En tiedä onko tämä nainen asunnoton mutta vaikuttaa siltä. Hän on ollut sitä ehkä jo noin vuodesta 2002 lähtien. Hän on nimitellyt ja tuijottanut. Hänellä on tummat hiukset, hieman tanakan näköinen, silmiä ei näy kunnolla ja naama näyttää sellaiselta että on pitkään juonut alkoholia joka päivä.
Toinen asunnoton ehkä on tämä kääpiö jonka näin joskus 2000 luvun alussa kuulokkeet päässä ja on käynyt kirjastossa viimeksi noin 2014.
Asunnoton nainen ja kääpiö
14
270
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa.
Tämä kääpiö on solvannut minua homovastaisella sanalla.- Anonyymi
Ai niin joo. Ja alun alkaen se alkoi Keskuskoulussa Mustasaaressa, eikö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin joo. Ja alun alkaen se alkoi Keskuskoulussa Mustasaaressa, eikö.
Oletko ollut opettaja siinä koulussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ollut opettaja siinä koulussa?
Tuskin kukaan täällä kirjoittava on ollut. Sinä vaan ruikutat sitä samaa joka paikkaan, sinut on helppo tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kukaan täällä kirjoittava on ollut. Sinä vaan ruikutat sitä samaa joka paikkaan, sinut on helppo tunnistaa.
Itse valitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse valitat.
No, toikos se homous sinulle valtaa ja mammonaa? Vai toiko piipitystä ja Kelan tuet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, toikos se homous sinulle valtaa ja mammonaa? Vai toiko piipitystä ja Kelan tuet?
Ei liity asiaan. Sinun kommenteilla ei ole väliä minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity asiaan. Sinun kommenteilla ei ole väliä minulle.
Osui ja upposi 🤣
- Anonyymi
Onko tällä kääpiöllä usein pikkutakki yllään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tällä kääpiöllä usein pikkutakki yllään?
Ei taida olla. En asu vaasassa enää joten en ole nähnyt. Taitaa olla samat vaatteet aina ja likaiset. Tämä kääpiö on ennen käynyt lukemassa jotain aikakauslehti osastolla, vaikutti siltä että usein käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla. En asu vaasassa enää joten en ole nähnyt. Taitaa olla samat vaatteet aina ja likaiset. Tämä kääpiö on ennen käynyt lukemassa jotain aikakauslehti osastolla, vaikutti siltä että usein käynyt.
Siis kirjaston aikakauslehti osastolla käynyt lukemassa.
- Anonyymi
Miksi olet seurannut jonkun kirjastossakäyntejä 11 vuotta? Mitä se sinulle kuuluu?
- Anonyymi
Aihe on asunnottomasta kääpiöstä. Ei taida olla montaa mieskääpiötä joka käy kirjaston aikakauslehti osastolla usein. Ne on tuntomerkkejä. Ihmisillä on oikeus seurata muita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910