Tukkirekka nurin vuosanka kohdalla.
Kuskilla ei ollut turvavyötä.
Selvisi ruhjeilla ja päähän kohdistunella iskulla. Tie toistaiseksi kiinni .
Rekka nurin vuosanka
9
1121
Vastaukset 9
- Anonyymi
Paloauton kuvahan tuo oli Kainarissa, eikä puurekan. Paloauto oli pyörilläänkin,.
- Anonyymi
Juu, ja sitten kun on poliisiautosta loput kuvat niin luullaan tekijäksi
- Anonyymi
Liian suuri tilannenopeus mutkaan .
- Anonyymi
Väistänyt jotain mersukuskia, joka oli parkissa eilen kajaanissa Suojatiella puoli päivää. Ei saa liikenteen tukkona olla, kun pyöräilijällä on siinä kohti etu-ajo-oikeus vaan siitähän et mitään ymmärräkään.
- Anonyymi
Mistäs tiiät että liian suuri tilanne nopeus olitko kyydissä,turha paasata...
- Anonyymi
ECUstahan sen näkee onko kaahaillut. Vaan pskapuheita riittää kainuussa enemmän kuin muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ECUstahan sen näkee onko kaahaillut. Vaan pskapuheita riittää kainuussa enemmän kuin muualla.
Onnistuu kyllä piirturistakin katsoa ajonopeudet
- Anonyymi
Mä oon rekkamies, on lautalle kiire?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881374
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1901177- 741029
- 78923
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su358829- 59787
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 43645