Skuuttien vihaaja

Anonyymi-ap

Tälläkin palstalla itkeskeli joskus joku vanhus kovasti skuutteja. Mikäli luet palstaa yhä eikä kaihi ole vienyt tihrustelukykyäsi niin mitä mieltä olet. Löytyikö sinulle nyt sankari Jyväskylästä oikein kuulemma joku sotilaallinen suoraselkäinen suomalainen mies.

105

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä vxttua siellä on tapahtunut?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvä, ehdotan hänelle mitalia Itsenäisyyspäiväksi.

• Anonyymi

Vanhus on hengissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhus on hengissä.

Vanhusten elokapinaa. Nuoriso sentään tuhoaa saastuttavien menopelien kumipyöriä mutta vanhuksien elokapina on tälläistä. Lianneet ja tuhonneet maailman jätteensäkin heittelivät järviin tai lähimpään metsään. Voi kun se skuutti v*****aa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhus on hengissä.

Nuori on valitettavasti edelleen hengissä ja sosiaalipummina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuori on valitettavasti edelleen hengissä ja sosiaalipummina.

Kyllä ja myös vielä järjissäni koska en mennyt armeijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja myös vielä järjissäni koska en mennyt armeijaan.

Näyttäisi siltä että kohta koko panssariprikaatin henkilökunta on telkien takana. Käydään ilmeisesti sotaa omia vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhus on hengissä.

Suurin osa AIKUISISTA vihaa skuutteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa AIKUISISTA vihaa skuutteja.

Samoin kuin mopoja. Tosin oikeasti suurin osa ei vihaa niitä vaan ainoastaan nämä sääntöuskovaiset kotipoliisit.

• Anonyymi

Skuuttien vihaajat, liittykäämme yhteen. Perustetaan oikein yhdistys tms. ja anotaan avustuksia sieltä sun täältä.

• Anonyymi

Kumpuaako vihanne kateudesta nuoruutta kohtaan ja sitä ettei teillä ollut nuoruudessanne oikein mitään vastaavia huvituksia ja hyödykkeitä?

• Anonyymi

Kansanpoliisi osaa lukea lakia, joka kieltää skuuttien pysäköimisen kevyenliikenteenväylille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansanpoliisi osaa lukea lakia, joka kieltää skuuttien pysäköimisen kevyenliikenteenväylille.

Kansanpoliisi tietää myös, että KANSA on säätänyt lait joita se valvoo. Toisin kuin Suomen valtion poliisin virat kaapannut -ipulipaskasakki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpuaako vihanne kateudesta nuoruutta kohtaan ja sitä ettei teillä ollut nuoruudessanne oikein mitään vastaavia huvituksia ja hyödykkeitä?

Skuuttiriippuvaisen kannattaa olla hiljakseen, maksajat vähenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on skuuttiriippuvainen? Tämä on ihan uusi addiktion muoto minulle.
        Ja mitkä ihme maksajat? Halpaahan niillä on ajella. Kaikilla on varaa siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansanpoliisi tietää myös, että KANSA on säätänyt lait joita se valvoo. Toisin kuin Suomen valtion poliisin virat kaapannut -ipulipaskasakki.

Kansanpoliisi eli Ohrana partioi ja liikkuu vain terrorisoidakseen tavallisen ihmisen elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko tosiaan maksaa minun skuuttailun? Kyllä se sopii.

• Anonyymi

Ei minua skuutit muuten haittaa, mutta jos sellainen on jätetty vaaralliseen ja pöllöön paikkaan keskellä kävely- tai pyörätietä, niin sellainen skuutti siirtyy tien laitaan ripein ja jykevin ottein.

• Anonyymi

Etkö mahdu kävelemään ohi. Harvinaisen lihava täytyy olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö mahdu kävelemään ohi. Harvinaisen lihava täytyy olla.

Ei kyse oli pienen pääsi viallisuudesta, vaan kansan säätämistä, ja kansan etua ajavista laista, joista sinä et tiedä etkä ymmärrä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyse oli pienen pääsi viallisuudesta, vaan kansan säätämistä, ja kansan etua ajavista laista, joista sinä et tiedä etkä ymmärrä mitään.

Ai siis koska pääni on viallinen niin minua ei ole koskaan haitannut skuutit millään tavalla.

• Anonyymi

Hyvä, että täällä on ryhdikkäitä skuuttien vastustajia ja järjestyksen puolustajia!

• Anonyymi

Nämä siviilipoliisit ovat naurettavaa sakkia. Sheriffin tähti rintaan. Soldiers of orders.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä siviilipoliisit ovat naurettavaa sakkia. Sheriffin tähti rintaan. Soldiers of orders.

Ei kaulan katkaisu yksityisomaisuuden varkailta pyövelinmäellä, julkisen kuulutuksen jälkeen ole naurattavaa, suurimman osan kansaa mielestä.
        Teitä epäsosiaalisia yksilöitä asia saattaa naurattaa, mutta naurattaako kun osaa omalle kohdalle.

• Anonyymi

Täytyy olla idiootti joka ei ymmärrä mitä jälkee voi syntyy kun pimeellä tulee yhtäkkiä pyörän eteen tommonen skuutti, vaikka olis fillaris valot. Nois kaikissa skuuteis ei ole mitään vilkkuvaa kum makaavat keskellä tietä.

Pitäs olla laissa että jättäjä joutuu vahinkovastuuseen.

