Onnistuuko Windows 7/8/10 käyttöjärjestelmien aktivointi verkossa ?
Käyttöjärjestelmien aktivointi
15
257
Vastaukset
- Anonyymi
En tiiä mitä tarkalleen tarkoitat. Internetiä se toimenpide kuitenkin tarvitsee. Järjestelmän aktivointiosiosta se aina tehdään, jos sille on tarve. Ei mihinkään verkkosivuille tarvi mennä.
- Anonyymi
No eihän noi aktivoidu.
- Anonyymi
Onnistuu. Itse asensin Windows 7 Professionalin joku pari viikkoa sitten, niin aktivoitui verkossa ihan normaalisti.
- Anonyymi
EI ONNISTU! ENÄÄN!
- Anonyymi
Perustele miksi ei onnistuisi. Osa sanoo että onnistuu, toiset sanoo että ei, voisitteko puhua totta joskus edes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele miksi ei onnistuisi. Osa sanoo että onnistuu, toiset sanoo että ei, voisitteko puhua totta joskus edes?
On kokeiltu!
- Anonyymi
Voi voi tuo acktivoivointi.
- Anonyymi
Miten on , onnistuuko Windows 7 käyttöjärjestelmän aktivointi verkon kautta tänä päivänä kyllä vai ei ?
- Anonyymi
Ainoa neuvo jonka osaan antaa, on se että kokeilet itse aktivoituuko se netissä.
Kun täällä ei saa mitään todenmukaisia kokemuksia asiasta, toiset sanoo että aktivoituu, toiset sanoo että ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa neuvo jonka osaan antaa, on se että kokeilet itse aktivoituuko se netissä.
Kun täällä ei saa mitään todenmukaisia kokemuksia asiasta, toiset sanoo että aktivoituu, toiset sanoo että ei.Ei aktivoidu.
- Anonyymi
joo ei se aktivoidu tai ne.
- Anonyymi
Ukrainan natsijoukko kansalliskaartin 1. armeijakunta Azov on hätää kärsimässä.
- Anonyymi00013
W-Witutus kasvaa kunnes räjähtää silmille..
- Anonyymi00014
Ei onnistu. Bios vaan halkeaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938