Eikö kyrpää saa Porissa otan sisään ja suuhun tule nai minua ole kiltti tee minusta huorrasi
Miehelle kyrpää
Anonyymi-ap
8
866
Vastaukset
- Anonyymi
Porilainen munalla ja ranskalaiset rahalla!
- Anonyymi
Vaikuttaa sulla ON HUUTAVA TARVE SAADA KULLIA jälleen sisään millä konstilla hyvänsä!?
Laskinko oikein Porin himoilijalla on jo 4-5 kpl ilmoittelua tänään aamusta?
Hiilitse ittees ja muokkaa hakujasi edullisempaan suuntaan!
Satsaa pysyviin kontakteihin saat enemmän!- Anonyymi
Ei nyt ihan onhan Porissa muitakin kyrvästä tykkääviä
- Anonyymi
Moro. Tyttöilijä kiinnostaisi olis kiihottavaa tehdä susta tyttöni.Saisit suuhun ja pyllyyn.
- Anonyymi00005
Ok missä olette
- Anonyymi00006
Kyllä saa mutta ollaan niin arkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656272Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932836Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958- 10926
- 66922
- 21913