• Anonyymi

Jos sulla on valot etkä näe skuuttia vika on muualla kuin skuutissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muita ajoneuvoja kuin polkupyörää ei lain mukaan saa pysäköidä kevyenliikenteenväylälle, ja vielä vähemmän harjoittaa niillä bisnestä johon kuuluu rahantekovälineiden säilyttäminen kulkuväylillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kävellessäkin pitäisi olla taskulamppu mukana siltä varalta, että joku mulquhko hyyppä on jättänyt skuutin kävelytielle miten sattuu???? Voi vitsi, mitä porukkaa täällä kirjoitan.

Ainakin itse heitän skuutit kävelytieltä niin riuskasti tien laitaan ja ylikin että ryske käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kävellessäkin pitäisi olla taskulamppu mukana siltä varalta, että joku mulquhko hyyppä on jättänyt skuutin kävelytielle miten sattuu???? Voi vitsi, mitä porukkaa täällä kirjoitan.

Ainakin itse heitän skuutit kävelytieltä niin riuskasti tien laitaan ja ylikin että ryske käy.

Laitoin sähköpostia skuuttiyhtiön palauteosoitteeseen tästä. Mikäli joskus etsivät mahdollista skuuttipaiskojaa niin ainakin sinä tunnustat olevasi sellainen.

Mitä porukkaa sinä täällä sitten kirjoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin sähköpostia skuuttiyhtiön palauteosoitteeseen tästä. Mikäli joskus etsivät mahdollista skuuttipaiskojaa niin ainakin sinä tunnustat olevasi sellainen.

Mitä porukkaa sinä täällä sitten kirjoitat?

Ai laitoit oikein sähköpostia. Ja mille yhtiölle. :-)

Kiviäkin kiinnostaa. Mahtaako sellaista osoitetta sinulla ollakaan. Ja aikomus sekä lupaus lautojen siirtämisestä pois liikenteen tieltä hevon *****n, eli tien sivuun, siinä ei täyty mikään rikkomus tai rikos, kuten korvausvelvollisuus. Vika on sen, joka tällaista kalustoa tielle eli ajo- tai kävelyväylälle jättää. Eri asia on ne, jotka selkeästi vahingoittavat lautoja, työkaluin tai muuten. En puhunut sellaisesta.

Ja lupaus ja aikomus on vähän eri asia kuin itse teko, ja anonyymin kirjoittelijan jäljitys viestipalstoilta on sellaista Sherlokki Holmes touhua, ettei taida riittää taitosi sellaiseen.

Itse asiassa, en tiedä riittääkö taitosi yhtään mihinkään.

Pliis, älä nolaa itseäsi enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa. Mahtaako sellaista osoitetta sinulla ollakaan. Ja aikomus sekä lupaus lautojen siirtämisestä pois liikenteen tieltä hevon *****n, eli tien sivuun, siinä ei täyty mikään rikkomus tai rikos, kuten korvausvelvollisuus. Vika on sen, joka tällaista kalustoa tielle eli ajo- tai kävelyväylälle jättää. Eri asia on ne, jotka selkeästi vahingoittavat lautoja, työkaluin tai muuten. En puhunut sellaisesta.

Ja lupaus ja aikomus on vähän eri asia kuin itse teko, ja anonyymin kirjoittelijan jäljitys viestipalstoilta on sellaista Sherlokki Holmes touhua, ettei taida riittää taitosi sellaiseen.

Miten siirtämisestä voi kuulua ryske?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun ei toki tarvitse etsiä sinun ip osoitteesi avulla sinua. Sehän on viranomaisten tehtävä. Niillä riittää siihen kyllä taidot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun ei toki tarvitse etsiä sinun ip osoitteesi avulla sinua. Sehän on viranomaisten tehtävä. Niillä riittää siihen kyllä taidot.

Viranomaiset nauravat sulle ja sanovat, että palataan ehkä IP-asiaan sitten, kun joku on tuhonnut kymmeniä tai satoja skuutteja ja tekijä hukassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten siirtämisestä voi kuulua ryske?

Sitä voikin miettiä. Isoin ääni taitaa olla se, kun skuutti huutaa kuin tapettava, kun sitä vähänkin siirtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viranomaiset nauravat sulle ja sanovat, että palataan ehkä IP-asiaan sitten, kun joku on tuhonnut kymmeniä tai satoja skuutteja ja tekijä hukassa.

Monta sä olet heittänyt ryskeellä tien yli ja pidemmällekin. Mihin kaikkialle toivottavasti et Vanajaan.
        Kuitenkin itkisit jos joku tekisi samoin puistonpenkeille vaikka onhan nekin kävelytiellä eikä niissäkään ole valoja niin että joku idiootti voi niihinkin törmäillä.
        Vai heitätkö nekin metsään jos satut kävelemään päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta sä olet heittänyt ryskeellä tien yli ja pidemmällekin. Mihin kaikkialle toivottavasti et Vanajaan.
        Kuitenkin itkisit jos joku tekisi samoin puistonpenkeille vaikka onhan nekin kävelytiellä eikä niissäkään ole valoja niin että joku idiootti voi niihinkin törmäillä.
        Vai heitätkö nekin metsään jos satut kävelemään päin.

En ole nähnyt puistonpenkkejä keskellä tietä, tien tukkona. Oletko sinä?

