En tiedä onko tämä nainen asunnoton mutta vaikuttaa siltä. Hän on ollut sitä ehkä jo noin vuodesta 2002 lähtien. Hän on nimitellyt ja tuijottanut. Hänellä on tummat hiukset, hieman tanakan näköinen, silmiä ei näy kunnolla ja naama näyttää sellaiselta että on pitkään juonut alkoholia joka päivä.
Toinen asunnoton ehkä on tämä kääpiö jonka näin joskus 2000 luvun alussa kuulokkeet päässä ja on käynyt kirjastossa viimeksi noin 2014.
Asunnoton nainen ja kääpiö
13
191
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa.
Tämä kääpiö on solvannut minua homovastaisella sanalla.- Anonyymi
Ai niin joo. Ja alun alkaen se alkoi Keskuskoulussa Mustasaaressa, eikö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin joo. Ja alun alkaen se alkoi Keskuskoulussa Mustasaaressa, eikö.
Oletko ollut opettaja siinä koulussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut opettaja siinä koulussa?
Tuskin kukaan täällä kirjoittava on ollut. Sinä vaan ruikutat sitä samaa joka paikkaan, sinut on helppo tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan täällä kirjoittava on ollut. Sinä vaan ruikutat sitä samaa joka paikkaan, sinut on helppo tunnistaa.
Itse valitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse valitat.
No, toikos se homous sinulle valtaa ja mammonaa? Vai toiko piipitystä ja Kelan tuet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, toikos se homous sinulle valtaa ja mammonaa? Vai toiko piipitystä ja Kelan tuet?
Ei liity asiaan. Sinun kommenteilla ei ole väliä minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity asiaan. Sinun kommenteilla ei ole väliä minulle.
Osui ja upposi 🤣
- Anonyymi
Onko tällä kääpiöllä usein pikkutakki yllään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tällä kääpiöllä usein pikkutakki yllään?
Ei taida olla. En asu vaasassa enää joten en ole nähnyt. Taitaa olla samat vaatteet aina ja likaiset. Tämä kääpiö on ennen käynyt lukemassa jotain aikakauslehti osastolla, vaikutti siltä että usein käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla. En asu vaasassa enää joten en ole nähnyt. Taitaa olla samat vaatteet aina ja likaiset. Tämä kääpiö on ennen käynyt lukemassa jotain aikakauslehti osastolla, vaikutti siltä että usein käynyt.
Siis kirjaston aikakauslehti osastolla käynyt lukemassa.
- Anonyymi
Miksi olet seurannut jonkun kirjastossakäyntejä 11 vuotta? Mitä se sinulle kuuluu?
- Anonyymi
Aihe on asunnottomasta kääpiöstä. Ei taida olla montaa mieskääpiötä joka käy kirjaston aikakauslehti osastolla usein. Ne on tuntomerkkejä. Ihmisillä on oikeus seurata muita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1866276Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa654753Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu924571Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa734323Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa852759En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1321691odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391624- 541568
- 381385