nainen sanoi siinävaiheessa täysin suoraan että haluaisi saada kunnolla kullia. Varmasti nielaisin siinä vaiheessa ja en todellakaan muista mitä vastasin mutta ei mennyt aikaa kun oltiin makuuhuoneessa ja kaluani imettiin voimmakkaasti, tunne oli taivaallinen ja imu ulottui koko kalun mitalle. Nainen riisui itsensä ja sen jälkeen minut käskien minut polvillee, siinä vaiheessa tunsin kun jäykkää kaluani alettiin imeä takaapäin kiveksiä hyväillen ja se tuntui taivaalliselta, nyt otin ohjat omiin käsiin ja ohjasin naisen selin lähelle sängyn päätyä ja nostin molemmat jalat lähelle takaseinää, aloin hiljalleen painaa kaluani tuonne kosteaan posliinipilluun mikä ei vaatinut esileikkiä koska nainenkin pyysi että nai mua, aloin rytmikkään nussimisen naisen voihkiessa, välillä vetäen kalun ulos että saisin läpsiä sillä tuota ihanaa pillua, nainen huokaili ja sormetti itseään aina jos kalu ei ollut sisällä. Sitten käänsin naisen polviasentoon ja painoin kaluni auki nussittuun kiimaiseen pilluun takaapäin, lisäämällä panotahtia kunnolla. Nussittiin todella kovalla tahdilla naisen lähes huutaen nautinnosta kunnes tunsin kaluni varteen ihanaa supistelua ja nainen alkoi hokea tulemistaan. Nainen laukesi ja tunsin kuinka pillumehut valuivat kaluani pitkin patjalle. Nyt nainen kääntyi kun olin vielä itse polvillani panon jäljiltä ja sitten alkoi taivaallinen imu. Tunsin hellän puristuksen kiveksissä ja lämmin suu imi ahnaasti kaluani kunnes ilmoitin että laukean ihan justiin, nainen vain hymyili kalu suussa ja sain laskea lastit suoraan nieluun.. Oltiin molemmat aivan poikki naimisen jälkeen ja tarjosin tietysti viileän suihkun ja uuden oluen että päivä voisi taas jatkua normaalisti. Nainen poistui asunnoltani ehkä tunti panojen jälkeen ja itse jäin vain ihmettelemään että mitä juuri tapahtui..

• Anonyymi

On ilo antaa treenattu vartalo vanhemman naisen iloksi ja objektiksi.

• Anonyymi

Mielen kiinnolla kysyn että mikä on se vanhemman naisen ikä mikä saa teidät noin kiimaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielen kiinnolla kysyn että mikä on se vanhemman naisen ikä mikä saa teidät noin kiimaan

Riittää kun nainen on muodokas noin 15-30 vanhempi ja omistaa vielä seksihaluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittää kun nainen on muodokas noin 15-30 vanhempi ja omistaa vielä seksihaluja.

Ja erittäin kiihottavaa, kun vanhempi nainen uskaltaa pukeutua seksikkäästi ja antaa katsella itseään häpeilemättä.

• Anonyymi

Minulla on erikoinen tilanne parhaillaan menossa. Asun erään hotellin naapurissa ja omistajapariskunnan rouva käy kerran viikossa panettamassa itsensä minulla. Vetoaa aina miehelleen lähtevänsä lenkille tms. Kaikki alkli noin 2.5v takaperin kun sattumalta tutustjin pariskuntaan ja vähitellen huomasin rouvan antavan erikoisia merkkejä kiinnostuksestaan minua kohtaan. Sain sitten kerran salaa lapun rouvalta missä luki paikka ja aika sekä isoilla kirjaimilla TULE! No menin sovittuun paikkaan missä rouva jo odottikin minua ja tästä noin puolituntia niin oltiin panemassa minun kämpällä. Rouva minua 15v vanhempi erittäin huoliteltu ja aina ihanan tuoksuinen. Pillu ajeltu ja ikäisekseen ihanan tiukka naida. Ehkä jännittävin muisto on kun kävin nopeasti naimassa rouvan hotellin varastotiloissa jollain vanhalla kirjoituspöydällä kun sain vain viestin että mihin tulen+varmista että kullisi seisoo. Päösin varastolle ja rouva odotti minua pöydällä hame nostettuna sormet pillussa. :)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      97
      5440
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      79
      4753
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      138
      4709
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2134
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      100
      1836
    6. 99
      1647
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      257
      1527
    8. 360
      1251
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      58
      1074
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      1031
    Aihe