"Tehdä jotakin ryskeellä". Kielikuva ja maalaileva ilmaus. Mutta siirto voi olla kieltämättä ronskinpuoleinen, ei siinä hienostella kun pitää saada ajokki nopeasti sivuun.

Järveen heittämistä en hyväksyisi, enkä rotkoon heittämistä. Joissakin kaupungeissa mummot ovat viskoneet skuutteja silloilta alas kivisiin rotkoihin, vaikka raidepihoille. :-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nähnyt puistonpenkkejä keskellä tietä, tien tukkona. Oletko sinä?

"Tehdä jotakin ryskeellä". Kielikuva ja maalaileva ilmaus. Mutta siirto voi olla kieltämättä ronskinpuoleinen, ei siinä hienostella kun pitää saada ajokki nopeasti sivuun.

Järveen heittämistä en hyväksyisi, enkä rotkoon heittämistä. Joissakin kaupungeissa mummot ovat viskoneet skuutteja silloilta alas kivisiin rotkoihin, vaikka raidepihoille. :-)

Aika selittelyn makua. Ensin on skuutit kuulemma lentänyt ryskeellä ojaan ja sen ylikin ja sitten ei enää muka olekaan, vähän olen vaan varovasti siirtänyt. Joku niitä joka tapauksessa on viskellyt minne sattuu. Ja sitä ne eivät kestä. Tietenkään. Hyvä olisi saada tekijä/tekijät kiinni. Ja raivonhallintakurssille.

• Anonyymi

On se jännää miten katkerasti persunmieliset vihaavat keveitä liikkumiseen tarkoitettuja sähköhärpäkkeitä, vaikka juuri ne edustavat tulevaisuuden liikkumista kaupungeissa. Samoin he vihaavat itseohajautuvia autoja ja saattavat väittää että nämä sähköhärpäkkeet ovat muka tuhonneet koko yhteiskunnan.

Todellisuudessa ne sähköhärpäkkeet ja itseohjautuvat ajoneuvot uhkaavat persunmielisten omaa elämäätapaa, johon kuuluu olennaisesti polttomoottoriauto jolla pitää päästä liikkumaan kaikkialle ja saada se aina parkkiin suunnilleen oven eteen ja tietenkin ilmaiseksi. Luonnollisestikin sitä autoa pitää päästä ajamaan itse ja mahdollisesti päästä rikkomaan nopeusrajoituksia, se on juuri sitä liikkumisen vapautta. Vapautta ei ole se että kerrot itseohjaavalle autolle päämäärän jonne ajetaan, se on niin tylsää vähän kuin taksimatka!

• Anonyymi

Persut hokevat mielellään jotain päästömme ovat maailmassa vain promilleluokkaa. Aivan naurettavaa sama kun sanoisi että naapurin suurperheen pitää lajitella ei meidän koska niillä on isommat roskapussitkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut hokevat mielellään jotain päästömme ovat maailmassa vain promilleluokkaa. Aivan naurettavaa sama kun sanoisi että naapurin suurperheen pitää lajitella ei meidän koska niillä on isommat roskapussitkin.

Aina kun persu avaa suunsa sulje korvasi. Ei logiikkaa, ei järkeä, ei totuutta.

• Anonyymi

Toivottavasti kansansankari saa kutsun linnan juhliin ja ansiomerkin.

• Anonyymi

Toivottavasti joku tuhoaa sinun yrityksesi, omaisuutesi ja elämäntyösi ja saa kutsun linnanjuhliin ja mitalin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti joku tuhoaa sinun yrityksesi, omaisuutesi ja elämäntyösi ja saa kutsun linnanjuhliin ja mitalin.

No mutta mihins mä jätän skuutin kun loppuu ajoaika? Jos mä oon sillon jalkakäytävällä niin en kai mä sitä mihinkään talon seinän sisään saa survottua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta mihins mä jätän skuutin kun loppuu ajoaika? Jos mä oon sillon jalkakäytävällä niin en kai mä sitä mihinkään talon seinän sisään saa survottua.

Jalkakäytävän reunaan, seinää vasten. Se riittää. Liian moni jättää lojumaan keskelle käytävää. Ja totta puhuen, asiallinen parkkeeraus onnistuu nähtävästi monelta myös. Se on hyvä se. Respektit niille, jotka hoitaa homman kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalkakäytävän reunaan, seinää vasten. Se riittää. Liian moni jättää lojumaan keskelle käytävää. Ja totta puhuen, asiallinen parkkeeraus onnistuu nähtävästi monelta myös. Se on hyvä se. Respektit niille, jotka hoitaa homman kunnolla.

Vai seinän viereen? Ei missään nimessä. Aika typerä neuvo. Huononäköiset, kakarat, rollaattorit, pyöratuolit, lastenvaunut ovat vaarassa kaatua/ pudota /kellahtaa kapealta käytävältä ajoradalle. Ei näin vaan ehdottomasti parkkiin reunakivelle. Mukava näiden noutajankin poimia sitten kyytiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai seinän viereen? Ei missään nimessä. Aika typerä neuvo. Huononäköiset, kakarat, rollaattorit, pyöratuolit, lastenvaunut ovat vaarassa kaatua/ pudota /kellahtaa kapealta käytävältä ajoradalle. Ei näin vaan ehdottomasti parkkiin reunakivelle. Mukava näiden noutajankin poimia sitten kyytiin.

