Hienoa Suomen valtion velka on ylittänyt 180 miljardia. On se hurja luku. Mutta kyllä Orpo urpo ja Purra pöllö saavat velat pois.
Velkakello
11
291
Vastaukset
- Anonyymi
Mitätön summa. Elon Mask voisi maksaa tuon taskurahoillaan.
- Anonyymi
Suomen velka on liki pienin EU-maista. Paljon melua tyhjästä.
- Anonyymi
Näinkö persua kuplassa ajatellaan?
Se on suuri üllatüs persuille kuinka hyvin Ruotsin valtiontalous porskuttaa vaikka lapsisotilasjengit polttelee autoja Ruotsin kaduilla ja minareetit pauhaa maahanmuuttajalaumoille - Anonyymi
Elikkä sittenkö osaa vasta äänestää kun äänestää samaa puoluetta kuin sinä! 👈
- Anonyymi
Se on muuten "hauska" juttu, että nämä äänestämättä jättäneet ovat niitä pahimpia marmattajia/räkyttäjiä arvostelemaan hallituksen touhuja.
Sehän on selvää, että näillä em. "nukkuvilla" ei ole edes valitusoikeutta. Kuten Johannes Virolainen sanoi aikanaan viisaasti:"Kansa on puhunut, pulinat pois!" - Anonyymi
Munkinhokija ei taida edes tietää, mitä se äänestäminen on, puree vaan munkkejaan päivästä toiseen 24/7 Mussun mussun!🤣
- Anonyymi
Ei sitä velkaa säästämällä ja pakotteita antamalla makseta pois.
Konkurssi tulee.
Meidän ei pitäisi olla suurvaljojen välikätenä.
Köyhät tässä kärsii kovemmin.
Täällä on kohta maahanmuuttajia enempi, kuin Suomalaisia.
Sisällissota on seuraava katasrohvi. - Anonyymi
NITTEN KELLOT EDISTÄÄ JA PÄÄKOPPA J JÄTÄTTÄÄ
- Anonyymi
Älä unta nää, millä muka saavat, velkaahan on jopaljon enemän kuin Suomen valtion yhden vuoden koko budjetti!
- Anonyymi
Ukrainan tautta velka kasvaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433