En tiedä onko tämä nainen asunnoton mutta vaikuttaa siltä. Hän on ollut sitä ehkä jo noin vuodesta 2002 lähtien. Hän on nimitellyt ja tuijottanut. Hänellä on tummat hiukset, hieman tanakan näköinen, silmiä ei näy kunnolla ja naama näyttää sellaiselta että on pitkään juonut alkoholia joka päivä.
Toinen asunnoton ehkä on tämä kääpiö jonka näin joskus 2000 luvun alussa kuulokkeet päässä ja on käynyt kirjastossa viimeksi noin 2014.
Asunnoton nainen ja kääpiö
13
252
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa.
Tämä kääpiö on solvannut minua homovastaisella sanalla.- Anonyymi
Ai niin joo. Ja alun alkaen se alkoi Keskuskoulussa Mustasaaressa, eikö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin joo. Ja alun alkaen se alkoi Keskuskoulussa Mustasaaressa, eikö.
Oletko ollut opettaja siinä koulussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut opettaja siinä koulussa?
Tuskin kukaan täällä kirjoittava on ollut. Sinä vaan ruikutat sitä samaa joka paikkaan, sinut on helppo tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan täällä kirjoittava on ollut. Sinä vaan ruikutat sitä samaa joka paikkaan, sinut on helppo tunnistaa.
Itse valitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse valitat.
No, toikos se homous sinulle valtaa ja mammonaa? Vai toiko piipitystä ja Kelan tuet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, toikos se homous sinulle valtaa ja mammonaa? Vai toiko piipitystä ja Kelan tuet?
Ei liity asiaan. Sinun kommenteilla ei ole väliä minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity asiaan. Sinun kommenteilla ei ole väliä minulle.
Osui ja upposi 🤣
- Anonyymi
Onko tällä kääpiöllä usein pikkutakki yllään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tällä kääpiöllä usein pikkutakki yllään?
Ei taida olla. En asu vaasassa enää joten en ole nähnyt. Taitaa olla samat vaatteet aina ja likaiset. Tämä kääpiö on ennen käynyt lukemassa jotain aikakauslehti osastolla, vaikutti siltä että usein käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla. En asu vaasassa enää joten en ole nähnyt. Taitaa olla samat vaatteet aina ja likaiset. Tämä kääpiö on ennen käynyt lukemassa jotain aikakauslehti osastolla, vaikutti siltä että usein käynyt.
Siis kirjaston aikakauslehti osastolla käynyt lukemassa.
- Anonyymi
Miksi olet seurannut jonkun kirjastossakäyntejä 11 vuotta? Mitä se sinulle kuuluu?
- Anonyymi
Aihe on asunnottomasta kääpiöstä. Ei taida olla montaa mieskääpiötä joka käy kirjaston aikakauslehti osastolla usein. Ne on tuntomerkkejä. Ihmisillä on oikeus seurata muita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523496Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512442- 1211247
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101119Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per65997- 46904
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019900- 40815
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202731