Juuri näin. Huomaa kyllä että tämä skuutinvihaaja ajattelee vain itseään ja höyryä nousee korvista kun vain kuuleekin sanan skuutti. Ei taida muukaan yhteiselo sujua häneltä kun jotkut skuutit on hänelle näin iso asia. Eihän suurin osa ihmisistä välitä ne tuskin huomaa koko asiaa. Skuutti siellä skuutti täällä mitä välii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Huomaa kyllä että tämä skuutinvihaaja ajattelee vain itseään ja höyryä nousee korvista kun vain kuuleekin sanan skuutti. Ei taida muukaan yhteiselo sujua häneltä kun jotkut skuutit on hänelle näin iso asia. Eihän suurin osa ihmisistä välitä ne tuskin huomaa koko asiaa. Skuutti siellä skuutti täällä mitä välii?

Jos kevyenliikenteenväylän kävelytien leveys on 1.5 m ja puolet siitä viedään skuuttien pysäköimisellä, ja näitä skuutteja on 50 metrin välein, ei kävelytietä käytännössä enää ole.

Hämeenlinnassa asiaa on ratkaistu tekemällä kävelytiestä sivusuunnassa niin kalteva, että sillä ei voi enää kävellä. Näin on saatu, tässä äärioikeistoterrorin esimerkkikaupungissa, tilaa skuutteri-firmoille harjoittaa bisneksiään, ja lapsille helppoa, mutta kunnon rapauttavaa, kulkemista. Samalla myös kansanterveys, äärioikeiston kirosana, romahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kevyenliikenteenväylän kävelytien leveys on 1.5 m ja puolet siitä viedään skuuttien pysäköimisellä, ja näitä skuutteja on 50 metrin välein, ei kävelytietä käytännössä enää ole.

Hämeenlinnassa asiaa on ratkaistu tekemällä kävelytiestä sivusuunnassa niin kalteva, että sillä ei voi enää kävellä. Näin on saatu, tässä äärioikeistoterrorin esimerkkikaupungissa, tilaa skuutteri-firmoille harjoittaa bisneksiään, ja lapsille helppoa, mutta kunnon rapauttavaa, kulkemista. Samalla myös kansanterveys, äärioikeiston kirosana, romahtaa.

Tosiaankin Hämeenlinnan "kaupunkirakenneala" toimii poliittisella äärioikeistolaisella agendalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tullut mieleen, että täällä voi olla monia kirjoittajia, ja monia, jotka eivät pidä lautojen jättämisestä keskelle kävelykatua tai pyöräväylää? Olen mm. nähnyt jätettyjä skuutteja keskellä suojatietä. Ei todellakaan näin.

Se on totta, että myös ulompi reuna, kadun ja kävelyväylän välissä, voi soveltua skuuteille. Myös sinne joo, kunhan ei jätetä lojumaan keskelle kävelyväylää. Monessa paikkaa seinän vieressäkin on tilaa, mutta ei välttämättä joka paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tullut mieleen, että täällä voi olla monia kirjoittajia, ja monia, jotka eivät pidä lautojen jättämisestä keskelle kävelykatua tai pyöräväylää? Olen mm. nähnyt jätettyjä skuutteja keskellä suojatietä. Ei todellakaan näin.

Se on totta, että myös ulompi reuna, kadun ja kävelyväylän välissä, voi soveltua skuuteille. Myös sinne joo, kunhan ei jätetä lojumaan keskelle kävelyväylää. Monessa paikkaa seinän vieressäkin on tilaa, mutta ei välttämättä joka paikassa.

Ennen kevyenliikenteenväylien reunoista tehtiin tasaisia, nyt tämä tien kävelyn kannalta soveltuvin kohta on täytetty esteillä, skuutterifirmojen rahantekovälineiden säilytyspaikkana. -ttu mitä idiotismia, yhteiskunnalta sallia tälläinen, mutta kyse onkin äärioikeistolaisesta politiikasta ja ympäristöterrorismista, missä kaikki yhteinen tuhotaan. Nämä skuutteri-firmat itse asiassa saattavat olla nazien peiteyhtiöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joisit vähemmän niin se jalkakäytävä ei olisi sitten niin kalteva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joisit vähemmän niin se jalkakäytävä ei olisi sitten niin kalteva.

Hankkisit älyä päähäsi, niin kirjoittelusi ei olisi niin naurettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankkisit älyä päähäsi, niin kirjoittelusi ei olisi niin naurettavaa.

Aha ai jaa näinköhän se on sitä? Kerrotko vielä missä päin on niin vino jalkakäytävä ettei sillä voi kävellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha ai jaa näinköhän se on sitä? Kerrotko vielä missä päin on niin vino jalkakäytävä ettei sillä voi kävellä?

Puhutko nyt itsestäsi, ja 100 metrin lenkistäsi - jotkut kävelevät esim. 10 km tai enemmän päivässä - vai väyläviraston pitkäaikaiseen ja laaja-alaiseen kokemukseen, jonka mukaan yli 2 - 3 % kävelytien sivusuuntainen kaltevuus tekee tiestä keksimäärin ja yleisesti kävelykelvottoman.

• Anonyymi

Kaupunki jossa kävelytiet ovat kallellaan kuin Pisan kalteva torni, symbolisoi paikan hallintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko nyt itsestäsi, ja 100 metrin lenkistäsi - jotkut kävelevät esim. 10 km tai enemmän päivässä - vai väyläviraston pitkäaikaiseen ja laaja-alaiseen kokemukseen, jonka mukaan yli 2 - 3 % kävelytien sivusuuntainen kaltevuus tekee tiestä keksimäärin ja yleisesti kävelykelvottoman.

Sinun keksimäärin varmasti tekeekin tiukkaa kävellä pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun keksimäärin varmasti tekeekin tiukkaa kävellä pitkään.

Hyökkäät jatkuvasti toisia keskustelijoita vastaan, esittämättä mitään keskustelun aiheeseen liittyvää.

Kyseessä on yleisesti tunnettu agrumentaatio-virhe, joka luetaan kuuluvaksi myös propaganda-tekniikoihin.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
        https://en.wikipedia.org/wiki/Propaganda_techniques

Mahdatko olla esim. paikallinen monopoli-median asialla, äärioikeiston agendalla, sabotoimassa viimeistä vapaata ja demokraattista keskustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti joku tuhoaa kevyenliikenteenväylät käyttämällä niitä mikrobisnesten pysäkömisalueina, kun väylät on rakennettu ja tarkoitettu teiksi ja kulkemiseen, ei pysäkömisalueiksi.

Jos perustan palkkamurha-yrityksen, ja joku "tuhoaa" elämäntyöni, on se ikävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyökkäät jatkuvasti toisia keskustelijoita vastaan, esittämättä mitään keskustelun aiheeseen liittyvää.

Kyseessä on yleisesti tunnettu agrumentaatio-virhe, joka luetaan kuuluvaksi myös propaganda-tekniikoihin.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
        https://en.wikipedia.org/wiki/Propaganda_techniques

Mahdatko olla esim. paikallinen monopoli-median asialla, äärioikeiston agendalla, sabotoimassa viimeistä vapaata ja demokraattista keskustelua.

Miksi te annatte huomiota näille viisastelijoille. Huomio on näiden ruokaa.

• Anonyymi

Otsikossa esitetään asia vihana, mutta kyseessä on rakkaus normaaliin ja järkevään yhteiseen ympäristöön. Tässä pienessä perifeeriamaassa helposti unohtuu myös maailman suurissa sivistyskaupungeissa skuutit on kielletty kokonaan.

• Anonyymi

No kun tilaa on suhautella niin miksi kieltää? Vai menee kansanterveys kun ei kävellä? Tässä se nähdään vanhusten aivoavuttomuus uusien asioiden edessä. Itseasiassa skuutilla ajaminen on kyllä melkoinen lihas- ja tasapainoharjoitus. Ajelkaa vaan nuoriso skuuteilla, sitten ei vanhana huimaa jos jalkakäytävä sattuu olemaan hiukan vino.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun tilaa on suhautella niin miksi kieltää? Vai menee kansanterveys kun ei kävellä? Tässä se nähdään vanhusten aivoavuttomuus uusien asioiden edessä. Itseasiassa skuutilla ajaminen on kyllä melkoinen lihas- ja tasapainoharjoitus. Ajelkaa vaan nuoriso skuuteilla, sitten ei vanhana huimaa jos jalkakäytävä sattuu olemaan hiukan vino.

Kumma etten ole itse koskaan törmännyt skuuttiin jonka ohi ei mahtuisi kävelemään. Taitaa olla henkisen puolen ongelmia nämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma etten ole itse koskaan törmännyt skuuttiin jonka ohi ei mahtuisi kävelemään. Taitaa olla henkisen puolen ongelmia nämä.

Sallit siis kyllä skuuttien villin sijoittelun, tai jättämisen lojumaan kadulle, mutta eri mieltä olevia ihmisiä et millään suvaitse??? Joo, sulla on kyllä ongelmia. Henkisiä, kuten itse totesit. Asioiden ääneen tunnustaminen on tietysti hyvä alku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YouTube on täynnä videoita näistä kaheleista raivoavista vanhuksista. Yleisnimitys näille on Ykä. Sillä löytyy myös videot hyvin. Katsokaa ja naurakaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YouTube on täynnä videoita näistä kaheleista raivoavista vanhuksista. Yleisnimitys näille on Ykä. Sillä löytyy myös videot hyvin. Katsokaa ja naurakaa.

Tulee mieleen se risumies. Tapettiin reppana sellaisilla kiusaavilla nettivideoilla. Opetuksena tietysti se, että kenenkään, nuoren tai vanhan ei kannattaisi menettää malttiaan kameran edessä. Voi siinä olla muitakin opetuksia, mutta tuo ainakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksei niitä sitten ole keskellä autoteitä, koska autotie on oikeiston lempilapsi, jonne ei sallita mitään esteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee mieleen se risumies. Tapettiin reppana sellaisilla kiusaavilla nettivideoilla. Opetuksena tietysti se, että kenenkään, nuoren tai vanhan ei kannattaisi menettää malttiaan kameran edessä. Voi siinä olla muitakin opetuksia, mutta tuo ainakin.

On sulla opetukset, mutta Siperia tulee opettamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla opetukset, mutta Siperia tulee opettamaan.

"Siperiä opettaa", hassu ykä-sanonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sallit siis kyllä skuuttien villin sijoittelun, tai jättämisen lojumaan kadulle, mutta eri mieltä olevia ihmisiä et millään suvaitse??? Joo, sulla on kyllä ongelmia. Henkisiä, kuten itse totesit. Asioiden ääneen tunnustaminen on tietysti hyvä alku.

Auktoriteettien puuttuessa, nykynuorisossa on paljon sosiaalisista normeista ja säännöistä piittaamattomia, yhteiskunnan järjestykselle naureskelevia. Tämä on muuten psykiatriassa luokiteltu persoonallisuus-häiriöksi, nimittäin epäsosiaaliseksi persoonallisuudeksi. Häiriön yleistyessä voidaan vetää johtopäätös että persoonallisuuden epänormaalit poikkeavuudet ovat ympäristön tuote, ja sellaisia häiriöitä nykyaika näyttää tuottavan poikkeavan paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auktoriteettien puuttuessa, nykynuorisossa on paljon sosiaalisista normeista ja säännöistä piittaamattomia, yhteiskunnan järjestykselle naureskelevia. Tämä on muuten psykiatriassa luokiteltu persoonallisuus-häiriöksi, nimittäin epäsosiaaliseksi persoonallisuudeksi. Häiriön yleistyessä voidaan vetää johtopäätös että persoonallisuuden epänormaalit poikkeavuudet ovat ympäristön tuote, ja sellaisia häiriöitä nykyaika näyttää tuottavan poikkeavan paljon.

Ja herre god, kun joku puuttuu nuorisorikollisten nazi-skuutteihin, on heidän bättre folket oikeistovanhempansa tuomitsemassa puolitotuutena pyrkimykset yhteiskuntajärjestyksen palauttamiseen, kun kyse on yhteiskunnallisen järjestyksen vaatimasta pakkotilasta, jolloin sinänsä rikokseksi muutoin luokiteltava teko on sallittu suojatun ja menetetyn oikeushyvän vertailussa.

Mutta oikeisto, se on lähtökohtaisesti kyvytön näkemään muuta kuin sinänsä häiriintyneen oman itsensä, sekä yhteiskunnallisesti tuhoisat pyrkimyksensä. Mutta heillehän ei ole olemassa yhteiskuntaa, on vain vahvemman oikeus, joka tässä tapauksessa tarkoittaa valta-aseman hyväksi käyttöä kaikin keinoin oman aseman lyhytnäköiseen sekä psykopaattiseen edistämiseen.

Tämä on kaikin tavoin yhteiskunnan edun vastaista, ja sivistyneen vasemmiston tehtävä onkin kitkeä oikeistolainen syöpä maailmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia on Suomen kansan säätämän lain ongelma. Lain, jolle sinä naureskelet tällä(kin) palstalla koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri mieltä saa olla mutta skuuttien viskominen metikköön on asia jota en suvaitse. Jos suvaisisin niin hyväksyisin sen että muiden omaisuutta saa tuhota tosta vaan jos jokin niissä sattuu ottamaan vähän kaaliin. Näitä tapauksia tulee vastaan jossain yläasteen ankkuritiimeissä enimmäkseen mutta näköjään myös ihan aikuisten tai ainakin kokonsa puolesta aikuisten keskuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eri mieltä saa olla mutta skuuttien viskominen metikköön on asia jota en suvaitse. Jos suvaisisin niin hyväksyisin sen että muiden omaisuutta saa tuhota tosta vaan jos jokin niissä sattuu ottamaan vähän kaaliin. Näitä tapauksia tulee vastaan jossain yläasteen ankkuritiimeissä enimmäkseen mutta näköjään myös ihan aikuisten tai ainakin kokonsa puolesta aikuisten keskuudessa.

Aivan oikein, yhteiskunnan tehtävä on kieltää kevyenliikenteen häirintä, ja niin se onkin tehnyt tieliikennelaissa, ainoastaan polkupyörän saa lain mukaan pysäköidä kevyenliikenteenväylälle, haittaa aiheuttamatta. Ongelma on lainvalvonnan puute, poliisin virat kaapannut rikollinen -aska-aines ei valvo lakia, vaan on osa poliittista järjestelmää, joka tällä hetkellä merkitsee oikeistolaista yhteiskunnallista terroria.

Esiin tullut asia on vasta alkusoittoa lainvalvonnan puuttuessa anarkiaan päätyneessä Suomessa, jossa ei vain lain toteutumattomuus, vaan lain takana olevat välttämättömät intressit tulevat aiheuttamaan ristiriitoja lain idean ja vallitsevan asian tilan välillä; puhutaan lakiin kirjatusta oman käden oikeudesta, joka lainvalvonnan korruptoituneisuuden myötä muodostuu vallitsevaksi yhteiskunnallisten sekä yksilöiden jännitteiden ratkaisijaksi - villi länsi on täällä.

• Anonyymi

No jos siirretään ne laudat tien sivuun mutta hellästi ja huomaavaisesti, ja lähetetään skuutti-firmalle sellaista muikkaria ja kuvatodistetta, että teidän lautanne taas oli kerran missä sattuu. Pieni mikromaksukin laudan pois eli tien reunaan siistijälle olisi ihan paikallaan. Vähän samaan tapaan kuin vieraslajien poiskerääjille.

• Anonyymi

Pystytkö hillitsemään raivosi? Moni on semmoinen eläin että vaikka lyö vaimoaan tai naisetkin lyövät miestään ja sitten lupaa olla taas kiltti ja hellä mutta kohta taas lyöminen jatkuu kuitenkin. Jos päässä on liikaa apinaelukkageenejä tai suku neanterdalien puolelta liikaa niin päässä naksahtaa kuitenkin taas vaikka kuinka lupaa olla kiltisti. Aika monella näitä primitiivisiä geenejä on liikaa. Usein ne erottuvat ihmisistä viinaa juomalla. Enempi eläimet alkavat haastaa silloin riitaa kun taas enempi ihmiset ei. Jos tulee kännissä uhottua olet enempi apina kuin ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystytkö hillitsemään raivosi? Moni on semmoinen eläin että vaikka lyö vaimoaan tai naisetkin lyövät miestään ja sitten lupaa olla taas kiltti ja hellä mutta kohta taas lyöminen jatkuu kuitenkin. Jos päässä on liikaa apinaelukkageenejä tai suku neanterdalien puolelta liikaa niin päässä naksahtaa kuitenkin taas vaikka kuinka lupaa olla kiltisti. Aika monella näitä primitiivisiä geenejä on liikaa. Usein ne erottuvat ihmisistä viinaa juomalla. Enempi eläimet alkavat haastaa silloin riitaa kun taas enempi ihmiset ei. Jos tulee kännissä uhottua olet enempi apina kuin ihminen.

Miten tämä liittyy persuihin.

Kokoomuksessa apina-geenit ilmenevät näennäis-sivistyksen takana hallinnollisena väkivaltana, määräävää asemaa väärinkäyttäen.

Toisin sanoen, apina voidaan kouluttaa sivistyneeltä vaikuttavaksi, mutta apina ei kuitenkaan muuksi muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tämä liittyy persuihin.

Kokoomuksessa apina-geenit ilmenevät näennäis-sivistyksen takana hallinnollisena väkivaltana, määräävää asemaa väärinkäyttäen.

Toisin sanoen, apina voidaan kouluttaa sivistyneeltä vaikuttavaksi, mutta apina ei kuitenkaan muuksi muutu.

Ei saa yleistää. Myös simpanssilaumassa tavataan empaattisuutta (persujen mielestähän sitä ei tarvita) eri yksilöillä eri määrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyn olemaan raivoamatta, En raivoa ylipäätään, en tässä asiassa tai muissakaan.

Maailmassa on paljon sekä hyviä että pahoja asioita, sellaisia joille ei voi tehdä mitään ja sellaisia joille voi jotakin tehdä. Isossa mittakaavassa tämä skuuttijuttu on aika pieni juttu.

Mutta jos ajo- tai kävelyväylällä lojumassa oleviin skuutteihin törmään, niin siirrän ne tien sivuun, mikäli mahdollista. Näin siis aiemmin, ja näin myös jatkossa. That's it.

Skuuttikriittisiä on täälläkin paljon muitakin, en ihmettele kun ajo- ja pysäköintitavat ovat käyttäjiltä vielä paikoin pahasti hukassa. No, talvi tulee ja rauhoittaa tilannetta, loskassa ja lumessa ei niillä painella.

Mutta tuo sinun tyylisi kirjoitella, apina-, viina- ja geenijuttuineen. Ei liity oikein mitenkään mihinkään, tai sitten on todella loukkaavaa ja solvaavaa. Jos tuollaiseen tapaan ihmisille kirjoittelet laajemminkin, niin sinulla on ongelmia. Pahoja ongelmia. Hae apua ajoissa ennen kuin niistä koituu lisää ongelmia.

• Anonyymi

Skuuteilla ajaa bistit ja laiskat läskit.
      Yhtäkään fiksunnäköistä ihmistä en ole skuutin päällä nähnyt. Koomista edes ajatella, että joku urheilullinen treenattu kroppa ajelis skuutilla.

• Anonyymi

Bistit on tuntematon kansanosa mlnulle?

• Anonyymi

Aika loukkaavaa tekstiä heität skuuttikuskeista. Jos tämä on tapasi muitakin ihmisiä kohtaan niin ongelmia sinulle tulee varmasti ihmisten kanssa.

• Anonyymi

Kaltevalla kadulla ajaminen kehittää lihaksia, staattinen lihastreeni on yhtä tehokasta kuin dynaaminen.

• Anonyymi

Olen itse ollut "skuuttikriitikko", ja olen jatkossakin. Mutta tuo ylläoleva on puppua. Ei se ulkonäöstä ole kiinni. Ihan timmissä kunnossa oleviakin laudalla kulkee, jopa tosi hyvän näköisiä mimmejä ja jätkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse ollut "skuuttikriitikko", ja olen jatkossakin. Mutta tuo ylläoleva on puppua. Ei se ulkonäöstä ole kiinni. Ihan timmissä kunnossa oleviakin laudalla kulkee, jopa tosi hyvän näköisiä mimmejä ja jätkiä.

Pidät siis molemmista sukupuolista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidät siis molemmista sukupuolista.

Omankin sukupuolen edustajia voi sanoa hyvännäköisiksi. Mielestäni. Olenko sitten outo tai jotain muuta, en tiiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omankin sukupuolen edustajia voi sanoa hyvännäköisiksi. Mielestäni. Olenko sitten outo tai jotain muuta, en tiiä.

Et ole outo. Olet bi-seksuaali. Se on täysin normaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole outo. Olet bi-seksuaali. Se on täysin normaalia.

Useat vanhat ihmiset ovat oikeasti homoja vaikka ovat menneet avioliiton satamaan. Nykyään esiintulo ei kirvoita juurikaan enää vihaa tai inhoa ennenhän se oli rikos ja sairaus tai ties mitä syntiä. Ei enää kaikki nauttimaan vaan rohkeasti omista taipumuksistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useat vanhat ihmiset ovat oikeasti homoja vaikka ovat menneet avioliiton satamaan. Nykyään esiintulo ei kirvoita juurikaan enää vihaa tai inhoa ennenhän se oli rikos ja sairaus tai ties mitä syntiä. Ei enää kaikki nauttimaan vaan rohkeasti omista taipumuksistaan.

Juuri näin. Eipä olisi uskonut että palstavanhuskin joka on olevinaan melkoinen konservatiivi paljastuu homoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Eipä olisi uskonut että palstavanhuskin joka on olevinaan melkoinen konservatiivi paljastuu homoksi.

Nyt taidat vähän sekoittaa asioita. En tiedä, kuka täällä on ns. palstavanhus, kun omalta näppikseltä on vain muutama viesti. Ei kovin moni. Skuuttikriittinen olen joo, mutta en kalkkis, en homoseksuaali, en lesbo, en kovin konservatiivi, en kovin liberaali, en nuori, en vanha. Mutta minulle ei ole ongelmaa sanoa kummankin sukupuolen edustajia hyvännäköisiksi. Kyllä niillä laudoilla kulkee niin urheilulliset kuin melkoisen plösötkin, ja ihan tavallisen näköiset.

Oma pointtini on ollut se, ettei lautoja jätettäisi lojumaan minne tahansa, keskelle katua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt taidat vähän sekoittaa asioita. En tiedä, kuka täällä on ns. palstavanhus, kun omalta näppikseltä on vain muutama viesti. Ei kovin moni. Skuuttikriittinen olen joo, mutta en kalkkis, en homoseksuaali, en lesbo, en kovin konservatiivi, en kovin liberaali, en nuori, en vanha. Mutta minulle ei ole ongelmaa sanoa kummankin sukupuolen edustajia hyvännäköisiksi. Kyllä niillä laudoilla kulkee niin urheilulliset kuin melkoisen plösötkin, ja ihan tavallisen näköiset.

Oma pointtini on ollut se, ettei lautoja jätettäisi lojumaan minne tahansa, keskelle katua.

Hyvin harvoin on kukaan jättänyt keskelle katua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää räppiä heität, en oo nuori, en oo vanha, en oo mitään. En oo lesbo miksi pitäisikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää räppiä heität, en oo nuori, en oo vanha, en oo mitään. En oo lesbo miksi pitäisikään.

Mullon sulle räppi nimikin: Concertaviivi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin harvoin on kukaan jättänyt keskelle katua.

Jaa. Itse olen kohdannut aina ajoittain. Vanajantiellä lojuu toisinaan. Samoin keskustassa.

Mutta vähenemään päin on ongelma. Aiemmin näki paljonkin, nykyisin harvemmin. Hyvä asia on tämä. Kiitos skuuttikansalle tästä.

• Anonyymi

Narutettavaa tekstiä yhdeltä skuutteja puolustavalta pikkukakaralta!

• Anonyymi

Todella narutettavaa kyllä. Ei päässyt sun nuoruudessa yhtä kätevästi hiihtää piti. Nyt tekis mieli kokeilla skuuttia mutta eihän se tasapaino enää pysy kun huimaa jo hississäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella narutettavaa kyllä. Ei päässyt sun nuoruudessa yhtä kätevästi hiihtää piti. Nyt tekis mieli kokeilla skuuttia mutta eihän se tasapaino enää pysy kun huimaa jo hississäkin.

Uliuli!!!

• Anonyymi

Huomenta palstis!! Se on nuorison kehvelit kovia naruttamaan ikäimmeisiä. Elä välitä. Verenpaineliäkkeet vaan kitusiin ja torkuille eikos ala olla jo aika kun neljältä jo uamukahviloit.

• Anonyymi

Etsä viitsitsä käyttää soittokelloa, tai äänimerkkiä/tööttiä lähestyessäs takaapäin jalankulkijaa?! Sama koskien kaikkia pyörillä varustettuja liikkujia. Todella ärsyttävää ja usein pelottavaa, kun meinaa saada osumaa kylkeen. Tässä eräänä päivänä kävellessä yksi nuori mies huusi kaukaa "POLKUPYÖRÄ TULOSSA". Tuli oikein hyvä mieli tuosta kohteliaisuudesta. :)

• Anonyymi

Tukitko koko jalkakäytävän kun oli vino ja pisti vähän vaappumaan vai miksi joutui varottamaan? Kävelisit toisessa laidassa niin mahtuisi ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukitko koko jalkakäytävän kun oli vino ja pisti vähän vaappumaan vai miksi joutui varottamaan? Kävelisit toisessa laidassa niin mahtuisi ohi.

Ensi kerralla kun joku pelottelee skuutillansa, tönäisen pxrseelleen sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skuutti voi mennä rikki tai ajaja lyödä päänsä ja vaikka menehtyä, kuka maksaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat tosi väkivaltaiselta. Onko sinulla vihanhallintaongelma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat tosi väkivaltaiselta. Onko sinulla vihanhallintaongelma?

Ei, mutta kakaralla näyttää olevan vakava ”ei näe oman napansa ulkopuolelle” probleema.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, mutta kakaralla näyttää olevan vakava ”ei näe oman napansa ulkopuolelle” probleema.

Oikeutatko väkivallan noin pienestä syystä?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      27
      5389
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      139
      4655
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      60
      4393
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      8
      3522
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      77
      3360
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      42
      3157
    7. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2784
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      31
      2645
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      27
      2500
    10. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      87
      2494
    Aihe